once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 5 1234 ... LastLast
Results 1 to 15 of 73

Thread: Dizzee Rascal anyone?

  1. #1
    Wu Vatican
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    ny
    Age
    33
    Posts
    8,323
    Rep Power
    40

    Default Dizzee Rascal anyone?

    Came across this dude in a DJ BC song on his site. I didnt know he was british, then i was just surfing shit on CDnow and came across an album and listened to the snipets they let you hear. I think hes kinda decent.

    Anybody fuck with his shit/got an opinion of him?
    The earth is a very small stage in a vast cosmic arena. Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that in glory and in triumph they could become the momentary masters of a fraction of a dot.

    People are too stupid to effectively conspire to do anything, but not too stupid to come up with conspiracy theories.

  2. #2

  3. #3
    "Dawnin' On A New Day..." AK Spray's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    29
    Posts
    1,958
    Rep Power
    16

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    I feel sum of his shit

  4. #4

  5. #5
    i.e. Root Pepper Rooty P's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Allah
    Posts
    466
    Rep Power
    0

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    He's funny man, good party music too. I saw him live and he was really damn live, had the whole place jumping and crashing, moshing almost. It was intense.

  6. #6

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    Different. Dope.

  7. #7
    Neb-maat Ra
    Join Date
    May 2004
    Location
    Chinguetti
    Posts
    238
    Rep Power
    0

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    His accent's pretty strange
    I feel some of his stuff, he's a bit loco and you can really hear it in his beats and raps
    Look at my nephew, he jumped at the window just to see you (The Sun - Ghostface, Rza, Raekwon and Slick Rick)

    http://www.myspace.com/racailla

  8. #8
    LowREz's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Nth Dimension
    Age
    28
    Posts
    48
    Rep Power
    0

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    nah pretty wack shit.. he doesn't need to go that fast.

  9. #9
    1 dojo_pros's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    england
    Age
    31
    Posts
    284
    Rep Power
    14

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    all ive got to say is garage


    ...You don't want beef with people like me so don't pretend I'll resurrect your aborted baby and kill it again...

  10. #10

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    ^exactly, d.load some real ukhh, Taskforce, Rodney P, Skinnyman, Brainax, Roots Manuva, Cappo, Phi-Life Cypher....

  11. #11

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    I'm dope.

  12. #12

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    You can hate me now...

  13. #13

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    Main I jus heard this cat for the firs time cuz everyone was hypin em. All I gotta say is WTF I saw his video it was real fuckin dumb, Check out my main Tommy Wright III
    Walk In My Shoes, Hurt Ya Feet, Then Yall Gone Know Why I Do Dirt In The Street.

    "Shorty gimme more a u, ill take on 4 of u, plus 44 of the 48 laws for u"

    "The Future is a mystery, the past is history, today is a
    gift thats why its called the present"

    Um on 7 Mile Ridin fuckin Dirty

    Cass Corridor as well punk


    www.forgottenmichigan.com

  14. #14
    #1 BONE FAN EVA
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    NW London
    Age
    28
    Posts
    166
    Rep Power
    0

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    he lives like 2 mins from me and he gets rushed everyday .

    his a little bitch his wack wait untill you hear some of the other guys over here like KANO , Bruza etc

    and klashnekoff is a british rapper who i garentee is better than many US rappers no doubt



  15. #15
    Gunfinga Infantry General Knok-A-Fella's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    31
    Posts
    244
    Rep Power
    13

    Default Re: Dizzee Rascal anyone?

    ^^^^^^^^^^

    yes yes klashnekoff and his clique TERRAFIRMA are some of the illest rappers in england and will smash american cats over the head with the mic

    dizzee is fukin useless he got murked by a emcee called crazy titch
    fukin waste man lyrics, i just dont like him

    all u american cats search for an artist called J2K

    Bless, 1


    my style and flow is dark like afghanistan dungeons//
    im about to blow up like seven parts of central london - Khrome Khaliba

    You beatin me is physically and psychological impossible// like paraplegic patients dreamin of walkin horizontal - Khrome Khaliba

    fuk a pregnant bitch my dicks so quik it makes sparks//
    dipped my dik in acid and left the baby with a birthmark - Khrome Khaliba

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •