Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 44 of 44

Thread: Hot Hip Hop Beats??

  1. #31
    Dr.GrEeEnThUmB Da Problem Child's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Lauderdale
    Posts
    1,036
    Rep Power
    0

    Default

    ^^^This is the funniest faggot ass nigga here

  2. #32

    Default

    lol @ you getting mad

    don't be mad if niggas point out how useless your little thread is, if this is just "the internet"

    all you do is run off at ya every thought, do u really think everyone wants to hear what instrumental you think is hot and want to spit over?

    useless

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


  3. #33
    Dr.GrEeEnThUmB Da Problem Child's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Lauderdale
    Posts
    1,036
    Rep Power
    0

    Default

    ^^^ ahahahahaah roflmao.Come on man please stop.You funny as hell homie.

  4. #34

    Default

    and you dumb as fuck, just like that dj thread you don't know shit

    that's all i gotta say

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


  5. #35
    Dr.GrEeEnThUmB Da Problem Child's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Lauderdale
    Posts
    1,036
    Rep Power
    0

    Default

    ^^^^ "dumb as fuck".Sounds like someones getting a lil bitchy.Always hating on my thread over THE NET.Always trying to sound hard over THE NET.Always trying to argue with dudes he know can't whoop his ass cause it's over THE NET.Please stop bitching.lol

  6. #36

    Default

    naw kid i like pointin out clowns like you, & i laugh when ya'll respond. But i'mma leave you to yourself so you can talk to yourself about what beats u think are hot

    lmfao

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


  7. #37
    Dr.GrEeEnThUmB Da Problem Child's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Lauderdale
    Posts
    1,036
    Rep Power
    0

    Default

    lol@ this nigga man.You like pointen out so called clowns on THE NET.Go point out a clown in your suburban hood and pick a fight with a Harvard student homie.Don't try and point out so called clowns on THE NET.lol and please stop catching feelings shit thats on THE nET

  8. #38

    Default

    lmao why are you so hung up on what i said? lmao did i hurt your feelings?? lmfao

    and lmao at suburbs i'm far from that nigga

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


  9. #39
    Dr.GrEeEnThUmB Da Problem Child's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Lauderdale
    Posts
    1,036
    Rep Power
    0

    Default

    ^^^ aight enough.This shit aint gonna prove nothing cause it's over THE NET.

  10. #40

  11. #41
    Dr.GrEeEnThUmB Da Problem Child's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Lauderdale
    Posts
    1,036
    Rep Power
    0

    Default

    ^^^ yea why??

  12. #42

    Default

    It explains a lot.

  13. #43
    Dr.GrEeEnThUmB Da Problem Child's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Lauderdale
    Posts
    1,036
    Rep Power
    0

    Default

    ^^ aight.

  14. #44

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    nairobi city-kenya
    Age
    34
    Posts
    44
    Rep Power
    0

    Default

    I think the violin beats are dope too

    Projects
    Reunited

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •