Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18

Thread: New Dave Chapelle Skit (HOLY SHIT!!!)

  1. #1

    Default New Dave Chapelle Skit (HOLY SHIT!!!)

    http://www.whas11.com/sharedcontent/...49293&catId=49


    I wanna know what you guys think of this. Holy shit. This is just...I know it's wrong to say this, but this is probably the funniest thing I've EVER seen on the Internet.

  2. #2

  3. #3
    MASTER deBATER MaShPG's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Chicago
    Age
    27
    Posts
    2,116
    Rep Power
    15

    Default

    Haha, nobody told white boy that word was off limits?

    WHAT'S GOING ON?

  4. #4
    Making cream Bedlam's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Gainesville, FL
    Age
    28
    Posts
    3,023
    Rep Power
    17

    Default

    I missed how this was Dave Chappelle? sorta funny though

  5. #5
    CORNED BEEF SAMMICH mister wooz's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    maryland
    Age
    29
    Posts
    296
    Rep Power
    0

    Default

    would it have been okay for him to say negro?

  6. #6
    tha VIKING gawd NIGHT MAYOR's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    no. 1428
    Age
    33
    Posts
    14,551
    Rep Power
    93

    Default

    "....im trying to understand it.." he should try to understand that alot of people used to look like him took black men from their homes enslaved them and made the word nigga/niger/negro. what a fucking asshole.

    "hey can i borrow a pencil nigAH"




  7. #7
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,629
    Rep Power
    57

    Default

    lets replace the word with ninjah

    what up my ninja

    haha

  8. #8

    Default

    haha thats funny "niggah please"

    they showed this on daves show?


    still standin tall

  9. #9
    THE ILL ONE cap's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Reppin' Italy
    Age
    28
    Posts
    6,188
    Rep Power
    35

    Default

    Quote Originally Posted by Bedlam
    I missed how this was Dave Chappelle? sorta funny though
    co-sign........


  10. #10
    WC LEGEND Ronin's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    BIRMINGHAM
    Age
    32
    Posts
    1,013
    Rep Power
    17

    Default

    nigha please

    pass a nigha a pencil

  11. #11

    Default

    dude is buggin.

  12. #12

    Default

    thats hilarious


  13. #13
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,497
    Rep Power
    10

    Default

    Well sit down NINJAH!!!!

  14. #14

    Default Go

    "the word is only 6 letters long but the impact... is far reaching." haha, love the corny news stuff.

    2 Completely Different Words! hahaha

    hooly shit he really belts it out infront of the black reporter, ahaha.

    can you lend a n****a a pencil? what the fuck? hahahaha
    ________
    GANG BANG VID
    Last edited by Koolish; 03-24-2011 at 12:39 PM.

  15. #15
    Da Main Gatdamit!!! Bloo's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    The Slums of the Souf
    Age
    35
    Posts
    3,401
    Rep Power
    21

    Default

    I can picture this dude stuck in the hood getting ready to get jumped by 6 dark black dudes while he's steady trying to convince them he's not calling them niggers, he's calling them niggaz!!
    Still Ain't Nuttin Ta Fuk Wit

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •