once upon a time in shaolin - buy the book now!
Results 1 to 10 of 10

Thread: Bow Wow Video on BET

  1. #1

    Default Bow Wow Video on BET

    HAHAHAH! I was just watching BET and the new Bow Wow video comes on. Between Him, Jermain Dupri and Omarion, it looks like munchkin land from the Wizard of OZ. Everyone in the party is like 5'3" and under, I'm 6'1" and if I walked in I would feel like Shaq or Yao. Shit my girl is only 5'8" and she would feel like Lisa Leslie going in that shit. Just thought I should share that with u guys...
    Be peaceful, be courteous, obey the law, respect everyone; but if someone puts his hand on you, send him to the cemetery.-Malcolm X

    Since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved.
    Niccolo Machiavelli, The Prince

    www.myspace.com/mefman

    www.liquidswords.tk

  2. #2

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    What is Bow Wow doing in the hiphop thread?

  3. #3

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    Nah not cuz of Bow Wow, cuz of BET...
    Be peaceful, be courteous, obey the law, respect everyone; but if someone puts his hand on you, send him to the cemetery.-Malcolm X

    Since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved.
    Niccolo Machiavelli, The Prince

    www.myspace.com/mefman

    www.liquidswords.tk

  4. #4
    Straight Outta PHX
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Phoenix, AZ, 602 PHX
    Posts
    958
    Rep Power
    15

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    And what is BET doin' in the Hip-Hop thread? LOL, that video is so fuckin' stupid, that might possibly be the worst song I've ever heard, what tha fuck is up with that banana-fanna shit?
    In the world I see, you're stalking elk through the damp canyon forest around the ruins of Rockefeller Center. You'll wear leather clothes that will last you the rest of your life. You'll climb the wrist-thick kudzu vines that wrap the Sears Tower. And when you look down, you'll see tiny figures pounding corn, laying strips of venison on the empty carpool lane of some abandoned superhighway.

  5. #5

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    Hahahahaha yea man. Bow wow is a queer lol

  6. #6
    Veteran Member Hayabusa's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Mississippi
    Age
    30
    Posts
    895
    Rep Power
    14

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    Bow Wow the next Nas, u seen his CD cover?

  7. #7
    Shogun Assassin Liquidswordsman's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Columbus, Ohio
    Age
    34
    Posts
    501
    Rep Power
    13

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    damn, this thread is funny as shit; and lets just keep that "lil" in the front shall we?
    'A spade in the club with the heart to wear diamonds' GZA
    'Wizard of Clarks; Tony Oz' Ghostface

    Quote:
    Originally Posted by Wooly Noggins
    usa was built on terrorism


  8. #8

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    Quote Originally Posted by Hayabusa
    Bow Wow the next Nas, u seen his CD cover?
    HAHAHA. Yeah I seen that shit the other day in FYE it was funny as hell.
    Be peaceful, be courteous, obey the law, respect everyone; but if someone puts his hand on you, send him to the cemetery.-Malcolm X

    Since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved.
    Niccolo Machiavelli, The Prince

    www.myspace.com/mefman

    www.liquidswords.tk

  9. #9
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    i hate bow wow......kiddie raps

  10. #10
    Choppin' Heads CeeDub204's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Columbus
    Age
    35
    Posts
    111
    Rep Power
    0

    Default Re: Bow Wow Video on BET

    gotta be one of the worst if not the worst product out of columbus.

    www.614hiphop.com - Columbus's lost and found for underground sound.
    You used to be fly but you crashed your plane.

Similar Threads

  1. Why'd You Bastards Make Me Do This?
    By Definitive X in forum Temple Of Darts
    Replies: 2
    Last Post: 06-10-2005, 09:56 AM
  2. CzA
    By the_cza in forum Audio Booth
    Replies: 6
    Last Post: 06-07-2005, 05:29 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •