once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 2 of 7 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 16 to 30 of 94

Thread: wutangcorp mixtape cover's

  1. #16
    Monster Island Czar MF Herbs's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Monsta Island
    Posts
    820
    Rep Power
    15

    Default

    nice drops yall. I might get at this if I have some time..


    "Yep"

  2. #17

    Default

    'sup Razor, thanks man. I thought you would be having a go at this too?

    edit - haha' cheers spoken, been a while since I made that one for you, appreciate the comment man.

    Pz.
    Last edited by Hz Deep; 04-24-2006 at 09:08 PM.

  3. #18
    MASTER deBATER MaShPG's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Chicago
    Age
    27
    Posts
    2,116
    Rep Power
    15

    Default

    nice one Hz.

    WHAT'S GOING ON?

  4. #19
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    looks dope thanks for dropping

  5. #20

    Default

    Quote Originally Posted by Hz Deep
    props on the designs Born & Kiid, I'm looking forward to seeing what else you guys come up with.

    I've been so damn busy lately I hardly get any time to post here anymore, but I saw this thread on a random visit and had to throw something together, check it out -

    Front -


    Back/Insert -


    I just chucked in all the text to give an idea of how it might look with the info/tracknames on there, obviously this isn't the full resolution.
    Pz.
    This is the shit hehe

    Hz mastah


  6. #21
    same ol' same ol' P-Noid Brown's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    BRICK CITY
    Age
    35
    Posts
    4,323
    Rep Power
    22

    Default

    Yea to that cover is dope i think we should change the deadly venoms thing...i think we can come up with something more creative than deadly venoms...besides...deadly venoms is a bunch of chicks...

    let's think of something more creative. Something like The Students of Shaolin.... Of the pupils of the Wu-tang....
    http://images.meez.com/user07/3/9/3/0/8/3/9/3930839_bodyshot_175x233.gif

  7. #22

    Default

    I like the name deadly venoms but Students of Shaolin is dope too.Shaolin shit is fuckin ill and it is near to the wu culture.We must vote. .


  8. #23
    same ol' same ol' P-Noid Brown's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    BRICK CITY
    Age
    35
    Posts
    4,323
    Rep Power
    22

    Default

    Definitely It's Just That Deadly Venoms Is Soooo Blah.
    http://images.meez.com/user07/3/9/3/0/8/3/9/3930839_bodyshot_175x233.gif

  9. #24

  10. #25

    Default

    HZ owns this LOL, much props man
    "The only way to a woman's heart is along the path
    of torment. I know none other as sure..."

  11. #26

  12. #27

  13. #28
    // Never Defeated // born invincible's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    on the 2 dots
    Posts
    2,938
    Rep Power
    22

    Default

    Quote Originally Posted by Skellington
    HZ owns this LOL, much props man

    so far... i aint done yet!!
    __________________




  14. #29
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    oooo..i hear a come back

    lol

    uh oo..i feel that we are gonna get some dope covers comming

  15. #30
    Dirty Clanzmen ERN-DAWGY's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    CANADA
    Age
    33
    Posts
    2,290
    Rep Power
    27

    Default

    whatever ya'll battle it out with the graphics but while your typing I made 2 more covers I think they better then the first one I dropped



    and then here is this one






    PEACE

    1

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •