once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 35

Thread: London Bombed Again.

  1. #1
    The Master of Equilibrium
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    34
    Posts
    1,967
    Rep Power
    33

    Default London Bombed Again.

    damn dont these terrorist learn it dont make the UK heads scared and shit?

    3 more trains bombed and another bus.



  2. #2

    Default Re: London Bombed Again.

    huh?

  3. #3
    Hunger Pains.. Butter's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    UK'
    Age
    29
    Posts
    2,343
    Rep Power
    17

    Default Re: London Bombed Again.

    na these wernt connected i dont think as they said on the news anyway. they just try to fraud bombings to make people think.

    fucking wankers still though. i wanna piss on them all.
    If I Offend You .. Fuck You I Intend To ..

  4. #4
    The Master of Equilibrium
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    34
    Posts
    1,967
    Rep Power
    33

    Default Re: London Bombed Again.

    4 bombs went of simultaneously, sounds pretty connected:P but who knows. still they need too sort there shit out, weird mother fucker trying too blow up the uk soil.



  5. #5

    Default Re: London Bombed Again.

    I don't know what they are doing..

  6. #6
    Hunger Pains.. Butter's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    UK'
    Age
    29
    Posts
    2,343
    Rep Power
    17

    Default Re: London Bombed Again.

    its just wanker's who think they will prove somthing. i heard on the news that bush turned down a truce offering from al quida(spelling) hes a fucking dick, if he accepted none of this would have happened. gold digging daddy's follower. i wanna headbut him.

    plus soldiers that have gone to iraq to fight, some come back as trained terrorists.
    If I Offend You .. Fuck You I Intend To ..

  7. #7

    Default Re: London Bombed Again.

    great stuff for my girl who hates trains anyway and we gotta take a train journey on saturday, thnx terrorists.

  8. #8

    Default Re: London Bombed Again.

    Media =

  9. #9
    The Master of Equilibrium
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    34
    Posts
    1,967
    Rep Power
    33

    Default Re: London Bombed Again.

    that dude Sun_Tzu, posted up a news site yesterday, of this mad ass ray gun the usa, gonna be testing on the al quida in iraq, thats going too be some mad shit, bomb england and america, and they'll microwave your ass.



  10. #10
    Hunger Pains.. Butter's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    UK'
    Age
    29
    Posts
    2,343
    Rep Power
    17

    Default Re: London Bombed Again.

    no george bush = devil.

    media just hype it up.
    If I Offend You .. Fuck You I Intend To ..

  11. #11
    LSB LadySnowBlood's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Montreal
    Age
    38
    Posts
    3,054
    Rep Power
    18

    Default Re: London Bombed Again.

    funny, just got that news at work about it..
    it sucks balls...

    my cousin was in one of teh trains 20 minutes before it blew up...
    last time
    Lady Snowblood

    S-CORP VETERAN

  12. #12
    The Master of Equilibrium
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    34
    Posts
    1,967
    Rep Power
    33

    Default Re: London Bombed Again.

    some scary shit snow. glad he got away from all that shit with out any harm.



  13. #13
    John W. Henry
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    29
    Posts
    6,519
    Rep Power
    36

    Default Re: London Bombed Again.

    Quote Originally Posted by The Real Butter

    plus soldiers that have gone to iraq to fight, some come back as trained terrorists.
    ^lol...

  14. #14
    Hunger Pains.. Butter's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    UK'
    Age
    29
    Posts
    2,343
    Rep Power
    17

    Default Re: London Bombed Again.

    its a sad world.

    btw tage that is true lol.
    If I Offend You .. Fuck You I Intend To ..

  15. #15
    Veteran Member wu-tang1988's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Bergen by, North Pole
    Age
    29
    Posts
    472
    Rep Power
    15

    Default Re: London Bombed Again.

    this is fucked up! wtf is this terrorrist shit all about anyway!?

Similar Threads

  1. south park and family guy
    By 100pr00f in forum Box Office Hideout
    Replies: 12
    Last Post: 07-19-2005, 05:17 PM
  2. Normalized
    By GuardianOne in forum Temple Of Darts
    Replies: 3
    Last Post: 07-11-2005, 02:07 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •