Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: This is what you get when you mix religion & crack ...

  1. #1

    Default This is what you get when you mix religion & crack ...




  2. #2
    Wise to da game crass's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    30
    Posts
    7,637
    Rep Power
    26

    Default

    link didn't work. is that with the Phelps woman? they are nuts.

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by crass
    link didn't work. is that with the Phelps woman? they are nuts.
    should work in a few ... fuckin' youtube ....



  4. #4
    MASTER deBATER MaShPG's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Chicago
    Age
    27
    Posts
    2,116
    Rep Power
    15

    Default

    yea this video is like the next "juggernaut bitch" video, shit is blowing up all over the web. I personally don't think it's that funny, but whatever.

    WHAT'S GOING ON?

  5. #5
    a.k.a. iKon DREW-DIE$EL's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    402
    Age
    29
    Posts
    1,648
    Rep Power
    14

    Default

    yeah i got bored with it too, got through like 1/4th of it.

  6. #6
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,145
    Rep Power
    45

    Default

    what church they smoking crack at?
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

  7. #7
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,468
    Rep Power
    10

    Default

    satans chuuuuch

  8. #8
    Wise to da game crass's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    30
    Posts
    7,637
    Rep Power
    26

    Default

    ah it works now, im a watch it

  9. #9
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,145
    Rep Power
    45

    Default

    thats my shit. PFS "paintin for satan"...... I just wanna know where the blingers be, what church be servin fools?
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

  10. #10
    Wise to da game crass's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    30
    Posts
    7,637
    Rep Power
    26

    Default

    hahahah why do they keep zooming in and out on him haha, it's like an early 90s middle-school driver's ed video. nice haircut too

  11. #11
    Wu Gambino Its Big Lu baby's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    PNO-Pompano-Pompton
    Age
    30
    Posts
    1,968
    Rep Power
    15

    Default

    this shit is hilarious
    "stupid bitch... stupid ass house nigga... satan is a fucking liar... i come in the name of jesus by the power of the holy spirit"
    " I'm too ill/ I represent Park Hill/ See my face on the twenty dollar bill/ Cash it in, and get ten dollars back/
    The fat LP with Cappachino on the wax/ Pass it in your think, put valve up to twelve/ Put all the other LP's back on the shelf/ And smoke a blunt, and dial 9-1-7/ 1-6-0-4-9-3-11/ And you could get long dick hip-hop affection/ I damage any MC who step in my direction
    "

  12. #12
    Wu Gambino Its Big Lu baby's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    PNO-Pompano-Pompton
    Age
    30
    Posts
    1,968
    Rep Power
    15

    Default

    "you income fucking poop"
    lmao
    classic
    " I'm too ill/ I represent Park Hill/ See my face on the twenty dollar bill/ Cash it in, and get ten dollars back/
    The fat LP with Cappachino on the wax/ Pass it in your think, put valve up to twelve/ Put all the other LP's back on the shelf/ And smoke a blunt, and dial 9-1-7/ 1-6-0-4-9-3-11/ And you could get long dick hip-hop affection/ I damage any MC who step in my direction
    "

  13. #13
    dollabill
    Guest

    Default

    Fuck You Mashgp, Don't Send Me Your Bad Reps I Don't Need Them Got That Kid!!
    IF YOU DON'T LIKE WHAT I SAY JUST DON'T READ IT CUZ I'M NOT POINTING A GUN TO YOU'RE HEAD ... NOT YET

  14. #14
    Kung Fu Alter Ego num2son's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    U.S.A. New Jersey
    Age
    35
    Posts
    10,971
    Rep Power
    36

    Default

    I've seen that video posted three times on this forum....somebody must like this guy.
    Last edited by num2son; 04-21-2006 at 02:56 PM.

    Sig by Born Invincible
    Winner of The Sports Zone Award2006

  15. #15
    black girls think im sexy stak84's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    yay area
    Age
    33
    Posts
    2,747
    Rep Power
    16

    Default

    ahhahahahhahahha that shits so fuckin
    funny right down to the haircut and
    that shitty ass lookin backdrop, this
    fool needs his own show


    "Ford, Chev, whateva you got//
    don't mean shit if the shit ain't hot"

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •