Page 17 of 19 FirstFirst ... 7141516171819 LastLast
Results 241 to 255 of 276

Thread: Hollow Dartz Wu-Tang Collection: A Wu-Fans Guide

  1. #241
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    Warcloud is an aquired taste, i enjoy the killah priest album i guess thats just me, the black knights cd is some really good west coast shit, kinda stuff you jus blast in your car

    best tracks, imo, are Duc Lo, Almighty Black Knights, Killa 4 Life and Dirt Up

  2. #242
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    Can u hook me up with a 3 Track sampler?

  3. #243
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    I hop these work for you, my first time uploadin shit, dont like to do it to much if they dont drop me some help to get it to work for you

    14 duc lo.wma - 2.55MB

    04 almighty black knights ft. warcloud gemini.wma - 2.68MB

    03 dirt up ft. g twin.wma - 2.93MB
    Last edited by THE MASON; 07-22-2008 at 11:31 AM. Reason: change the links

  4. #244
    El Don of this shit TAURO's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    In the minds of women everywhere
    Age
    35
    Posts
    16,382
    Rep Power
    65

    Default

    Quote Originally Posted by Hollow Dartz View Post
    Aight cool, Hell-Hop vol.1 was Aiiiight.
    Yeah I heard vol 1 and I didn't think much of it, which is why I went straight to vol 2 instead.



    "I pledge allegiance to the hip hop"
    Method Man

  5. #245
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Bronze Feet View Post
    I hop these work for you, my first time uploadin shit, dont like to do it to much if they dont drop me some help to get it to work for you

    14 duc lo.wma - 2.55MB

    04 almighty black knights ft. warcloud gemini.wma - 2.68MB

    03 dirt up ft. g twin.wma - 2.93MB
    Thanks.

    Quote Originally Posted by TAURO DA GRIM LATIN View Post
    Yeah I heard vol 1 and I didn't think much of it, which is why I went straight to vol 2 instead.
    Yeah, they got my ass, I didn't think Razah was gonna pull some shit like that.

  6. #246
    stoneslinger a1_primecuts's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    4341'7938'
    Posts
    148
    Rep Power
    0

    Default

    What a waste of money. Maybe only 15-20% of that shit is coppable material in my books.

    I stopped buying Wu records after the W.

  7. #247
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    Okkkkkkkkkk..........

  8. #248
    * Mighty Healthy * pmack215's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ILLadelph (but just moved to Ft.Lauderdale)
    Age
    38
    Posts
    1,167
    Rep Power
    0

    Default

    yo, i see 2 really nice albums missing!!!

    *ghost dog sdtrk. (dis joint is fuckin sweet!!! its like a 9/10)

    *razah's ladder - blue sky black death, hell razah

  9. #249
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    Yeah they are both on my to get list.

  10. #250
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    Razah's Ladder is a good cd, imo you have to be a big fan of his music to like the cd. It as some good featuring artists, but i think the other artists take away from razah's lyrical skill on the cd

  11. #251
    * Mighty Healthy * pmack215's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ILLadelph (but just moved to Ft.Lauderdale)
    Age
    38
    Posts
    1,167
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Hollow Dartz View Post
    Yeah they are both on my to get list.
    by the way, when u get ghostdog sdtk., make sure u get the one w/ the black cover, not the import one w/ the white cover (that one is like snips of theme music from the film). the black cover is the actual album. check out the differences at amazon.

  12. #252
    Are U Watching Closely? 11th Chamber's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    In Hell..
    Posts
    11,139
    Rep Power
    38

    Default

    http://www.deepdiscount.com/viewprod...uctId=21265566

    I always thought the import was the one to get, cause its got the stuff from the movie which is dope...

    $40 tho is expensive..

  13. #253
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Bronze Feet View Post
    Razah's Ladder is a good cd, imo you have to be a big fan of his music to like the cd. It as some good featuring artists, but i think the other artists take away from razah's lyrical skill on the cd
    Yeah, I think this is his only flaw, he always get outshined by his guests on his albums.

  14. #254
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    26
    Posts
    14,345
    Rep Power
    0

    Default

    I Bumped this one just to let ya'll know that on the front page I provided links for some albums I reviewed on here. I would say 4/5 of my reviews are on point...lol enjoy

  15. #255

    Default

    i have that u god dvd too ... i find it halirous

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •