Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 28 of 28

Thread: Another Battlefield Mod.......

  1. #16
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    WHAT ABOUT ME!!!! I HAVE PROVED WAY MORE THAN WORTHY (not talkin bout the turney)

  2. #17
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    plus im not sayin do away wit ben...jus wanna help (as a mod)

  3. #18
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,145
    Rep Power
    45

    Default

    Quote Originally Posted by Dusk View Post
    WHAT ABOUT ME!!!! I HAVE PROVED WAY MORE THAN WORTHY (not talkin bout the turney)
    WHAT ABOUT U MAN? I DONT RUN THIS SHIT MAN. TALK TO BEN AN 36 BRO, IM SURE YOU'D BE A DOPE MOD MAN. AND I KNOW FOR A FACT IM NOT GONNA GET NOMINATED. YO BEN CAN PUT IN A GOOD WORD FOR U, HE'S THE GUY U NEED TO TALK WITH. ME AN 36 ARE KINDA LIKE AMMONIA AND BLEACH. WE DONT MIX WELL. STAYCOOL, DONT STEAL MY SIMILIE I JUST POSTED. PEACE
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

  4. #19
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,145
    Rep Power
    45

    Default

    Quote Originally Posted by Dusk View Post
    plus im not sayin do away wit ben...jus wanna help (as a mod)
    WELL, U SEEM PRETTY INTERESTED, SOUNDS LIKE U WANT TO MAKE IT SICK, I'D GIVE U A CHANCE, WHATS THE WORST THAT COULD HAPPEN?

    HOOK HIM UP BENBEN.
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

  5. #20
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    lol i kno i was jus screwin, tho im serious about bein a mod

  6. #21
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,145
    Rep Power
    45

    Default

    Well The Only Way Your Gonna Become One Is If U Want To Be One Real Bad So Dont Take No For An Answer. Goodluck, Peace
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

  7. #22

  8. #23
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,496
    Rep Power
    10

    Default

    I will ask for help in this section, I'm not promising anything other than I will update the stats ASAP

  9. #24
    its MF, MFers jallainINS's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    pennsylvania
    Age
    29
    Posts
    590
    Rep Power
    13

    Default

    yeah dusk would be good too. so would sicka, and ill definately do it if u guys wanna try me out. do what ya'll think is best for the field.
    through songs i write, my wrongs i right
    if you wanna fight the power, get the power to fight


  10. #25
    VernakuLa
    Guest

    Default

    i vote for sicka, hes just a vet, and has time to go on here + he seems very consistant when obligated to this shit...back when he was battling (which he shud return doing) he was voting on every battle posted, setting up tourneys all kinds of good ish

  11. #26
    Fukkin Vet!!!! Lil' Ruger's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    New London CT Crystal Ave niggas
    Age
    24
    Posts
    7,571
    Rep Power
    0

    Default

    GO SICKA 4 mod some1 shud make banner dat say dat and all his supporters put it in they sig

  12. #27
    1% Robert's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    The Invisible College
    Posts
    7,371
    Rep Power
    56

    Default

    Quote Originally Posted by pimptastic View Post
    GO SICKA 4 mod some1 shud make banner dat say dat and all his supporters put it in they sig
    You are officially a dickridah....ill set up a thread for voting tho.......












  13. #28
    its MF, MFers jallainINS's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    pennsylvania
    Age
    29
    Posts
    590
    Rep Power
    13

    Default

    ^ HAHA, nice
    through songs i write, my wrongs i right
    if you wanna fight the power, get the power to fight


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •