once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25

Thread: Wu Tang Meet Dipset -WE PRODUCE- HOLLA!!

  1. #1
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default Wu Tang STANS -WE PRODUCE- HOLLA!!

    sup
    yo iīm starting a project and i need your support for this! If you produce your own rap music but you ainīt signed yet, gimme your most recent AND finest tracks and i will put your shit on this exclusive (internet only) mixtape. iīm just the producer. i canīt rap, neither put out good beats and stuff, but i know good music when i hear som and thatīs why i spent my hiphop time on here, where the elite meet. wu tang is for sure one of the best rap thangs available on this planet so the closest fans (YOU) probably produce some great music too!? this gon be the album cover:


    ok. keep it real! holla at me (PM) with links to your tracks (use www.yousendit.com for your song upload) or www.soundclick.com

    this gon be a non comercial album/mixtape! i will not use anyones output for self or somehow to get paid off or something.

    RULES:
    explicit lyrics allowed. please sort your material. donīt send in too weak shit plz ;-)
    if your shit is ight, iīm goin to put up to 4 of your songs on the album.
    self made skits are welcomeī
    ALBUM COME OUT WHEN I GOT 15-25 HIGH QUALITY TRACKS! want to make it a series, so keep on posting... when the album is done i will inform you in this thread and you can find the complete album there: http://samysorge.com/zoodip.html


    PS: i uploaded two instrumentals, made by my main man (nohomo) - Spit on it!! i will choose the best versions for the album:http://www.soundclick.com/justshare

    ___this my buddieīs soundclick site___ http://www.soundclick.com/bands/page...m?bandID=16913 ___ he producin bangas for the album recently. holla
    Last edited by da kid toney; 05-29-2006 at 04:07 PM.
    out of ice

  2. #2
    "Dawnin' On A New Day..." AK Spray's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    29
    Posts
    1,958
    Rep Power
    16

    Default

    shiiiiiiiit, I'm in.

  3. #3
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default

    ^ look. i have optimised your song a lil bit and uploaded it here
    http://www.samysorge.com/ak.spray-th...g.bang.tip.mp3

    this def gon be on the album if you want to have it! thumbup:
    Last edited by da kid toney; 05-28-2006 at 10:42 PM.
    out of ice

  4. #4
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default

    if they dónīt get their shit together over at dipsetmixtapes.com , this gon be a WUCORP MEMBERS ONLY MIXTAPE ! titel is:
    WU TANG STANS - (FANS RAP THE FAM) Vol.1
    Last edited by da kid toney; 05-29-2006 at 04:17 PM.
    out of ice

  5. #5
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default

    pm me

  6. #6
    "Dawnin' On A New Day..." AK Spray's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    29
    Posts
    1,958
    Rep Power
    16

    Default

    Niiice, Toney. Thanks.

  7. #7
    Big Risk 1 of the Realest Big Risk's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    29
    Posts
    4,215
    Rep Power
    22

    Default

    I got your pm, Im down for sure. Put both on there.

    PEACE

  8. #8
    Big Risk 1 of the Realest Big Risk's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    29
    Posts
    4,215
    Rep Power
    22

    Default

    Oh Shit F.w.l?! Yooo Catipiller Butterfly Is That Joint!

  9. #9
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default

    ^ight.. from now on.. people can go here
    http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=548383
    to check out the tracks which will be on the album...

    .... you got some older dope material?! gimme that! BUT SONG MUST BE UNRELEASED & YOU GOTSTO BE UNSIGNED. thatīs the rules.. and ONLY PM ME YOUR SHIT...NO THREADING SONGS... thanks
    holla
    out of ice

  10. #10
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Scripted Warfare
    Oh Shit F.w.l?! Yooo Catipiller Butterfly Is That Joint!
    yeah itīs pretty cool. but i donīt put it on the album cause i got some others for this album... but there will be 3-5 tracks from FWL on it. some that fit to the rest of the mixtape , you know. make it a symbiosis lol
    out of ice

  11. #11
    Big Risk 1 of the Realest Big Risk's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    29
    Posts
    4,215
    Rep Power
    22

    Default

    wait, whos screename is DiRtYduNge0n? Ive been talking to him for over a year now thats how I know about FWL

  12. #12
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default

    thaīs cliffy. he the head of fwl ;-)

    check out the new improved^ cover 8 replies up^
    i think them dipset fans donīt come out with songs cause they can only rhyme and write it down.. their whole "HEATMAKER" section on the board is full of rhymes (they call them songs somehow lol) but ainīt noone posting self made tracks.. maybe they too young or ainītgot the equipment. this looks like itīs gonna be another wucorp mixtape.. no matter. competition raisin the quality level up...
    out of ice

  13. #13
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default

    added older FWL track to the album track list..check out the status in my sig link... keeping the quality up! holla
    out of ice

  14. #14
    Big Risk 1 of the Realest Big Risk's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    29
    Posts
    4,215
    Rep Power
    22

    Default

    workin on a track with ak spray to the beat that sounds like the immortal technique sample

  15. #15
    7 5/8 da kid toney's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in a basement for 13 years
    Posts
    682
    Rep Power
    0

    Default

    ^ yeah. lol
    Last edited by da kid toney; 05-29-2006 at 04:48 PM.
    out of ice

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •