once upon a time in shaolin - buy the book now!
Results 1 to 11 of 11

Thread: Ghostface on Dangerdoom

  1. #1

    Default Ghostface on Dangerdoom

    Just checked out the doom site. They talked about the new dangerdoom album. Here's the link http://www.dangerdoom.com/, They say that ghost is gonna be on the album. Sounds good.

    one more thing, can't we get the "whose better than who, and who'd win in a fight/battle, whose the realest" bullshit off the site. Man if there's a thread that sucks more I haven't found it.

  2. #2
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    NY
    Posts
    582
    Rep Power
    14

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    thx for the update kid


    one

  3. #3

  4. #4
    Banned Professor Poopsnagle's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Amsterdam
    Age
    32
    Posts
    5,346
    Rep Power
    0

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    Quote Originally Posted by dug
    Just checked out the doom site. They talked about the new dangerdoom album. Here's the link http://www.dangerdoom.com/, They say that ghost is gonna be on the album. Sounds good.

    one more thing, can't we get the "whose better than who, and who'd win in a fight/battle, whose the realest" bullshit off the site. Man if there's a thread that sucks more I haven't found it.
    you are so goddamn right!!!

  5. #5
    smoke in your eye
    Join Date
    Mar 2003
    Age
    38
    Posts
    871
    Rep Power
    16

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    I luv Doom, he's one of my fav artist. Mouse is OK, I think he's overrated. On paper the Grey album looked good but when I heard it, that shit wasnt that good. I really wanna hear that album he did with the Gorillaz since there 1st one was genius 2 me (but i think that might of been cuz of The Automator).

    On another subject Battling is an element of Hip Hop. If cats wanna thread it up about y they think an MC(s) is better then another let em do it
    personally I stay out of those threads cuz the kidz in there can never really express themselfs. There usally like so & so sucks & then thats it. They dont even explain themselfs so the theard just seems stupid cuz its comented on by mostly idiots

    Yo this Sofa King is ill, good look'n out

  6. #6
    Wu Vatican
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    ny
    Age
    33
    Posts
    8,323
    Rep Power
    39

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    mince meat is bananas first hearing.

    sofa king is good, gets better every time you hear it.

    somersault is ok, not a doom beat really. is that nelly fretado on the chorus?
    The earth is a very small stage in a vast cosmic arena. Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that in glory and in triumph they could become the momentary masters of a fraction of a dot.

    People are too stupid to effectively conspire to do anything, but not too stupid to come up with conspiracy theories.

  7. #7
    Furst Breed !! Create's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    The Desert (Queens)
    Age
    30
    Posts
    2,528
    Rep Power
    17

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    mince meat is banaanas

    Pussy Ass Quotes
    Quote Originally Posted by gi0vanni
    create man you're always bitching at people. you need to take a chill pill. you jump on people every chance you get.

  8. #8
    i.e. Root Pepper Rooty P's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Allah
    Posts
    466
    Rep Power
    0

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    Comes out October 11th. Said so on [adult swim] last night. Peace

  9. #9
    Veteran Member staycreepin_n_silence's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Arkansas,
    Age
    33
    Posts
    740
    Rep Power
    14

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    artist vs artist threads are lame in my opinion I dont get down with that. but than again everyone have their own thing

  10. #10
    Stark Enterprises Ghost Deini's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    California
    Age
    38
    Posts
    649
    Rep Power
    15

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    Yeah yeah I heard about that. MF Doom ain't never my favorite but he can bust out a tight paragraph when he wants. I'll be anxious to hear this, especially with Ghost on it.

    "We don't need no diamond rings
    All we need is a drum like
    Fuck it, he can rhyme, I'll sing"

  11. #11

    Default Re: Ghostface on Dangerdoom

    Fa sho

Similar Threads

  1. Replies: 40
    Last Post: 06-17-2016, 04:03 PM
  2. what non-rap music are you listening to?
    By MantiZ in forum Sound Shack
    Replies: 133
    Last Post: 05-09-2006, 11:51 AM
  3. I Present My Presence
    By KING ARMOUR in forum Temple Of Darts
    Replies: 4
    Last Post: 06-25-2005, 02:31 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •