once upon a time in shaolin - buy the book now!
Results 1 to 5 of 5

Thread: Wu-Gambinos

  1. #1
    *Weed Smoka* maSta-s's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Kazakhstan, Aktau
    Age
    31
    Posts
    275
    Rep Power
    0

    Default Wu-Gambinos

    Hey, bros! I have some questsions bout this Crazy song! Can you send me its text? I'll apresiate that! Anybody! Help a Russian wu-tang-fan, God Damn!
    Last edited by maSta-s; 10-31-2006 at 05:31 PM.

  2. #2
    The Preacher pneumatic's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Newnan, GA
    Age
    31
    Posts
    2,977
    Rep Power
    19

    Default

    Check this site for all your Wu lyrics:
    http://lyrics.chambermusik.com/

  3. #3
    *Weed Smoka* maSta-s's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Kazakhstan, Aktau
    Age
    31
    Posts
    275
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by tulipstheabbot View Post
    Check this site for all your Wu lyrics:
    http://lyrics.chambermusik.com/
    Thanx! I appreciate that! [V]

  4. #4
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,496
    Rep Power
    10

    Default

    Intro:

    And in our line of work, we need all the help we can get
    Tony wind is the name, he works for a drug ring in central america
    Who wants to kill him?
    No information, say yes or no
    One point five million
    Alright, you get what you want -- moneys no object
    Theyre all clean, no serial numbers, untraceable
    And there are explosive head bullets, in the clip

    [raekwon, ghostface, (method)]

    Yo yo yo yo yo yo yo-yo, here come the cop man
    Yo starks come here, come here sun
    Come here for a minute!
    Aiyyo aiyyo hold up hold up
    Shit we gotta go to the store for more baking soda
    Yo yo yo get your fuckin, yo this made of glass nig!
    Get your big adidas off my moms table man!
    Get the fuck off it man.
    Yo just chill man, pass the cristal man.
    Niggaz is greedy man, damn.
    Big ass shits.
    Yo man you aint smoking none of that weed in here man.
    Chill man.

    Bobby steels
    Somebody go to the store man
    Sup kid?
    Get that baking soda.
    (yo!) lets cut the pie five ways
    (noodles) we came off with two mil kid
    Fast (rollie fingers, no doubt coming through)
    La cosa nostra
    (johnny blaze!)
    (lou diamonds!)
    Represent kid.
    (tony starks)
    Universal frontier
    (original blood claat bad bwoys)

    Chorus: method man

    Who come to get you? none. they want guns!
    I be the first to set off shit, last to run
    Wu roll together as one
    I call my brother sun cuz he shine like one

    Verse one: method man, a.k.a. johnny blaze

    Check it
    Scriptures hit the body like sawed off shotties
    Like my hair notty and my nosepiece snotty
    Fuck a nigga hottie, that whole pussy probably
    Burn like the deserts of mogabi, for real
    Aint nuttin fraudulent here, we pioneer
    Commandeer a new frontier, this be the wu yeah
    Thirty-six chambers of fear, huh, you lost it
    Information leakin out your faucets, hmmmmm
    Time to forfeit your crown and leave the ground
    Theres a new sheriff in town holdin it down
    Its the two holster, shit shot smoker
    Wanted dead or alive, bounty on the poster
    Wild in the west, a student of my culture
    And life is the test, hold up
    Let a nigga catch his breath, we still payin dues
    And the last one is death, back to the essence
    With that shit you stressin, this rap profession
    Now peep tical, the son of the shaolin
    Isle plus my style, criminology pays
    The last times and days, johnny fuckin blaze

    Verse two: raekwon the chef, a.k.a. lou diamonds

    This goes for niggaz who know
    Wu will grow like llello, ley no
    Plus coolin in barbados
    Ricaans be givin me much shit, the dutch shit
    Stay cool papi, seize it with enough shit
    Back at the lab a, cracks bagged up
    Yo niggaz act up, what blow up the workers if they hafta
    Senoritas, fuckin up a storm buyin guards margaritas
    Suckin his dick, up in the whip long
    Designed for rhyme prime nigga jail time jiggas
    Them niggaz up in height figures bitin niggaz
    Silks wally-wear finger rolled chain yeah
    Jakes beware black rap millionaires
    Rock hairs leather goose bears blowin this year
    One eight hundred gambino niggaz yeah

    [meth]
    Wu roll together as one
    I call my brother sun cuz he shine like one

    Verse three: rza, a.k.a. bobby steels

    Solid gold crown is shinin
    Solid gold, check it sun yo
    Solid gold crown be shinin and blindin like some diamonds
    I be pioneerin the style in the cloud with silver linings
    Double breasted, bullet proof vested, well protected
    The heart the rib cage the chest and solar plexus
    Castin stones, crackin two-hundred and six bones
    And watch yo ass get blown to a sea of fire and brimstone
    How dare you approach it with dim pones
    The overfiend like noah bean green souls with a soldier mean
    The grand exquisite imperial wizard oh is it
    The ryzarector come to pay your ass a visit
    Local bio-chemical, universal giant, the black general
    Lickin shots to davy crockett on the bicentennial
    Happen millenium two thousand microchips two shots of penicillin
    Goes up your adrenalin son its time for boutin
    Its a mileage resemblin niggaz who like followin
    Trapped inside your projects like a genie inside the bottle

    Verse four: master killer

    God steppin forth upon holy down of the track
    Its the sound that surrounds and hurts me like Im under attack
    So I decided to bite down on the mic
    So the pain of the track wont deny the fact
    That Im the master, for what lurks, is an expert
    That hurts the individual who tries to visual-ize under
    Cuz I strike, like thunder
    Niggaz couldnt stand my heat, its unbearable
    My wisdom fucks up your respiratorial
    Systems are fractured by the killa tactics
    Style is ragged and thoughts are mad jagged
    Enter the entity, my vicinity
    Is three hundred and sixty degrees of humidity
    Represent the school of hard knocks and glocks my
    Clan is hoss and got mad moss for blocks so
    Feel the force of impact from the iron side of
    The gat as I attack the track
    From the blind side of the pack, starks pass the chrome
    Watch a nigga get blown out his muthafuckin dome
    Piece, deceased, laid to rest

    Chorus

    Verse five: ghostface killer, a.k.a. tony starks

    Yo, aiyyo I got to serve them my way, move give me room
    Holdin up your saloon, clean sweep, like a broom
    Full moons make me howl like a wolf outta breath
    Sold only new vocal cords I heard genius on gef
    So step back, to the lab at, high velocity
    My teammate, enhance cells well like a pharmacy
    Fuck horado pablos plan growas bravo
    Goodfellas we know, best sellas become novels
    The man rockin head bands, silk scarves and jams
    Early 80s british rock, playboys, mocks, and shams
    The laser beam vocalist does well at symphonies
    Bad days, watch me snatch ice right outta tiffanys
    Remember them kids that came off with 8 million
    Robbed the brinks and I labelled in royal pavillions
    Them flower heads must have been stupid
    Tell me how the fuck black niggaz get caught wit all that loot kid
    Thats jet money, undaground money
    Submarines and rings too bad you fucked up dummies

    Cosa cosa, come on...

  5. #5
    *Weed Smoka* maSta-s's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Kazakhstan, Aktau
    Age
    31
    Posts
    275
    Rep Power
    0

    Default Thanx!

    God Damn thanx, man!!! Where did you get it?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •