once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 34

Thread: Necro Sig n Avy

  1. #1

    Default Necro Sig n Avy

    hahaha i lvoe this avy, its i think Uncle Howie shootin some dope in a crack hotel, i have the music video..pretty funny shit...

    well here it is


    feel free to comment

    EDIT: forgot to add a border around the avy..still feel free to comment
    EDIT#2: fixed it

  2. #2
    John W. Henry
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    29
    Posts
    6,519
    Rep Power
    36

    Default Re: Necro Sig n Avy

    love the text, illness!

    is uncle howie the dude with the syringe in his arm..?

  3. #3

    Default Re: Necro Sig n Avy

    yes....lol

  4. #4

    Default Re: Necro Sig n Avy

    up up

  5. #5
    John W. Henry
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    29
    Posts
    6,519
    Rep Power
    36

    Default Re: Necro Sig n Avy

    lmao, what are you up-upping....

    you just bumped over my thread.



  6. #6

    Default Re: Necro Sig n Avy

    your damn strait

  7. #7
    John W. Henry
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    29
    Posts
    6,519
    Rep Power
    36

    Default Re: Necro Sig n Avy

    becuae i cudnt post on the necro thread cus the pic wouldnt load and it fucked me off...

    Necro is sick, and your getting morbid from him.... saying all haters should "DIE!"

    that is sick... he's got amazing skills... jus picks to rap about psycho shit, must be a pussy!

    imagine if he chose to rap about good shit or stuf that made you think... that'd be true hip-hop.

  8. #8

    Default Re: Necro Sig n Avy

    he does...i have a song on Street Vilians VOL. 2 where him and Ill Bill spit on there feelings and their life when they were growing up...its sicko

  9. #9
    John W. Henry
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    29
    Posts
    6,519
    Rep Power
    36

    Default Re: Necro Sig n Avy

    lol, 1 track.... the rest is all sick shiit.... jus dont feel it.

    and did you see my ghost sig i did before you make one... what about my gza one?

  10. #10

    Default Re: Necro Sig n Avy

    yeh man...your skills are uppin..and theres more then 1 song..lol...u just dont feel him enough.....

    but FUCK HIP HOP!!! till all this mediocre shit stops....right?

  11. #11
    John W. Henry
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    29
    Posts
    6,519
    Rep Power
    36

    Default Re: Necro Sig n Avy

    lol, you love your weathermen.... that is weathermen or jakki right, and this thread is goin a bit off topic.

    and....

    peace im out.


    LMAO @ your post under this!

  12. #12

    Default Re: Necro Sig n Avy



    up

  13. #13
    THE DIFFERENCE TUCO's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    D.A.D.E
    Posts
    5,046
    Rep Power
    26

    Default Re: Necro Sig n Avy



    PEACE
    a.k.a. The Difference saying check out my 1st video


  14. #14
    John W. Henry
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    29
    Posts
    6,519
    Rep Power
    36

    Default Re: Necro Sig n Avy

    ^lmao... yehhh!

  15. #15

    Default Re: Necro Sig n Avy

    i never knew haters had groupies

    you all DIE! including you Wutage

Similar Threads

  1. Re: what would u do if u caught a WTC member fuckin your girl?
    By Sicka than aidZ in forum Dear Admins
    Replies: 11
    Last Post: 12-19-2006, 04:58 PM
  2. Iraq
    By EARNERTON. in forum General Chat
    Replies: 43
    Last Post: 07-29-2005, 09:07 AM
  3. Who Eva Comes
    By King Zigzagzig Allah in forum Temple Of Darts
    Replies: 3
    Last Post: 07-17-2005, 04:16 PM
  4. calling out experienced battlers
    By Tres.Bo. in forum The House of Flying Daggers
    Replies: 17
    Last Post: 07-10-2005, 02:29 PM
  5. Replies: 11
    Last Post: 06-15-2005, 10:22 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •