Page 3 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 31 to 45 of 135

Thread: how many rappers can u name that are better than 2Pac ??

  1. #31
    Veteran Member Luther Large's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    The staircase
    Posts
    2,811
    Rep Power
    17

    Default

    Quote Originally Posted by pussy-with-teeth
    aight this forum always has some shit againt 2pac ..

    bring ya lists

    who u rank higher ??

    ill comment on them - that will be some funny shit
    GZA

    pac is a bigger political figure (which sounds wierd but its true)

    but GZA is def the better rapper
    I got styles sick as hell, sicker than sickle cell anemia, slaughter your circulatory like lukemia

    - AZ


  2. #32

    Default

    Quote Originally Posted by Funk_Dock
    haha, yall fools make me laugh

    200 mcs better than pac??? please i could name maybe 10.....you not even lookin at his career, the way he touches people with his records, his diversity, versatility, vocal presence, live performance, industry impact...

    on the serious tip, what are u smokin??
    ^good call, seems like your the voice of reason in every thread.

  3. #33
    Knowing the Ledge Claustrofobic's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Age
    29
    Posts
    1,278
    Rep Power
    14

    Default

    Notorious BIG

    touch that

    then holla back

    bitch

  4. #34

    Default

    Jay-Z
    Dr.Dre
    Eminem

    Yes... I did fuck Your Mom

  5. #35

    Default

    Biggie Smalls

    Yes... I did fuck Your Mom

  6. #36
    Veteran Member Luther Large's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    The staircase
    Posts
    2,811
    Rep Power
    17

    Default

    Quote Originally Posted by Thai Gear
    Jay-Z
    Dr.Dre
    Eminem
    what the fuck? eminem bein better than pac is ridiculous

    Eminem is not better than pac niether is dre or jay-z

    I like jay-z but he aint better than pac and i aint even a pac fan either
    I got styles sick as hell, sicker than sickle cell anemia, slaughter your circulatory like lukemia

    - AZ


  7. #37
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    2pac = hip hop's icon

    when this hip hop shit is over he will be remeberewd like bob marley for raegge
    elvis presely for rock, and etc

  8. #38
    Masta Flows zeppelin2k's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Grand Theft Toront0 (THE GTA)
    Posts
    1,217
    Rep Power
    14

    Default

    Quote Originally Posted by ERIC_CARTMAN
    2pac = hip hop's icon

    when this hip hop shit is over he will be remeberewd like bob marley for raegge
    elvis presely for rock, and etc
    very motherfucking true

    personally I think he is better than Biggie, Biggie was ill and all and beat pac in certain aspects of being an mc, and he has a lot of rappers out there who are better mcs but he is definately THE hip hop icon

    if you look strictly at mc status, there are plenty better you cant argue that bloody fact he isnt THE GREATEST MC, maybe the greatest rapper, he kind of lost his way in the end but with killuminatti it looked like he was finding it again, unfortunately suge killed him (yeah yeah no one knows) when he wanted to leave death row so we wont know for sure if he was gonna be back on it, but if he was still alive I will bet you people like eminem and 50 cent would be having a hard time and I also bet that wutang members if not the whole clan, would have done some collabos with him, after all like on Masta Killa's album, he said tang was the few east coast people he respected

    he aint the best, but he definately has had the biggest impact, go to poor african countries and they will know pac

  9. #39
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by ERIC_CARTMAN
    2pac = hip hop's icon

    when this hip hop shit is over he will be remeberewd like bob marley for raegge
    elvis presely for rock, and etc
    rep

  10. #40
    ISRAELITE THE W's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    in Christ
    Posts
    15,482
    Rep Power
    49

    Default

    so whats the criteria?
    The wrath of God is being revealed from heaven against all the godlessness and wickedness of men who suppress the truth by their wickedness, since what may be known about God is plain to them, because God has made it plain to them. For since the creation of the world God’s invisible qualities—his eternal power and divine nature—have been clearly seen, being understood from what has been made, so that men are without excuse. (Romans 1:18-20)

  11. #41
    Cuttin Headz
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Pittsburgh
    Posts
    367
    Rep Power
    0

    Default

    i think pac is top 10 dead or alive for sure...thats may be just me, but:
    2pacalypse is a very dope album, me against the world, 7 day theory, are both near classics if not classics IMO

    plus he has mad collabs and unreleased tracks that are good.

    so hes top 10 ever IMO

  12. #42

    Default

    many. there is no point in actually naming anyone because your reply is "he didnt have as many classic/good albums". i thought the question was who was better. obviously they need to have an amount of material but its who is the better mc, not how many classic albums they have. i think pac was dope but there are many who are better.



  13. #43
    CHAMILLITARY The Antagonist's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    AUSTIN TX
    Posts
    244
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Thai Gear
    Jay-Z
    Dr.Dre
    Eminem
    Holy shit....thats terrible.

  14. #44

    Default

    Y'all need to quit doing shit like this. It's useless, man.

    What I said in an older thread still applies.

    Quote Originally Posted by trickkillah
    It's impossible to tell because we haven't seen all of the MCs ever yet. But on the real, it really is impossible to list this. All MCs have their strengths and their weaknesses. You have to take into consideration the generation that they're from, their home, and their styles. Example: Can you compare Afrika Bambaataa to Method Man? Or better yet: Snoop Doggy Dogg to Ice-T? Phife Dawg to Scarface? Completely different takes. It's all about favorites, not the greatest. Also, regular people will always say Notorious B.I.G. and Pac because of their fame not because of their skills.
    Quote Originally Posted by Deity Allah
    All of em' (except for Nick Cannon & E-40)
    That's funny considering pac and E-40 did alot of collabin'. Hell, E-40 did that track "Ain't Hard 2 Find" on All Eyez on Me. Pac always gave the underground love. As far as Pac's fans...well...I got into Hip Hop through 2pac. I was a fan before I knew seriously how much of an icon he was and before I knew he even died. I started really listening to Pac when I was ten or eleven. He's not the greatest but, he's definitely one of my favorites.

    And seriously, you guys are just talking about famous MCs. There's tons of cats out there that could most definitely rip any signed rapper. I could name tons of dudes some of you might not even heard of that I consider better.

  15. #45
    emceeeees kick tha bucket
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    1,564
    Rep Power
    15

    Default

    Quote Originally Posted by Deity Allah
    All of em' (except for Nick Cannon & E-40)
    Are you joking or are you retarded?
    Boston - NYC

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •