Page 53 of 98 FirstFirst ... 3435051525354555663 ... LastLast
Results 781 to 795 of 1468

Thread: rate the previous posters sig....

  1. #781

    Default

    10/10 incredible g

    I'm Not A Nazi!!!
    S.S.C
    Dusk & Dawn

  2. #782
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    13.5/10!!!!!!!!!!

    the best sig (aside from mines) that ive ever seen, whoever made it is a genius and must be a god or something!!!!

  3. #783

    Default

    lol thx, idk i dont like that guy, he stinks..lol

    10/10 ive always liked that sig g

    I'm Not A Nazi!!!
    S.S.C
    Dusk & Dawn

  4. #784
    Big Risk 1 of the Realest Big Risk's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    28
    Posts
    4,215
    Rep Power
    22

    Default

    5/10. I dont liek the colors. But dont take this as a diss homie.

    Peace and blessings.

  5. #785
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Scripted Warfare
    5/10. I dont liek the colors. But dont take this as a diss homie.

    Peace and blessings.
    A billion/10

    I am sending over my hookers over right now.

  6. #786
    // Never Defeated // born invincible's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    on the 2 dots
    Posts
    2,938
    Rep Power
    22

    Default

    seems to be missing something.. wise quote tho! 4/10.
    __________________




  7. #787
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    29
    Posts
    9,787
    Rep Power
    33

    Default

    ^^ SICK SICK SICK...... 79487947474921/10

    wtf born!!! how did u do that effect to RZA?? send me the link for the tut or w/e.... peace


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






  8. #788

    Default

    love the sig Razor... was just listening to that BD in stereo yesterday... can't rate me yet, looking for some genius in art to make me one (see Official Graphic request thread, please )

  9. #789
    // Never Defeated // born invincible's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    on the 2 dots
    Posts
    2,938
    Rep Power
    22

    Default

    Quote Originally Posted by Razorsharp
    ^^ SICK SICK SICK...... 79487947474921/10

    wtf born!!! how did u do that effect to RZA?? send me the link for the tut or w/e.... peace


    never reveal the secret of the wutang...
    __________________




  10. #790
    Commando Ultra WU-KILLAH's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Flint, MI
    Age
    36
    Posts
    1,373
    Rep Power
    16

    Default

    Razorsharp you got the best sig of all the wucorp.

    8/10 for born invincible.
    F.L.I.N.T.

  11. #791
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    29
    Posts
    9,787
    Rep Power
    33

    Default

    ^^ WOW best sig.... are u being a brown noser? j/p

    peace man

    6/10

    nice concept


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






  12. #792
    Commando Ultra WU-KILLAH's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Flint, MI
    Age
    36
    Posts
    1,373
    Rep Power
    16

    Default

    Being a huge fan of Bobby digi in stereo I guess my advice is biased...
    F.L.I.N.T.

  13. #793
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    29
    Posts
    9,787
    Rep Power
    33

    Default

    LMAO.... well thanks anyways!!! haha

    7/10 again


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






  14. #794
    // Never Defeated // born invincible's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    on the 2 dots
    Posts
    2,938
    Rep Power
    22

    Default

    Quote Originally Posted by Razorsharp
    LMAO.... well thanks anyways!!! haha

    7/10 again

    at first it seemed alittle blurry but now that i look at it.. i kinda like that effect too. different than what you normally do so thats good to step outside your normal chamber... overall pretty good. overall i give it a solid 8.5!

    good work my student!!!!
    __________________




  15. #795
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    29
    Posts
    9,787
    Rep Power
    33

    Default

    keep me that damn secret... holy fuck your sig changes... u bastid!!!!

    0987346846184513274561461784618347672394729897/10


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






Similar Threads

  1. Replies: 95
    Last Post: 03-15-2006, 06:02 PM
  2. Check This Out
    By ON POINT in forum Temple Of Darts
    Replies: 3
    Last Post: 06-28-2005, 02:43 AM
  3. 'BIG' Wu news
    By ShogunAssassin in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 69
    Last Post: 06-16-2005, 09:14 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •