once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 22 123411 ... LastLast
Results 1 to 15 of 397

Thread: Yo Mama So..............

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    The Smell of The Future LORD NOSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Double Barreled Snot Gun
    Age
    4
    Posts
    15,094
    Rep Power
    75

    Default Yo Mama So..............

    Yo moma so fat, she drives a magic boloney (bologna) carpet to work

  2. #2
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,149
    Rep Power
    45

    Default

    Yo Mama So Fat When U Want To Fuck Her U Gotta Roll Her In Flour An Look For The Wet Spot.
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

  3. #3
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    30
    Posts
    9,787
    Rep Power
    34

    Default

    ^^ LMAO

    your mama so fat she sat on a dollar and 4 quarters came out


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






  4. #4
    Big Risk 1 of the Realest Big Risk's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    29
    Posts
    4,215
    Rep Power
    22

    Default

    your momma is so bald, when she takes a shower she gets brainwashed.

  5. #5
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    30
    Posts
    9,787
    Rep Power
    34

    Default

    LMAO LMAO LMAO^

    y0 mama is so dumb, she got hit by a parked car


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






  6. #6
    i think i'm high
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    on da wave~
    Posts
    6,224
    Rep Power
    26

    Default

    yo mommas like a race-car driver, bitch burns 3 rubbers a day.

    Realness

  7. #7
    The Smell of The Future LORD NOSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Double Barreled Snot Gun
    Age
    4
    Posts
    15,094
    Rep Power
    75

    Default

    yo momma so pale when she go for a check up they send her straight to the morgue

  8. #8
    The Smell of The Future LORD NOSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Double Barreled Snot Gun
    Age
    4
    Posts
    15,094
    Rep Power
    75

    Default

    yo momma so pale she bit her fingers off in a ham on white bread sandwich accident

  9. #9
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    30
    Posts
    9,787
    Rep Power
    34

    Default

    y0 mama is so dark she got marked absent in night school


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






  10. #10
    The Smell of The Future LORD NOSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Double Barreled Snot Gun
    Age
    4
    Posts
    15,094
    Rep Power
    75

    Default

    yo mamma so pale she went to a black peoples Bar B Q party and they put her on the grill they thought she was a bag of raw meat

  11. #11
    The Smell of The Future LORD NOSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Double Barreled Snot Gun
    Age
    4
    Posts
    15,094
    Rep Power
    75

    Default

    yo momma so fat that when she jump up in the air people thought she was the mother plane

  12. #12
    Big Risk 1 of the Realest Big Risk's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    29
    Posts
    4,215
    Rep Power
    22

    Default

    Sunny those are weak as fuck lmfao. You are puttin the pork eatin refrences in there LOL

  13. #13
    The Smell of The Future LORD NOSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Double Barreled Snot Gun
    Age
    4
    Posts
    15,094
    Rep Power
    75

    Default

    Quote Originally Posted by Scripted Warfare
    Sunny those are weak as fuck lmfao. You are puttin the pork eatin refrences in there LOL

    oh yeah ?

    but they are mine

    ya moma so stupid her teacher wrote you a letter telling you of her bad behavior in school

  14. #14
    Take It Personal Razorsharp's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Underground Where The Rats At
    Age
    30
    Posts
    9,787
    Rep Power
    34

    Default

    Lmao Lmao^^ Owned


    Throw Ya W's Up!
    Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy






  15. #15
    Drunk Off Titty Milk!!!! BRONZBODY's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    ATX
    Age
    35
    Posts
    4,249
    Rep Power
    25

    Default

    ummm yo mama so dark that everytime she open her eyes she see a train comming......

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •