once upon a time in shaolin - buy the book now!
Results 1 to 9 of 9

Thread: Shorty shit stain

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,659
    Rep Power
    145

    Default Shorty shit stain

    where's this dude at, is he on anyother Brooklyn Zoo tracks, cause they're my favorite wu-affiliate group and his voice is hilarious. He sounds just like ghost only shorter, and more shit stained.

  2. #2
    Young Granger
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Wolverhampton
    Posts
    2,446
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by ThaShaolinAssassin View Post
    where's this dude at, is he on anyother Brooklyn Zoo tracks, cause they're my favorite wu-affiliate group and his voice is hilarious. He sounds just like ghost only shorter, and more shit stained.
    ha ha yeh his voice and style is crazy, he was mad on Proteck Ya Neck II.
    what other songs is he on?

  3. #3
    Veteran Member Cesar's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Miami, FL
    Age
    34
    Posts
    1,207
    Rep Power
    15

    Default

    Quote Originally Posted by ThaShaolinAssassin View Post
    He sounds just like ghost only shorter, and more shit stained.
    LOL, back like 4 years a go i saw this album in the record stores with tracks from him, MMO and other Wu affiliates but i didnt get to buy cause i had no bread, im gon search amazon.com for it and let you know.

  4. #4
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,659
    Rep Power
    145

    Default

    Quote Originally Posted by Cesar View Post
    LOL, back like 4 years a go i saw this album in the record stores with tracks from him, MMO and other Wu affiliates but i didnt get to buy cause i had no bread, im gon search amazon.com for it and let you know.

    dope. yeah he was nuts on proteck ya neck@, my favorite versus to but i could have sworn it was ghost at first and i was like why does he sound like such an ass in this song lol

  5. #5
    Young Granger
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Wolverhampton
    Posts
    2,446
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by ThaShaolinAssassin View Post
    i could have sworn it was ghost at first and i was like why does he sound like such an ass in this song lol
    ha ha ha he does sound like him sorta

  6. #6
    Veteran Member Cesar's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Miami, FL
    Age
    34
    Posts
    1,207
    Rep Power
    15

    Default

    Ok, the name of the album that i saw in stores is Protect Ya Neck Collection 1 and it has his face and name on the cover of the cd. But i checked on amazon.com and saw the track listing and he aint there.

    Check it.

    http://www.amazon.com/Protect-Ya-Nec...e=UTF8&s=music

  7. #7
    Fukkin Vet!!!! Lil' Ruger's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    New London CT Crystal Ave niggas
    Age
    24
    Posts
    7,571
    Rep Power
    0

    Default

    aint neva heard dis guy

  8. #8
    Veteran Member Cesar's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Miami, FL
    Age
    34
    Posts
    1,207
    Rep Power
    15

    Default




    Well here is Brooklyn Zoo myspace, he is in Brooklyn Zoo

    http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=64445605

    Check that track OL DIRTY BASTARDS IS BACK, that shit is crazy.

    Buddah Monk
    http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=35842220
    Last edited by Cesar; 09-20-2006 at 12:23 PM.

  9. #9
    aka PROFIT venex's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Belgium
    Age
    28
    Posts
    5,046
    Rep Power
    23

    Default

    haha, I love that dude, especially when he's on a track with odb


    like "drug free" for ex.
    Shaolin shadowboxin' and the wu-tang swordstyle...
    If what you say is true...
    The shaolin and the wu-tang could be dangerous!
    En garde, I'll let you try my wu-tang style...

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •