Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 37

Thread: What's up with this site? It's stagnating again.

  1. #16
    Veteran Member wu-tang1988's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Bergen by, North Pole
    Age
    29
    Posts
    472
    Rep Power
    15

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    Quote Originally Posted by J-Ronin
    I be bringing news and new freestyles though fam. I'm trying to make it better.

    Btw Tragedy Khadafi is doing a whole album with Raekwon

    ill bill is doing a whole album with raekwon. And Rae got Cuban Linx 2 so shit is poppin off for him!
    ILL BILL & RAEKWON

    TRAGEDY KHADAFI & RAEKWON ?!?!?!

    GREAT NEWS! PROPS!

  2. #17
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Dublin
    Age
    29
    Posts
    738
    Rep Power
    15

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    J-Ronin i know you tellin the truth, i cant wait for this shit

  3. #18
    Veteran Member ufa's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Kiev, Ukraine
    Age
    29
    Posts
    1,118
    Rep Power
    17

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    cp-sign


    Quote Originally Posted by BigKing.nl
    What are you talking about? Why are you calling RZA a Zig-Zag-Zig? Stop hating, go to your Nelly board if you don't understand the true form of hiphop. 36 chambers, baby
    S-Corp Veteran



  4. #19

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    Whatever.

  5. #20
    Veteran Member LordReveal's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Bronx, New York
    Age
    34
    Posts
    1,178
    Rep Power
    15

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    Rae & Tragedy? Wow, shit sounds crazy. Yo the God Tragedy been doing his thing lately.
    The Holy Temple Is The Mental

  6. #21
    Veteran Member mic-cord-strangler's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    nijmegen
    Posts
    1,171
    Rep Power
    16

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    Quote Originally Posted by J-Ronin
    Btw Tragedy Khadafi is doing a whole album with Raekwon

    ill bill is doing a whole album with raekwon. And Rae got Cuban Linx 2 so shit is poppin off for him!
    WHOA WHOA WHOA hold on!.......

    that ill bill & raekwon ALBUM that youre talking about..is that the mixtape their doing together from which "enemy" and "thousand m's" are from??

    or are they doing an album ON TOP of that mixtape those tracks are from?? please clear this up.

    and that raekwon/tragedy shit sounds sick!
    1st king

  7. #22
    Veteran Member TrueDciple's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    Yonkers
    Posts
    1,026
    Rep Power
    14

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    If it wasnt for the forum and threads we post (even tho some of them are stupid), nobody would of come to this website. Sadly to say but us fans got more info of whats going on then whoever is running this.So yes WE fANS ARE THIS WEBSITE.


    Peace!

  8. #23

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    I agree what is the deal can i get a damn update, concert dates, new music or something. Somebody need to get busy. I need wu wear info. C-mon Civilrings RZA somebody help me.

  9. #24

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    why do u guys listen to this J Ronin guy. he hasn't shown and proved anything. he some kid on the dicks of cats in brooklyn...nobody likes this guy...trust

  10. #25

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    He's always nice and you're always complaining cheech..

  11. #26
    FRESH FISH
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Toronto, PKWY...................
    Posts
    147
    Rep Power
    0

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    People should have waited before opening this site if they still had problems. On the reals its like this. if this is the"OFFICIAL" wu tang site, the following needs to be a MUST---------- ALL THE TIME, NOT HERE AND THERE..............

    Constatnt updates

    Tours

    Release dates

    LIVE intervies

    Exclusive audio

    Release dates

    Im sure there is more, but as of now, this site is FLOP for all of those(well some what for the audio songs) Yall gotta be up to date all the time, not ehre and there. if yall gonna say this is the "OFFICIAL" site, you have some work to do. I mean yall still have that BET shit on your front page as top news..... Problems or no problems yall need to step ya game up, cuse on the reals, men dem are def keeping this site alive in the forum section, and yes there are a lot of stupid posts in here, but thats for another topic.


    Peace.....
    I breath air where there’s no oxygen / I get drunk off intoxicants, lost within earths core with fallen men…..

  12. #27

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    i miss the old wutangcorp
    wuforever.com
    OVER 250 Mp3 DIRECT DOWNLOADS! superfast!
    Brand New Wu-Tang Community Portal
    3800+ photos in gallery/200+ wu wallpaper/daily news/games/quizzes/download mp3s/ jukebox/and more

  13. #28

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    Theres all kind of Wu Tang shows goin on around the USA. But you wont find out about them from this site. That is very unfortunate. Also this thread probably shouldnt be in the Wu Tang forum.

    New Orleans Hornets and New Orleans Saints are the champions.
    rep·re·sent
    To stand for; symbolize

  14. #29
    FRESH FISH
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Toronto, PKWY...................
    Posts
    147
    Rep Power
    0

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    What are you talking about shouldnt be in this forum.... its wu related, and it has to do with the very web site (wu related). this whole topic is about "WU TANG", and new regaurding them. news, music, tours, songs ----- all of these are ABOUT WU. were not saying shit like, hey wheres the news on CNN, or afu ra, its all about wu, so why not adress it in this forum?
    I breath air where there’s no oxygen / I get drunk off intoxicants, lost within earths core with fallen men…..

  15. #30

    Default Re: What's up with this site? It's stagnating again.

    Quote Originally Posted by windwalker
    i miss the old wutangcorp
    thats the truest thing said. you know its bad when the corp. gets its news from chambermusik and i know that pisses some people off. if this site is official and chambermusik is not just go to both sites and i think its pretty odbious chambermusik is the best wu related site there is.

Similar Threads

  1. This site is awesome!
    By Mayoya in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 9
    Last Post: 03-31-2009, 08:44 PM
  2. Tha Italian
    By G.A.L. in forum Intro
    Replies: 12
    Last Post: 08-23-2005, 01:29 AM
  3. what woultd it be like if.
    By Jimmy Focus in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 11
    Last Post: 07-07-2005, 08:28 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •