Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 23 of 23

Thread: method man is not the only one unhappy with def jam!

  1. #16
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default



    Look at Luda's hair

    That would be a nice collabo between those 4 right there.


    BIG L Rest In Peace

  2. #17
    Wise to da game crass's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Age
    30
    Posts
    7,637
    Rep Power
    26

    Default

    Quote Originally Posted by PDTantisocial View Post
    Maybe if LL made music worth buying (for people without high heels) he'd sell some records.

    haha

  3. #18
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default

    LOL@PDTantisocial hahahahahahahahahahahaha. I agree with you. LL used to be raw back in the day but after Mr Smith album, he got soft. The G.O.A.T. was his last good album. LL shouldn't be blaming Def Jam for his latest album not selling. Guys who buy rap cd's don't wanna hear male rappers making gay songs. LOL@LL got 50 Cent producing his next album hahahahahahahaha.

  4. #19
    Wu Vatican Rame's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    NL
    Posts
    9,233
    Rep Power
    44

    Default

    Does he think his lips are sexy? It looks pretty gay when he's licking his lips in music videos (always)

  5. #20
    Rum Ham ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    MAFIA LAND
    Posts
    13,026
    Rep Power
    80

    Default

    Quote Originally Posted by rame313 View Post
    Does he think his lips are sexy? It looks pretty gay when he's licking his lips in music videos (always)
    everyone knows LL is a fag in real life

  6. #21
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default

    I seriously doubt LL is a fag but i don't know why he licks his lips. That is gay. He got a big ass head LOL. Now i see why he used to wear hats so much. He has a new movie with Mekhi Phifer, Taye Diggs, Ray Liotta coming out in November called Slow Burn. I wanna see it. My favorite movie with LL is In Too Deep with Omar Epps, Nia Long, Pam Grier. His drug kingpin character was ruthless. He was a lucky man to be kissing Gabrielle Union in Deliver Us From Eva. I love Gabrielle Union.

  7. #22
    Rum Ham ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    MAFIA LAND
    Posts
    13,026
    Rep Power
    80

    Default

    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I seriously doubt LL is a fag but i don't know why he licks his lips. That is gay. He got a big ass head LOL. Now i see why he used to wear hats so much. He has a new movie with Mekhi Phifer, Taye Diggs, Ray Liotta coming out in November called Slow Burn. I wanna see it. My favorite movie with LL is In Too Deep with Omar Epps, Nia Long, Pam Grier. His drug kingpin character was ruthless. He was a lucky man to be kissing Gabrielle Union in Deliver Us From Eva. I love Gabrielle Union.
    yeah gabrielle union is hot as hell
    but im 100% serious when i say this: LL is a fag

  8. #23
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default

    LOL@Drunken Wu Masta. I read a book about LL's childhood called I Make My Own Rules. It's a pretty good book. I felt sorry for him when i was reading the book because he talked about his stepfather used to abuse him a lot when he was a kid. He said one time his stepfather threw him down the stairs at home. I almost wanted to cry reading that. I hate to see any child get abused by adults. He also talked about his father shooting his mom and grandfather when he was a kid. His mom lived somehow. His grandfather died. He also said he used to be homeless for a minute when he was a teenager because he wanted to be a rapper and he was living with his grandmother at the time and she wanted him to go to school and since he hated school, she put him out. I think he dropped outta high school. He said he used to sleep on the subway before he moved in with his manager. It's really a shame LL doesn't have the hunger anymore for rap like he had when he was a teenager. You could see the aggressiveness from him when Radio, Bigger & Deffer, Walking With A Panther, Mama Said Knock You Out, 14 Shots To The Dome albums came out. He lost that hunger for the rap game after Mr Smith album. I was so pissed at him when i bought Phenomenon album. That shit is horrible. I gave him a 2nd chance when i bought The G.O.A.T. album. He regained his hard lyricism on that album but then he became wack again with Ten, The Definition and Todd Smith albums. Ever since Canibus dissed him, his career has been done. He'll never admit that Canibus shitted on him.



    Redman should be pissed at Def Jam. I guess we'll never see another album from him by the label. I hope he wises up and signs with a independent label fast because his fans need to hear a new album from him. It's been 5 years since Malpractice album.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •