once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 33 of 135 FirstFirst ... 23303132333435364383133 ... LastLast
Results 481 to 495 of 2014

Thread: Major League Baseball

  1. #481
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,682
    Rep Power
    67

    Default

    Quote Originally Posted by Dirty Knowledge View Post
    Dogg.. plz don't feel bad for the guy who's team has 26 titles.
    If anything, 40 years of nothing? I FEEL BAD.

    I FELT BAD WHEN OHIO STATE RETURNED A KICKOFF FOR A TD LOL

    AND THEN GOT BLOWN OUT BY THE GATORS HAHA

    I FELT BAD WHEN OHIO STATE SCORED FIRST VS LSU LOLOL

    AND THEN GOT BLOWN OUT AHAHAH

    Fuck your College Sports.
    Shiiiiiiiit...and we will be ranked no. 1 again next year. We got plenty of championships already, and aint nobody got more heismans than us...SHit, football was started here, thats y we got the hall of fame.

    You talk about titles from the 30's like you were alive to witness them. Get off the Yankee nutsack dude..your ridin way too hard.
    Look eye, always look eye.

  2. #482
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    And you were alive for every Heisman, the first OS game, the first championship...right...

    HYPOCRITICALITY

  3. #483
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,682
    Rep Power
    67

    Default

    i could see u having yankee tattoos and shit
    Look eye, always look eye.

  4. #484
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default



    I can see you thinking this was a legit call.

  5. #485
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,682
    Rep Power
    67

    Default

    hahahahahah!!! hell yea...fuckin Cry-ami hurricanes...BEST TEAM EVER...riiiiiiight..they were supposed to win by, what was it??? 2 TD's.
    Bitch ass Kellen cryin after the game....You can hang with Clarett after he debo'd the ball from Sean Taylor..hahahahah!!
    Look eye, always look eye.

  6. #486
    Are U Watching Closely? 11th Chamber's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    In Hell..
    Posts
    11,139
    Rep Power
    39

    Default

    Quote Originally Posted by Dirty Knowledge View Post


    I can see you thinking this was a legit call.
    Atleast Miami fans have a resonable case there, Michigan fans still cant shut the fuck up about Clockgate. Try having to listen to that shit all year

  7. #487
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,682
    Rep Power
    67

    Default

    Fuck Michigan. There about to be the 2nd best football team in the state anyway. They would have been smart to hire Dantonio....any time you can get a Tressel protege you gotta get him.
    Look eye, always look eye.

  8. #488
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    I don't care what you say... the past two years for Ohio State? Football AND B-Ball.

    Embarassing.

  9. #489
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,682
    Rep Power
    67

    Default

    We reload, so every year we gotta shot. Just got the top ranked QB in the country...B-Ball wise, that was a great freshmen team that go there. That shit was an accomplishment in and of itself.

    Were NIT champs beeyotch...wut you know about college B-Ball anyway.
    Look eye, always look eye.

  10. #490
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Oh Nooooooooo


    Not the NIT



    WE SUCK AGAAAAAINNN

  11. #491
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,682
    Rep Power
    67

    Default

    hahahahaha!! hey, you get a trophy for the NIT....who is your college team anyway in NY?? St. Johns.hahah....we knocked them out when we had Redd and they had Artest...buncha ghetto NY playground ballers couldnt knock down a shot or play d....is that your game??
    Look eye, always look eye.

  12. #492
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default



    YAY

    66th PLACE!!

  13. #493
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,682
    Rep Power
    67

    Default

    thats cute, did you just do that? your wasting an awful lot of energy on me
    Look eye, always look eye.

  14. #494
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Yeah I did that bro, how'd you know?

    It's not like you click the picture and it takes you directly to the site I CNP'ed it from, nono.

  15. #495
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,682
    Rep Power
    67

    Default

    i wasnt that interested....and im getting bored with you. Youve used up your usefulness
    Look eye, always look eye.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •