once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 51

Thread: Post an artist/group that you recently discovered

  1. #31

    Default

    Napalm Death
    Ghostface says fake words, like sprinkle noodles
    on your hembri...the fucks a hembri?

    -ThaShaolinAssassin

  2. #32

    Default

    The Beatles & Pink Floyd

    I got Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band and The Dark Side of the Moon

    great music

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


  3. #33
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    Quote Originally Posted by Sun Tzu, Tha Soul Controllah View Post
    The Beatles & Pink Floyd

    I got Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band and The Dark Side of the Moon

    great music

    Hell yeah!!! Thats what I'm talkin about. Good music is good music.

    on the subject - I just got Dead Prez_Let's get Free. I'm starting to find all these albums that I missed and they scream rebellion. Why is it not on??? I'm gonna try my hardest to get the proper ppl to start organizing shit. Its gonna be in music , movies , clothes , functions. Its gonna be like the underground railroad. We gotta have change. and now. I cant believe all this rebel music that I missed out on. It trips me out. Here I am talking about the same shit I have all my life that has been shot down by ppl that thought I was insane , and then I hear a record Like KP's "Heavy Mental" and I wonder why the hell ppl have thought I was comin crazy when mf's been talkin about it for years now.

    The revolution is coming. Know that shit. Its in your music. Everything we need will be there like instuctions that the enemy cant see. Just wait.

    1

  4. #34
    akabrownsugar FrenchShin's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    !! shanghai !!
    Posts
    1,536
    Rep Power
    17

    Default

    i discover 10 groups a day, 30 albums a day... it never stops coming in.

  5. #35
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,686
    Rep Power
    10

    Default

    Alan Parsons Project



    "Parsons first came to prominence as a studio engineer for such albums as The Beatles' Abbey Road and Pink Floyd's iconic The Dark Side of the Moon. He was known for going beyond what would normally be considered the scope of a recording engineer's duties. He considered himself to be a recording director, likening his contribution to recordings to what Stanley Kubrick did on film." - wikipedia

  6. #36

    Default

    The Doors and The Beatles.... I been listening to a lot of 80's rock lately as well....
    The Cure, Depeche Mode....
    JusticEquality™

  7. #37
    i think i'm high
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    on da wave~
    Posts
    6,227
    Rep Power
    26

    Default

    Quote Originally Posted by Sun Tzu, Tha Soul Controllah View Post
    The Beatles & Pink Floyd

    I got Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band and The Dark Side of the Moon

    great music
    pink floyd are incredible...you need Meddle and Wish You Were Here....those 3 albums i could bang all day...brilliant shit for real

    ive been bumping king crimson lately anyone know about that? also some muddy waters

    and i just heard a group called A Perfect Circle, well i saw the music video and i really liked the song.

    it was christmas so the fam had house music on and frank sinatra...

    Realness

  8. #38

    Default

    Quote Originally Posted by snapple View Post
    pink floyd are incredible...you need Meddle and Wish You Were Here....those 3 albums i could bang all day...brilliant shit for real

    ive been bumping king crimson lately anyone know about that? also some muddy waters

    and i just heard a group called A Perfect Circle, well i saw the music video and i really liked the song.

    it was christmas so the fam had house music on and frank sinatra...

    lol i was about to recommend those Floyd albums, Animals is slept on also, I even like some of the post- Roger Waters shit but that mid-70s era is the best.

    Check out some Kraftwerk:





    Stereolab's also a favorite, on some 60s pop art psychedelic progressive rock with a bit of electro and krautrock





    I've been getting into some other electronic music like bluetech also, he's got some good sonics going on





    Oh yeah, Boards of Canada is crazy too, this is like electronic music that even someone who only listens to hiphop could still nod to.





  9. #39
    Mr. Wilson Weng's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Esslingen, Germany
    Age
    32
    Posts
    80
    Rep Power
    0

    Default

    I just discovered there actually exists good music made in germany. Can. Kanye sampled "sing swan song" on drunk & hot girls.

  10. #40
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    fuckin depeche mode...violator is great.

  11. #41
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,686
    Rep Power
    10

    Default

    REBIRTH Brass Band



    from New Orleans

  12. #42
    wuswordz95
    Guest

    Default

    stelley dan and steve millerband.


    stelley dan sings my all time fav song " do it again."

    I never knew abracadabra and joker is sung by the same person.

  13. #43
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,686
    Rep Power
    10

    Default

    The Flaming Lips



  14. #44

    Default

    I just started getting deep into Funkadelic. It's amazing

  15. #45
    Veteran Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    godland
    Posts
    4,561
    Rep Power
    27

    Default

    Quote Originally Posted by Infinity tha God View Post
    Hell yeah!!! Thats what I'm talkin about. Good music is good music.

    on the subject - I just got Dead Prez_Let's get Free. I'm starting to find all these albums that I missed and they scream rebellion. Why is it not on??? I'm gonna try my hardest to get the proper ppl to start organizing shit. Its gonna be in music , movies , clothes , functions. Its gonna be like the underground railroad. We gotta have change. and now. I cant believe all this rebel music that I missed out on. It trips me out. Here I am talking about the same shit I have all my life that has been shot down by ppl that thought I was insane , and then I hear a record Like KP's "Heavy Mental" and I wonder why the hell ppl have thought I was comin crazy when mf's been talkin about it for years now.

    The revolution is coming. Know that shit. Its in your music. Everything we need will be there like instuctions that the enemy cant see. Just wait.

    1
    dl some coup albums. they are the fresh anti-establishment hip hop.
    Da Universal Magnetic Bitch Oppressor

    "Oppressing bitches individually and in groups since 1976"

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •