once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26

Thread: For all europeans: Ghostface on Århus Took It '06.

  1. #1
    criminologyrap 4-Bar Killer's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Age
    27
    Posts
    2,433
    Rep Power
    17

    Default For all europeans: Ghostface on Århus Took It '06.

    Message for all european cats:

    Ghostface Killah will be performing as the leading-name at the danish hip-hop festival "Århus Took It". Besides Ghost, J-Zone, Cali Agents, Jus Allah & Chief Kamachi plus last but not least Last Emperor will also be performing.

    The event will take place from thursday the 5. of oktober till saturday the 7. of oktober. The full program (which means the names of the pretty wack danish acts thats gonna play) are released sometime in august.

    Tickets can be bought at www.billetnet.dk or www.train.dk from the 1 of august. The price for all days are 400 DKK or 175 DKK per day.

    More info (only for danes, swedes and norwegians) at: http://www.aarhustookit.dk/

    Oh man, this is great, can't wait to finally see ghost! And the other acts too! it's gonna be off the hook!

  2. #2
    I'm The Master MingLuKhan Ya_Bane's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    4,048
    Rep Power
    22

    Default

    daamn, that's like 240 miles for me, to see one General.... If it was the Clan I would jump on a flight, but it's to far away for one dope atc and 20 wack. Well, I bet ALL the others ain't wack, but it's nothing I care about..
    http://www.wutang-corp.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=31674&dateline=119438  0796

  3. #3
    criminologyrap 4-Bar Killer's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Age
    27
    Posts
    2,433
    Rep Power
    17

    Default

    Cali Agents and Last Emperor is pretty ill too..

  4. #4
    Norwegian Viking IvanKorbi's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Winter Warz
    Age
    34
    Posts
    274
    Rep Power
    14

    Default

    travelled over 3000 kilometers in 03. saw redman, masta ace, punch and words and whole bunch of danish acts. the redman concert was legendary, and i was really really drunk.
    Konnichi wa Bitches!

  5. #5
    Wu Vatican Rame's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    NL
    Posts
    9,538
    Rep Power
    47

    Default

    He's also performing in Holland so he's probably going to perform in more european places

  6. #6

    Default

    Finally some shit is happning !

    i live in Randers, ca 20 min from Århus, so im def gon' check that shit out !
    Thanks for sharing the info !

    ( Hvis vi mødes gir jeg en bajer eller 3 ! lmao )

    peace


  7. #7
    Fearless Vampire Killer UNCLE RUCKUS's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    The Smallest State
    Age
    74
    Posts
    4,554
    Rep Power
    48

    Default

    Quote Originally Posted by Ya_Bane
    daamn, that's like 240 miles for me, to see one General.... If it was the Clan I would jump on a flight, but it's to far away for one dope atc and 20 wack. Well, I bet ALL the others ain't wack, but it's nothing I care about..
    So you´re going to Berlin then?

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by kwu
    So you´re going to Berlin then?
    Naah, what about you comin to Århus / Denmark
    and i'll give some beer , and weed !

    peace


  9. #9
    Fearless Vampire Killer UNCLE RUCKUS's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    The Smallest State
    Age
    74
    Posts
    4,554
    Rep Power
    48

    Default

    I´m going to that show from Spain; I dont have the cash now to go to Denmark but I´d love to!

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by kwu
    I´m going to that show from Spain; I dont have the cash now to go to Denmark but I´d love to!
    Word !
    Well when is that Berlin thing going on ?
    only been there once, but if i could find someone to hang with and shit like that, i would be glad to come, if i can take the day/days off from Work and so on !


  11. #11
    Veteran Member
    Join Date
    May 2003
    Location
    Sweden
    Age
    32
    Posts
    682
    Rep Power
    16

    Default

    How far is Århus from copenhagen with train from the central station?

  12. #12

    Default

    I think you actually can take the train straight from Copenhagen to Århus, a few hours of Train ride, and your there !


  13. #13
    criminologyrap 4-Bar Killer's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Age
    27
    Posts
    2,433
    Rep Power
    17

    Default

    yeah yeah it's not that long, you know denmark is a pretty fucking small country, haha.. it takes about 2-3 hours, but it's pretty expensive, but look at the line-up! you should def. go.. never been to Århus Took It before, but I only heard good reviews about it.. some legends been there.. devin the dude, boot camp click, cormega, kweli, and many more..

  14. #14
    Fearless Vampire Killer UNCLE RUCKUS's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    The Smallest State
    Age
    74
    Posts
    4,554
    Rep Power
    48

    Default

    Quote Originally Posted by ForeverWuFan
    Word !
    Well when is that Berlin thing going on ?
    only been there once, but if i could find someone to hang with and shit like that, i would be glad to come, if i can take the day/days off from Work and so on !
    Cool man; Its September 1st at the Treptow Arena Got my tickets already... hope the Rza will show up...

  15. #15

    Default

    Quote Originally Posted by 4-Bar Killer
    yeah yeah it's not that long, you know denmark is a pretty fucking small country, haha.. it takes about 2-3 hours, but it's pretty expensive, but look at the line-up! you should def. go.. never been to Århus Took It before, but I only heard good reviews about it.. some legends been there.. devin the dude, boot camp click, cormega, kweli, and many more..
    Word !
    So you thinkin about going or what homez ?
    i'll buy my ticket as soon as possible, !
    would be a straight laugh to meet someone from the Corp !

    Peace


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •