Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 30

Thread: For Europeans... What country did u vote for on Eurosong?

  1. #1
    Munching eyes since 1989 Edgar Erebus's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    On your roof
    Age
    27
    Posts
    9,341
    Rep Power
    36

    Default For Europeans... What country did u vote for on Eurosong?

    And where are you from, I think 90% of votes were biased on basis of neighboring country and nationality, knowImsayin?

    Anyway my was, I'm originally from Croatia and I voted for Bosnia.
    "The Devil is not the Prince of Matter; the Devil is the arrogance of the spirit, faith without smile, truth that is never seized by doubt. The Devil is grim because he knows where he is going, and, in moving, he always returns whence he came."

  2. #2
    Commando Ultra WU-KILLAH's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Flint, MI
    Age
    35
    Posts
    1,373
    Rep Power
    16

    Default

    Lol I didn't know people could give a fuck about Eurosong !!!!!!
    F.L.I.N.T.

  3. #3
    Munching eyes since 1989 Edgar Erebus's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    On your roof
    Age
    27
    Posts
    9,341
    Rep Power
    36

    Default

    I do, it's the question of loyalty
    "The Devil is not the Prince of Matter; the Devil is the arrogance of the spirit, faith without smile, truth that is never seized by doubt. The Devil is grim because he knows where he is going, and, in moving, he always returns whence he came."

  4. #4

    Default

    who won

    i didnt vote i live in canada

  5. #5
    Im Ballin' As Fuck Bitch King Callabah's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    The Hide Out, somewhere in the South East
    Age
    28
    Posts
    4,076
    Rep Power
    21

    Default

    i didnt vote, but i thort Moldova fuckin killed it, i dunno why, i thort as far as euro song contest shit goes that was a nice tune

    i lack that part of me thats supposed to give a fuck
    im so fuckin ballin' i walk around with L1NK's muma on ma dick muh'fucka

  6. #6

    Default

    Those dirty, filthy Balkan bastards, fuck off with your shitty voting. You spoil it every year.

    I voted Finland as they fucking ruled, and they are so different to the usual Eurobullshit. Hopefully the contest will gain some integrity next year.

  7. #7
    aka PROFIT venex's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Belgium
    Age
    27
    Posts
    5,046
    Rep Power
    23

    Default

    Quote Originally Posted by WU-KILLAH
    Lol I didn't know people could give a fuck about Eurosong !!!!!!
    You must spread some Reputation around before giving it to WU-KILLAH again.




    I was watching a little moment yesterday, when they were saying the scores...

    I only noticed that Finland was scoring very well, are they on the first place ?

    peace!
    Shaolin shadowboxin' and the wu-tang swordstyle...
    If what you say is true...
    The shaolin and the wu-tang could be dangerous!
    En garde, I'll let you try my wu-tang style...

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by dimi
    who won

    i didnt vote i live in canada
    This Finnish shit won: http://www.youtube.com/watch?v=9LgJY...i%20eurovision

    But i voted for Lithuania haha. They were the real winners lmao!
    http://www.youtube.com/watch?v=JEpyD...on%20lithuania

    I also liked Russia, Romania, Moldova and Belgium.

  9. #9

    Default

    people always vote for their neighbouring countries, the eurovision is just gay

    i only it watched it after halfway through the scores, then i saw the finnish perform and it was shit, they only won probably because they wore masks

  10. #10
    Terrorist IRAN's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Dunfermline
    Posts
    388
    Rep Power
    0

    Default

    It should have been a draw. How the fuck could anyone choose which was best, they were all fucking shit, really shit.
    18th March 2006

  11. #11

    Default

    Eurovision was cool when Ireland kept winning it. Then they didn't want to win anymore as it started costing far too much to stage it haha

    Chicks dig giant robots

  12. #12

    Default

    all the songs were shit, you can always guess who's gonna vote for who. the former soviet states bum each other. the balkans will vote for each other. The central european countries like germany and france will vote turkey becuase the turks who live there just vote for turkey.
    but i gotta say hands down finland was the best song and performance, 10 out of 10 for effort really, they deserved it. all the other countries had some stupid euro-pop song with a women with nice legs (i aint complaining though) so everyone got confused on which women had the nicest legs so we gave the vote to the monsters from finland.

  13. #13
    Munching eyes since 1989 Edgar Erebus's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    On your roof
    Age
    27
    Posts
    9,341
    Rep Power
    36

    Default

    I don't like hard rock, so I didn't vote 4 Finland. As for Bosnia, the other reason for my vote was lyrics... Damn it's a beautiful song.
    "The Devil is not the Prince of Matter; the Devil is the arrogance of the spirit, faith without smile, truth that is never seized by doubt. The Devil is grim because he knows where he is going, and, in moving, he always returns whence he came."

  14. #14
    THE ILL ONE cap's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Reppin' Italy
    Age
    28
    Posts
    6,188
    Rep Power
    35

    Default

    the eurovision is shit now,
    they fucked it up when they let everyone sing in english.
    thats why italy doesnt compete anymore.
    it used to be fun,but now...


  15. #15
    Veteran Member maestro wooz's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Maryland
    Age
    29
    Posts
    4,782
    Rep Power
    0

    Default

    the fuck is eurovision and eurosong

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •