once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 279 of 835 FirstFirst ... 179229269276277278279280281282289329379779 ... LastLast
Results 4,171 to 4,185 of 12522

Thread: NFL Thread

  1. #4171
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    LOL them niggaz lost. Titans should kicked a FG. I gotta wait till tomorrow for my team...

  2. #4172

    Default

    What a game by T.Jack

  3. #4173

    Default

    Quote Originally Posted by 11th Chamber View Post
    which is how they've played all year

    Even when they win, its only by 3 points n shit like that
    you're correct no doubt, but it's still a win when they do win like that.

    with this team, you never know what's about to happen with the front office. is zorn done? in way i hope not, but damn, in a way i do. frustration.

    start colt brennan, see if he can hack it. open competition at qb next preseason. draft o-linemen. draft d-linemen. release randle el. get an offensive co-ordinator. re-sign deangleo hall. this, that, this and that. but whatever, i don't know shit about football.

  4. #4174
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,687
    Rep Power
    98

    Default

    IIIIIIIIIIIIIIIIIIII got a feeeeeeling. Pittsburgh's going to the Superbowl!


    congratulations to tennessee who will be the #2 seed in the AFC playoffs.

  5. #4175

    Default

    were terrible now but i disagree with gzajector on a couple things and that is the qb situation and i think zorn is a good cordinator but when you really only have two options to throw to it's going to be hard on your play calling.now i do agree that it might be time for randel el to go aswell as re-signing hall and the draft needs.


    BALTIIMORE DEF. GOT THE SHAFT TONIGHT

  6. #4176
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    damn what the fuck is that shit...pitts got a td that wasnt a td lol

  7. #4177
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Steelers ALWAYS get those Illuminati-ass calls man Im tellin ya

    GIANTS gonna take this 2nd half!! Ball back 1st LETS GET IT!!

    Props to Dallas for playing like a TEAM TONIGHT

    But its time for the SUper Bowl MVP to take over

    DOLPHINS ARE 9-5........props

    Baltimore got screwed

    Ill be back after the game

    Im on my 7th millwaukke ice

    We takin shots of Jack

    We got trees

    LETS GET IT 2ND HALF!!

  8. #4178
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    NOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooo
    ooooo
    oo
    o
    o
    o
    o

  9. #4179
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    I think the eagles took away some of the giants steam..

  10. #4180
    Are U Watching Closely? 11th Chamber's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    In Hell..
    Posts
    11,139
    Rep Power
    39

    Default

    Quote Originally Posted by Hollow Dartz View Post
    I think the eagles took away some of the giants steam..
    they look like the Card's and Titans did. Just going thru the motions. I guess knowing you got your spot in the playoffs you just dont go as hard


    Cowboys center fucked up on that safety. Hiked it too early

  11. #4181
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    Yeah he did. But they shouldn't. A bye week is real crucial right now.

  12. #4182
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,687
    Rep Power
    98

    Default

    Quote Originally Posted by Dirty Knowledge View Post
    Steelers ALWAYS get those Illuminati-ass calls man Im tellin ya

    come on it's not the steelers. it's illegal gambling. same shit happened to the steelers a few weeks ago against the chargers. check this thread if you didn't already

    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=66705

    Look, here's what happened in that Steeler-Raven game. baltimore was favored by 3. by giving the steelers that touch down, the steelers cover. if they don't, and steelers kick a field goal and it goes to over time and if they kick the field goal in overtime it would be a push, and the bookies don't make their juice. they needed the steelers to win by 4 and not 3. that's all.

  13. #4183
    Are U Watching Closely? 11th Chamber's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    In Hell..
    Posts
    11,139
    Rep Power
    39

    Default

    That Giants/Panthers game next week looks even more interesting now..

  14. #4184
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    Yeah. I think Carolina will take that shit. They on fire right now.

  15. #4185

    Default

    Lmao. Wtf?

    Man. This was definitely arough game for us. I just hope this isn't a defining moment for us. Dallas was playing hard for that playoff spot. I really didn't expect any less from t.homo. Ugh. Still hurts.

    CONservative goverMENt

Similar Threads

  1. Other than hip hop..
    By Scissor-Hands in forum General Chat
    Replies: 23
    Last Post: 11-20-2012, 09:40 AM
  2. Dpg
    By triggahappy187 in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 5
    Last Post: 07-01-2005, 09:09 AM
  3. new Prodigal Sunn i n t e r v i e w
    By mic-cord-strangler in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 8
    Last Post: 06-22-2005, 12:57 AM
  4. hey Born an Shrap.....check it out!
    By Sicka than aidZ in forum Graphics Corner
    Replies: 1
    Last Post: 06-14-2005, 03:17 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •