once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20

Thread: Bloody Hookz vs. Hollywood Realty

  1. #1
    BOSS STATUS! bloodyhookz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    EgWest, Trench Town Toronto
    Posts
    641
    Rep Power
    0

    Default Bloody Hookz vs. Hollywood Realty

    aight, you said 1 round 20 lines, first to 5, 3-0 is a k.o.


    let's do this shit

  2. #2
    BOSS STATUS! bloodyhookz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    EgWest, Trench Town Toronto
    Posts
    641
    Rep Power
    0

    Default

    ey yo you claim you hold the title, but I highly doubt cowards/
    who claim they butchers but they sweeter than dem Mighty Mouse trousers/
    you can call me the Mariachi, when I pop the guitar case/
    you'll git dropped with twenty shots and watch you topple like Scarface/
    move with the semi cocked, lose any cop in a car chase/
    my flows got your wife between a cock and a hard place/
    stoppin' your heart pace, when I apply the wrath you dyin' fast/
    so try and grasp, and kid I'll drop you quicker than my science class/
    denying fact's unevitable, you sweet, soft and edible/
    git your teeth crossed, when we box, your knees knock like federals/
    but need not to sweat it though, he came wit a feather jab/
    and now this fag's layin' slain wit his name on an epitaph
    I'll spit my weakest verse and claim more fame than you ever had/
    'cause the sun stays shining while it rains through your weathercast/
    the pain will forever last, like catchin' a rare disease/
    spray you wit pepper gas, you gaspin' for air to breathe/
    cock back, the heat spray faster than minute sex/
    I got gats from VA,...blastin' Virginia tecks/
    I've mastered the intellect for killin' these leaches/
    I make cash, you straight ass like Brazilian beaches!!!

    aight, that was a quick verse for you Hollywood, your up, but if you wanna go extra rounds I'm down, just let me know, 1!

  3. #3
    Da Butcher hollywoodrealty's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    hollywood, florida
    Age
    37
    Posts
    1,462
    Rep Power
    15

    Default

    yo i just got home from over 10 hours at work, ima chill and take it easy and write my verse sometime before midnight, peace
    but see i gotta get paid fully... whether its truthfully or untruthfully.
    http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=401654

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    "Come as you are" Bigot Hitman's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Cincinnati, walnut hills
    Age
    27
    Posts
    2,165
    Rep Power
    15

    Default

    Is 5 dayz not long enough to drop 20 lines anymore?
    The dealer of hope is selling me lies
    Reasons to live are reasons to die, in disguise
    This life was never mine, the rivers never ran
    Cross your arms, its too late for helping hands
    Spit your pity elsewhere, there's no sympathy needed
    For one who's never alive, for one who's never completed (Bigot Hitman)
    http://www.wutang-corp.com/forum/sho...=25482&page=61

  7. #7
    Da Butcher hollywoodrealty's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    hollywood, florida
    Age
    37
    Posts
    1,462
    Rep Power
    15

    Default

    man to be str8 up, every day i get home from work, i sit here, i start writing a few lines, but im having writers block and honesly dont think i can write anything that could compete with your verse, so if i can have this weekend to get down to it i will, and if not then i just have to forfeit. Cant make any excuses for myself, just having writers block, anyways tell me what u think, peace
    but see i gotta get paid fully... whether its truthfully or untruthfully.
    http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=401654

  8. #8
    BOSS STATUS! bloodyhookz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    EgWest, Trench Town Toronto
    Posts
    641
    Rep Power
    0

    Default

    that's all cool dude, everybody gits writers block and you honestly admitted to not competing with my shit, so respect due, at least you ain't comin' on some bitch shit with sorry ass excuses not to write something, but if you can drop a verse then drop it, peace!

  9. #9
    BOSS STATUS! bloodyhookz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    EgWest, Trench Town Toronto
    Posts
    641
    Rep Power
    0

    Default

    aight somebody close this thread, it's obvious homie forfeitted, ah fuck it!

  10. #10
    Da Butcher hollywoodrealty's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    hollywood, florida
    Age
    37
    Posts
    1,462
    Rep Power
    15

    Default

    no need to close this thread, naw son i never forfeitted
    its time your force fed with led bullets until your red
    watch me pull it, but u cant duck em, this aint matrix
    your mind must be playen tricks, you talken but aint sayen shit
    all that chitter chatter will leave your brain splattered up
    my words pitch no hitters, u dont wanna be the next batter up
    your virginia techs are shooting blanks, must be all that minute sex
    its gotten so bad you have resorted to gay midget sex
    but its ok, society accepts u the way u are
    a gay small dicked midget sex porno star
    i saw u on jerry springer, or was it maury povich
    when u pulled down your pants, they didnt even blot out your small dick
    oh shit, must be a hermaphrodite
    id say go fuck yourself, but there's a real good chance u might
    u cant put up a fight, its like rocky verses a horse jockey
    this seabiscuit tried to mock me but i still busted on this track like bukkake
    invade trench town toronto and make u leave home pronto
    there's a new head hancho that'll make it rain bullets, grab your poncho
    you compaired me to scarface, well shitface, thats a compliment
    bloody hookz just got booked, he's guilty of being fraudulant
    but see i gotta get paid fully... whether its truthfully or untruthfully.
    http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=401654

  11. #11
    Da Butcher hollywoodrealty's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    hollywood, florida
    Age
    37
    Posts
    1,462
    Rep Power
    15

    Default

    sorry im late, life's been busy, but i hate to walk away from a challenge, thanks for being patient and even if u think its too late, atleast i came up shooten, let me know whats the deal, do we send this to the voting booth or is it a dead horse, holla back, peace
    but see i gotta get paid fully... whether its truthfully or untruthfully.
    http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=401654

  12. #12
    The People's Champ Visionz's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Age
    38
    Posts
    13,653
    Rep Power
    53

    Default

    Butcher you dropped a good verse on 'em and finished off with a strong set of lines but Bam's shit was just too crazy hahaha, for real, sick verse that had me dyin with that last line

    what could possibly be more ass than a Brazillian beach? haha the imagery is perfect

    Hookz just too relentess to possibly loose this one

    Support the Real. Click HERE

  13. #13
    Da Butcher hollywoodrealty's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    hollywood, florida
    Age
    37
    Posts
    1,462
    Rep Power
    15

    Default

    ya i get what you are saying, but for real, a brazilian beach, for all you know that ass could belong to a shemale, haha all jokes aside, i know man had a good verse, thats why i couldnt of dropped by his deadline, bcuz i had to bring my level up, anyways if he says let it ride then he is up 1-0 so far, but lets wait for bloody hookz to give the ok
    but see i gotta get paid fully... whether its truthfully or untruthfully.
    http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=401654

  14. #14
    BOSS STATUS! bloodyhookz's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    EgWest, Trench Town Toronto
    Posts
    641
    Rep Power
    0

    Default

    nah son, now we got a battle, so it's a must that we do at least a second round, you got to feed off the kid, now let me git mine, then you can have yours again, aight, but not tonight, I'm heading to the lab and tomorrow's Mother's day, so prolly by Monday I should be back and ready to do round 2!

  15. #15
    Veteran Member morgan's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Age
    33
    Posts
    1,019
    Rep Power
    16

    Default

    nice verses on both parts, had me in stitches both of you. Gonna watch this 1

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •