once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 16 to 30 of 77

Thread: Best 2017 rap release so far

  1. #16
    PRODIGAL SUN UncontrolledSubstans's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Uppsala, Sweden
    Age
    24
    Posts
    841
    Rep Power
    0

    Default

    This






  2. #17
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    38,449
    Rep Power
    148

    Default

    This year's list of albums looks boring. NI thing has really caught my interest which ducks cause I need new music. Twelvy is the most useless ASAP mob member, the new Jay-Z album is for people that have 'Pray for Paris' somewhere on their Facebook thumbnails and say 'rise and grind', and Kendrick Lamar is boring. Those are the 3 I would even check for.

    Funny enough I enjoyed listening to the new Lil B projet more than any other this year. The mid 80s hip hop influence was dope.
    The Wild is great, really happy to see Rae stay hungry and focused

    This was a pretty useless year for hip hop so far.

  3. #18
    Wu Vatican Rame's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    NL
    Posts
    9,606
    Rep Power
    47

    Default

    Meek Mill
    A$AP Ferg
    Dave East
    Kendrick
    Freddie Gibbs
    Sean P
    Madchild
    Future

    My favorites so far.

  4. #19

    Default

    Quote Originally Posted by beautifulcock View Post
    mister yo, this is supposed to be a best of, not worst of list
    haha, you're a miserable fuck brock. but you remind me of an album that people seem to like a lot, anyone else indulge in this faggity shit?



    few tracks on there i've played a fair bit. i hear these clowns met on a kanye forum? smh.




  5. #20
    SUPERIOR TASTE IN BAD MUSIC
    Join Date
    Nov 2014
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    983
    Rep Power
    0

    Default

    ^^^^

    i used to be on the Kanye forum. i forget what happen i think it got gay and i stopped endorsing J Cole and all their sub forums. but that was a pretty good forum for finding gems and early releases and leaks of everything. but the people were kinda lame like either super young and didnt know a damn thing or else just an idiot.

    not really feeling that track. brock will probably like it though.

  6. #21

    Default

    Barely listened to any rap this year coz most of what I heard sounded boring as fuck.

    Must check some of these recommendations out. Didnt know Freddie Gibbs has a new release.

  7. #22
    Veteran Member GhettoGnom's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    norway
    Age
    27
    Posts
    5,707
    Rep Power
    40

    Default

    Haven't listened to that much new Hip Hop this year, but a couple has stood out:

    P.O.S. - Chill, Dummy
    Kendrick - DAMN
    Jonwayne - Rap Album 2
    Jay-Z - 4:44
    Vince Staples - Big Fish Theory

    Quote Originally Posted by rat fakerman View Post
    haha, you're a miserable fuck brock. but you remind me of an album that people seem to like a lot, anyone else indulge in this faggity shit?
    Brockhampton is dope.



    Quote Originally Posted by CharlesJones
    I didn't like it because of the beats.

  8. #23
    N.I. Crooner Lee Towers's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    BILL COSBY'S SWEATER
    Posts
    15,306
    Rep Power
    69

    Default

    thanks everyone for the additional albums. will check them out


    there's some REAL good stuff within these suggestions. I'm currently lisening to Hus Kingpin's lastest album 'Cocaine Beach' and am enjoying it A LOT. That producer (Big Ghost LTD?) has some heat. also there's a hilarious 'hotep hoe' skit on there ("Bionic Bitch"), it gave me KTL flashbacks hahaha


    was listening to that free Showbizz & AG album before, which was also suggested here


    I don't think it was mentioned in here yet, I liked that Everlast x Sick Jacken x Divine Styler mixtape 'War Porn'. good tape
    Last edited by Lee Towers; 09-12-2017 at 06:19 AM.

    POP THE BLUE PILL AND GO N.I.
    Quote Originally Posted by TSA View Post
    I'm in Wallonia, oh wait, now I'm in Flanders. #OhLetsDoIt
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    I don't drink and my homepage is Google.

  9. #24
    Rum Ham ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    MAFIA LAND
    Posts
    13,311
    Rep Power
    82

    Default

    Some other stuff I've been playing:
    G Perico - All Blue
    JID - The Never Story
    Goldlink - At What Cost
    Playboi Carti - Playboi Carti

    I guess I'm pretty bored of boom bap these days, for the most part I'd rather play 90s rap if I go that route. I'm gonna check some of this 2017 boom bap shit anyway just to be thorough.

  10. #25
    SHAOLIN STUDENT
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Indianapolis
    Age
    40
    Posts
    350
    Rep Power
    0

    Default

    Sean price, kool g rap, Conway, rosewood and god fahim all dropped good stuff this year. I enjoyed kokane's funky album too. Other than that, the mainstream albums were vastly overrated. Kendrick, jay z Vince staples, I don't know, I'm just not feeling this charmin soft type of hip hop.

  11. #26

  12. #27
    Wu Vatican Rame's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    NL
    Posts
    9,606
    Rep Power
    47

    Default

    No love for Dave East?

  13. #28

    Default

    dave east ain't bad, didn't realise he had an album out, any good?

    title track is decent



    been listening to a bit of this guy's stuff recently, has an album coming out in a few days:

    https://soundcloud.com/blackhouseinc...am-fortress-02



  14. #29

    Default

    is lil peep the future of rap in 2017?




  15. #30
    God's Replica Mumm Ra's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Black Pyramid
    Age
    32
    Posts
    11,585
    Rep Power
    95

    Default

    how long is 'Lil' going to be a thing in hip hop??
    ok just listened to parts, i dont think thats even rap music tho


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •