once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 53

Thread: Ignorant people not likin the Wu

  1. #1

    Default Ignorant people not likin the Wu

    Yo i have a friend who says he likes rap, but all he was listening to before i showed him more shit was shady aftermath shit like eminem, 50 cent, g-unit, all that shit, and he thinks its like the best rap u can find, but this mutha fucka doesnt know a god damn thing about hip hop, and it pisses me off cuz whenever were riding in the car and a good song comes on whether its from the Wu or just a good MC im like yo keep this on this is a good tune hes like "hmph" kinda like snickers at me im thinkin wtf this ignorant mutha fucka, then after like 1 minute of the song he'll switch it, he just skips thru music and doesnt even give it a damn chance, its annoying as fuck, im tryin to get him and another buddy to get into good 90s hip-hop but they diss it like its shitty music, they dont even fuckin listen to it, anyone else know ppl like this? fuckin ignorant ass mutha fuckas.

  2. #2
    Veteran Member Punch's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    NYC
    Posts
    1,935
    Rep Power
    22

    Default

    It's not ignorance it's personal preference. You sound just as ignorant as you make your friends sound.
    As for myself: I had come to the conclusion that there was nothing sacred about myself or any human being, that we were all machines, doomed to collide and collide and collide.
    - Kurt Vonnegut


  3. #3
    Rum Ham ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    MAFIA LAND
    Posts
    13,076
    Rep Power
    80

    Default

    all of my friends are like this
    i have one female friend who doesnt mind listening to my shit

    thing is, most people like this are 'people that like hip hop' as opposed to 'hip hop fans'

    basically theyre not true music fans, they just like the clothes/slang whatever
    you cant change peoples opinions, i just avoid talkin to most of my friends about music, cos i know theyre just gonna piss me off with their shitty patronage of wack songs

  4. #4
    Wu Vatican Rame's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    NL
    Posts
    9,414
    Rep Power
    46

    Default

    Everybody around me

    I used to think the same about Shady/Aftermath but also listened to wu and a lot of other music

    My friends I made at that time still listen shady/aftermath and don't really like wu

    Another friend, who introduced me to wu started to listen to all kinds of other music and doesn't really listen to hiphop anymore

    OH, and I'm happy because Brooklyn Zu by ODB is on tv and this is the first wu-video I saw on tv for like a year

  5. #5

    Default

    Punch, how do I sound as ignorant as my friends? They are the ones who dislike the music without even giving it a damn chance, it would be a different story if they actually listened to some of the music and THEN said they dont like it, im cool with that, if u dont like it u dont like it, but u gotta atleast listen to the shit before u say u dont like it..

  6. #6
    Veteran Member TGambino's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    ft myers
    Posts
    3,422
    Rep Power
    20

    Default

    ^yea u do. ppl like whatever they like.

    do u know how retarded u look when u try to put over some other niggas music to all your friends?? very.

  7. #7
    Wu Vatican Rame's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    NL
    Posts
    9,414
    Rep Power
    46

    Default

    I have to say i'm pretty much the same, I can't stand Sean Paul and all that

    Although I wouldn't diss anyone others music, that's disrespectfull
    Last edited by Rame; 10-24-2006 at 06:35 PM.

  8. #8
    Veteran Member Punch's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    NYC
    Posts
    1,935
    Rep Power
    22

    Default

    Quote Originally Posted by WuTangKillaBee View Post
    Punch, how do I sound as ignorant as my friends? They are the ones who dislike the music without even giving it a damn chance, it would be a different story if they actually listened to some of the music and THEN said they dont like it, im cool with that, if u dont like it u dont like it, but u gotta atleast listen to the shit before u say u dont like it..
    You said they would listen to it for a minute then shut it off, they do give it a chance and don't like it, the same as you do to their music. So if they are ignorant you are as well.
    As for myself: I had come to the conclusion that there was nothing sacred about myself or any human being, that we were all machines, doomed to collide and collide and collide.
    - Kurt Vonnegut


  9. #9
    FRESH FISH hidden ninja's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Indiana
    Posts
    179
    Rep Power
    0

    Default

    big deal, some people just don't like Wu-Tang.

  10. #10
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    27
    Posts
    1,450
    Rep Power
    15

    Default

    Yeah. Fuck Wu-Tang.

  11. #11
    Poet Of The Streets
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Bmore
    Age
    32
    Posts
    2,180
    Rep Power
    18

    Default

    Everyone got personal preference but bad taste is bad taste plain and simple. Not tryin to smash on Aftermath or G-Unit but they hold no flames to 90's Hip-Hop and what it did for the art/culture of Hip-Hop.

  12. #12
    Wu Vatican Sean's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    London
    Age
    26
    Posts
    3,894
    Rep Power
    25

    Default

    My friends like everything that is out, basically. They often say they don't like 50 Cent etc but they got them on their iPods and shit. They all say they like Wu Tang, but could probably only name 2 or 3 songs and maybe 1 or 2 members.

  13. #13
    Strider Hiryu RagnaroK's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Island Of death
    Posts
    2,849
    Rep Power
    19

    Default

    ignorants are not the ones that do not listen or like Wu but the ones that don't like Wu or any other good Mc and don't recognize they skills
    Last edited by RagnaroK; 10-24-2006 at 08:33 PM.
    Human Instrumentality Project

    Sacrificing older life to create a new lifeform blessed with the fruit of life

  14. #14
    El Don of this shit TAURO's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    In the minds of women everywhere
    Age
    36
    Posts
    16,382
    Rep Power
    65

    Default

    Not all hip hop heads like wu-tang you know, there are mc's that do the real shit that I just don't like, not because I think they don't have skills or don't stick to what hip hop is about but just because I don't feel them.



    "I pledge allegiance to the hip hop"
    Method Man

  15. #15
    king disguised as beggar. the silencer's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    i roam the earth's surface
    Age
    32
    Posts
    6,796
    Rep Power
    39

    Default

    yo WuTangKillaBee to be honest with u..........the same shits been happenin to me with my friends like for years now and i was startin to get so sick of it this summer that i basically stopped hangin out with some of those kids...

    sounds crazy but like time and time and time again i be in someones car and they put on some SHIIIT and like they all jammin to it singin the words and shit and im just like sittin there tryin to hear this garbage music wonderin how they like this shit...and then i wood get into arguments with them n shit cuz they actually think thats good, or this emcee is good or whatever, and they have no Wu cds at all, no Nas really at all, no good old mid-90s shit......and it drives me fuckin INSANE..

    usually if i wood get in someones car and they know me there like "oh i no u hate this man" or somthin and in that case id be like "nah, wutever yo, everybody likes there own shit".....but when u think ur a hip-hop fan and ur puttin on that watered down, superficial, fake garbage shit (with SHITTY BEATS NO LESS!!) i really cant even be friends with u....

    one good thing tho....just this summer i turned two of my friends into huge Wu heads....just cuz we wood have a blaze with just me and them or wutever and id get in their whip or theyd get in mine and id be like yo im puttin this on.....and im like rappin along to whatever Wu song it is and they hear the words clearly and shit and they start buggin cuz they never realized wut was really bein said ("the dumb are mostly intrigued by the drum")...and soon enough theyd be askin me to burn my albums for them...

    ive tried it with my other friends but they deaf, dumb, and blind.............so fuck em

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •