once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 42 of 100 FirstFirst ... 32394041424344455292 ... LastLast
Results 616 to 630 of 1487

Thread: The official MMA thread

  1. #616
    Fingerblasting Champ Teh KillaBee's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    a place where words cannot hurt me
    Posts
    2,042
    Rep Power
    15

    Default

    Maynard via flying dongbar
    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    Are you fucking happy now?! I can't believe I have to post a picture of my shit in order to shut you faggots up! And this is me!

  2. #617
    Fingerblasting Champ Teh KillaBee's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    a place where words cannot hurt me
    Posts
    2,042
    Rep Power
    15

    Default

    Quote Originally Posted by 100pr00f View Post
    gsp next weekend...going to a nice ass fight
    hope shields whips gsp's ass, not likely but some of us still hold faith in cro cops return to kicking off japcan heads........speaking of which, Crocop is gonna kick Nog to death in Brazil
    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    Are you fucking happy now?! I can't believe I have to post a picture of my shit in order to shut you faggots up! And this is me!

  3. #618
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    time for crocop to retire...racking loses up like nothing

  4. #619
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    damn that last prelim fight was mad crazy.. this kid 21 years old destroyed nate diez
    last round he hit nate with 3 suplexes

    time for the main fights

  5. #620

    Default

    .
    Last edited by PALEHORSE; 04-30-2011 at 08:29 PM.



    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Food For Thought, i don't even pay you any attention because i know you're a retard.

  6. #621
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    haha randy got ko'd by the karate kid movie..crain style...jumping snap kick...by lyoto
    said to see randy go out they way

    he also lost a tooth

  7. #622
    aka Dr. HappyHorseShit ironmantis's Avatar
    Join Date
    May 2002
    Location
    Dagenham
    Posts
    1,343
    Rep Power
    25

    Default

    This is a pic of Mark Hominick taken right after the fight with Jose Aldo.

    Been a really good night so far, a couple of really good knockouts and still the last fight to come.

    Last edited by ironmantis; 04-30-2011 at 10:43 PM.




    Kicking the stick from the blind man of ignorance.

    Systematic, global geographic, systemic, neo-synapsis, reload the graphics, notice I spit it rapid

    I'm a true master, you can check my credentials, cause I choose to use, my infinite potential.

    As I transcend celestial deserts, in search of an oasis / vanishing dreams to lay the fundamental basis / my soul chases / opposite dimensional spaces / material world just erases / I see a thousand faces / as I look into the perpetual sea / a million children follow me / into the molecular structure of infinity.

  8. #623
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    yea that was a crazy fight...^^^...gsp hit jack wit a power jab had him flying back to the ground

    jake looks like a deer in headlight
    Last edited by 100pr00f; 04-30-2011 at 10:55 PM.

  9. #624
    Fingerblasting Champ Teh KillaBee's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    a place where words cannot hurt me
    Posts
    2,042
    Rep Power
    15

    Default

    I couldn't bear to watch gspenis gay up another headline with a shitty decision victory. I'm not content to see the ww equivalent of tim sylvia fighting to not loose......either shit or get off the pot, IMO
    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    Are you fucking happy now?! I can't believe I have to post a picture of my shit in order to shut you faggots up! And this is me!

  10. #625
    超黒人 hide1998's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Japan
    Posts
    1,458
    Rep Power
    18

    Default

    Great UFC event, bad main event (looked great on paper at least). And really, this should end the GSP/Silva comparisons. GSP's reaction to injury (and this is BEFORE the eye poke, btw) vs Silva's (he fought WITH broken ribs against a guy on steroids through 5 rounds...and STILL finished the guy) is very telling.

    He definitely doesn't want it with Silva (not that I blame him, and this is coming from a GSP fan) after this performance.

    Apart from that, I was very happy with this PPV. This is a keeper for sure. I'm glad my favorite fighters came out on top (Henderson, Machida, Aldo, and GSP).

    "The day Buddha was born it rained tea instead of water" - Warcloud

  11. #626
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    what happened to my boy gerald harris?

  12. #627
    PUTYOMONEYWHEREYOMOUTHIZ Tecknowledgist's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    705
    Age
    29
    Posts
    3,861
    Rep Power
    28

    Default

    man oh man that was intense. my first UFC event and it was 55,000 people. so fucking packed in there, it was madness

    the crowd was going apeshit for everyone with a canadian flag next to their name lol

    the prelims were pretty much the best part. possibly the greatest spinning backfist in MMA history, kyle watson was down out cold for like 15 minutes with a small crowd of medics around him. it was actually scary, we all thought we witnessed the first death in MMA history lol



    the macdonald/diaz fight was madness also, that third giant suplex was the craziest moment of the night, everyone went bananas right there. nate was getting tossed around like a ragdoll

    aldo/hominick was fuego... hominick's head was all sorts of fucked up, i've never seen a goosebump like that before hahaha. he almost took him in the last round, would have been a crazy finish

    gsp fight sucked, he is probably the best but it doesn't make for an interesting show

    hahaha the whole stadium had a 'FUCK YOU SHIELDS! FUCK YOU SHIELDS!' chant going. bruce buffer had to break that shit up lol

    can't get over how fuckin packed that place was, 55,000 people is a little much lol. i cant hear for shit right now

  13. #628
    Fingerblasting Champ Teh KillaBee's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    a place where words cannot hurt me
    Posts
    2,042
    Rep Power
    15

    Default

    lol @ the first MMA death, already happened in a smaller show. I'm pretty jealous that I haven't been to a UFC event but based on this logic I wouldn't matter if I went or not. I get fall down blackout pissed drunk fight night and have to re-watch them on sunday so it's not like I'm missing much. I think.

    don't think many people are as psyched on seeing GSP vs Silva anymore. Been hearing lots of chatter about Silva vs Bones, that shit would be dope, IMO
    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    Are you fucking happy now?! I can't believe I have to post a picture of my shit in order to shut you faggots up! And this is me!

  14. #629

    Default

    gsp did what he needed to win...

    i don't agree that fighters should unnecessarily put their own safety at risk to please fans... none of these fans will be lining up to support them when they have brain damage later on in life...

    gsp is just on a whole different level of professionalism when it comes to mma... that's why he's cleared out his division...

  15. #630
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    also dont forget dude is fighting the the best fighters in mma in that weight class ...just like gsp i do wanna see him get a finish..
    ...that fight u can tell he had horrible depth reception ...wild over hands that were missing ....maybe he woulda got a ko...if he had is eye back..or it coulda ended it the same....
    he shoulda kept it on the ground .....one thing is for sure...gsp cant be taking down...the best wrestlers in his weight class cant do it ...
    over all ufc 129 was crazy ...gsp did make me go o shit a couple times.....if every thing go's down nick diez will be next...thats if nick doesn't go to boxing...
    i def wanna c gsp vs silva ....
    Last edited by 100pr00f; 05-03-2011 at 10:14 AM.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •