once upon a time in shaolin - buy the book now!

View Poll Results: What to do with Ramesh

Voters
24. You may not vote on this poll
  • Ban

    5 20.83%
  • 2 posts a day

    2 8.33%
  • Leave him alone, he's a nice guy with alot of heart

    15 62.50%
  • Other punishment (post in thread)

    2 8.33%
Page 1 of 6 1234 ... LastLast
Results 1 to 15 of 80

Thread: Pettition to Censor Ramesh

  1. #1
    Veteran Member maestro wooz's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Maryland
    Age
    30
    Posts
    4,782
    Rep Power
    0

    Default Pettition to Censor Ramesh

    Please, can we limit this guy to 2 posts a day or something? He is one of the more annoying posters i've ever seen, especially because he's wrong 60% of the time.

  2. #2
    Dr. Saunders AcidPhosphate69's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Granite State
    Age
    30
    Posts
    2,257
    Rep Power
    20

    Default

    Haha, yeah the Em thread got out of hand. I actually sifted through up to like page 7 and gave up. Let the dude wallow is his own narrow-minded self. If ya can't beat 'em, fuck 'em.

  3. #3
    FRESH FISH dirty-minded's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Canada
    Posts
    186
    Rep Power
    0

    Default

    I despise your killing and raping. You're... despicable.

    You should be punished. I'm going to chop off your arm!

  4. #4
    The People's Champ Visionz's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Age
    38
    Posts
    13,653
    Rep Power
    54

    Default

    Quote Originally Posted by AcidPhosphate69 View Post
    Haha, yeah the Em thread got out of hand. I actually sifted through up to like page 7 and gave up. Let the dude wallow is his own narrow-minded self. If ya can't beat 'em, fuck 'em.
    I read a couple pages until it turned to that back and forth shit, I'm just surprised its stickin around this long. really, who the fuck is still arguing with him? Some guy in South Africa doesn't like M, big fuckin deal smh....


    on the censoring....I say let him be, the shit his says is a cultural thing, if it really bothers you just ignore him. The only time I thought he went overboard was in that thread with MsRza when he first showed up.

    Support the Real. Click HERE

  5. #5
    aka PROFIT venex's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Belgium
    Age
    28
    Posts
    5,046
    Rep Power
    23

    Default

    Quote Originally Posted by dirty-minded View Post
    I despise your killing and raping. You're... despicable.

    You should be punished. I'm going to chop off your arm!

    LOL

    ramesh is ill IMO
    Shaolin shadowboxin' and the wu-tang swordstyle...
    If what you say is true...
    The shaolin and the wu-tang could be dangerous!
    En garde, I'll let you try my wu-tang style...

  6. #6
    I'm The Master MingLuKhan Ya_Bane's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    4,048
    Rep Power
    22

    Default

    Ramash is cool. Life just gave him some fucked up values.

    And there are plenty of people I'd rather censor.
    Last edited by Ya_Bane; 03-11-2007 at 04:15 AM.
    http://www.wutang-corp.com/forum/image.php?type=sigpic&userid=31674&dateline=119438  0796

  7. #7
    El Don of this shit TAURO's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    In the minds of women everywhere
    Age
    36
    Posts
    16,382
    Rep Power
    65

    Default

    Get This Shit Out Of The Hip Hop Spot, This Is Gen Chat Bullshit!!



    "I pledge allegiance to the hip hop"
    Method Man

  8. #8
    penalty boxed user
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Africa
    Age
    38
    Posts
    2,544
    Rep Power
    0

    Default

    it's like speak nice to me & i will be nice to you if you don't agree with what i'm saying speak to me like a man if you treat me like a dog i'm going to act like a dog

  9. #9
    penalty boxed user
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Africa
    Age
    38
    Posts
    2,544
    Rep Power
    0

    Default

    i will not tolerate disrespect in anyway from anyone

  10. #10
    penalty boxed user
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Africa
    Age
    38
    Posts
    2,544
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Eric Unseen View Post
    I read a couple pages until it turned to that back and forth shit, I'm just surprised its stickin around this long. really, who the fuck is still arguing with him? Some guy in South Africa doesn't like M, big fuckin deal smh....


    on the censoring....I say let him be, the shit his says is a cultural thing, if it really bothers you just ignore him. The only time I thought he went overboard was in that thread with MsRza when he first showed up.
    msrza started with me 1st she called me willis who happens to be a midget house nigga raised by whites enough to make my blood boil

  11. #11
    penalty boxed user
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Africa
    Age
    38
    Posts
    2,544
    Rep Power
    0

    Default

    that em thread should of been done after the jamal post but cats keep brining me back if things are directed at me i want to sort it out even if it takes me a lifetime to do it i will never stop i'm not built like that

  12. #12
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,947
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by RAMESH View Post
    msrza started with me 1st she called me willis who happens to be a midget house nigga raised by whites enough to make my blood boil
    HAHAHAHAHAHAHA! Just the way you worded that is hilarious.

  13. #13
    __SerVant__ Esquire's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    United Kingdom
    Age
    33
    Posts
    169
    Rep Power
    0

    Default

    Let the legend live on, you pussies, lol.
    She thinks her brown body has no glory.
    If she could dance naked, under palm trees.
    And see her image in the river, she would know. But there are no palm trees, on the street. "The Holocaust / Warcloud"

  14. #14
    The People's Champ Visionz's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Age
    38
    Posts
    13,653
    Rep Power
    54

    Default

    Quote Originally Posted by RAMESH View Post
    msrza started with me 1st she called me willis who happens to be a midget house nigga raised by whites enough to make my blood boil
    Willis wasn't the midget, that was his brother, lol

    Support the Real. Click HERE

  15. #15

    Default

    Is it me, or are people conspiring to ban someone new everyday? I believe it is possible to block people's posts so you don't have to look at them. Or even better, just don't bother reading it. This forum has enough lame threads as it is without juvenile nonsense like this congesting it further.

    Chicks dig giant robots

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •