Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28

Thread: New Old Beat Called Popcorns

  1. #1

  2. #2
    There is No We ! Wooly Noggins's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    In My House
    Age
    86
    Posts
    776
    Rep Power
    13

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    yall missing out




    joint called

    "in the beginning"


    http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=569639&t=6433


    "E E Even if i stutter i'ma Still Come Off"

  3. #3
    There is No We ! Wooly Noggins's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    In My House
    Age
    86
    Posts
    776
    Rep Power
    13

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns



    "E E Even if i stutter i'ma Still Come Off"

  4. #4
    There is No We ! Wooly Noggins's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    In My House
    Age
    86
    Posts
    776
    Rep Power
    13

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    may the force be with out you



    Greyed


    http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=504575&t=6433


    "E E Even if i stutter i'ma Still Come Off"

  5. #5
    There is No We ! Wooly Noggins's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    In My House
    Age
    86
    Posts
    776
    Rep Power
    13

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns



    "E E Even if i stutter i'ma Still Come Off"

  6. #6
    Banned pablobaluba's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    ROMANIA
    Age
    32
    Posts
    2,427
    Rep Power
    0

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    i don't really feel popcorns...
    bu why are you the only one posting on this topic ?

  7. #7
    There is No We ! Wooly Noggins's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    In My House
    Age
    86
    Posts
    776
    Rep Power
    13

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    Quote Originally Posted by pablobaluba
    i don't really feel popcorns...
    bu why are you the only one posting on this topic ?
    if you ain't feeling popcorns, you don't know shit about Hip Hop

    and its obvious that you ain't the only one


    stick with the Wu tang sound alikes and clones where your safe


    "E E Even if i stutter i'ma Still Come Off"

  8. #8
    Queen Bee
    Guest

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    I liked them all!

  9. #9

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    This is real old school flava..yah mean..like old street parties....hip hop sets out in da park..when cats would just bump instrumentals all day....i love it...the constant beat just makes u wanna flip sumn.

    Peace famz.

  10. #10

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    shit..these beats are dope..

    reminds me of early el-p/co flow type style..

    you got some nice material here man..

    -10

  11. #11

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    beats were ok, just TOO abstract, you gotta have a emcee like DOOM spit on ya shit....but overall it's was aight.....

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


  12. #12
    There is No We ! Wooly Noggins's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    In My House
    Age
    86
    Posts
    776
    Rep Power
    13

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    Thank yall for checkin them out

    And Much love to the Real People on here



    Yo sun ain't this you ?

    did you change your mind ?

    sun tzu posted on Fri June 10, 2005 nice sh*** god, real abstract, I like it alot....we need to collab sometime....PEACE
    _____________________________________
    Sun Tzu live
    http://www.soundclick.com/suntzulive


    "E E Even if i stutter i'ma Still Come Off"

  13. #13
    There is No We ! Wooly Noggins's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    In My House
    Age
    86
    Posts
    776
    Rep Power
    13

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns



    "E E Even if i stutter i'ma Still Come Off"

  14. #14
    There is No We ! Wooly Noggins's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    In My House
    Age
    86
    Posts
    776
    Rep Power
    13

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    Check it out New Track Called "Cosmic Nature"

    Feedback is appreciated


    http://www.soundclick.com/util/down....cfm?ID=1973633


    http://www.soundclick.com/bands/0/w...ggins_music.htm


    "E E Even if i stutter i'ma Still Come Off"

  15. #15

    Default Re: New Old Beat Called Popcorns

    Quote Originally Posted by Wooly Noggins
    Thank yall for checkin them out

    And Much love to the Real People on here



    Yo sun ain't this you ?

    did you change your mind ?

    sun tzu posted on Fri June 10, 2005 nice sh*** god, real abstract, I like it alot....we need to collab sometime....PEACE
    _____________________________________
    Sun Tzu live
    http://www.soundclick.com/suntzulive
    naw i ain't change my mind, I like your beats alot, and if you got a beat I can fuck wit sure....I'm sayin overall, ya beats remind me of DOOM's abstract style, and I can't listen to DOOM for too long, though I love his music, It can annoy me after a while.....but ya beats are dope.

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


Similar Threads

  1. **HIP-HOP RELEASE DATES (Last Update: 6/7/05)**
    By wu gambino in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 16
    Last Post: 11-27-2013, 07:47 PM
  2. Replies: 56
    Last Post: 07-23-2005, 09:57 PM
  3. Indestructible ft. MC Collizhun
    By Nexodus the Nth Entity in forum Audio Booth
    Replies: 7
    Last Post: 06-14-2005, 11:10 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •