once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 7 of 168 FirstFirst ... 456789101757107 ... LastLast
Results 91 to 105 of 2513

Thread: kung fu flicks

  1. #91

    Default Re: kung fu flicks

    Yeah I got Iron Monkey aswell, but I haven't got Iron Monhey 2 yet, I always see it in the store but it has a shitty cover LOL...
    "The only way to a woman's heart is along the path
    of torment. I know none other as sure..."

  2. #92
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default Re: kung fu flicks

    u got the new iron monkey ........couse iron monky is a remake.

    from iron monkey made in the 70's ...they made 2 so the 2nd one prolly wont fit with the new one mad in 93 u need to get both old ones...haha....

    i learnd that from a kungfu dvd site.... look it up .....it would be cool if they would remake the 2nd one too

  3. #93
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default Re: kung fu flicks

    Stock photo Iron Monkey

    System:DVDRating:NR



    edit........

    ok i found this so thier is a new iron monkey...made in 2002

    Iron Monkey 2

    but thier are 2 old ones too from the shaw brothers

  4. #94
    LSB LadySnowBlood's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Montreal
    Age
    38
    Posts
    3,054
    Rep Power
    18

    Default Re: kung fu flicks

    I rented it and it was SHIT (iron monkey2)
    didnt even finish it.. that's how bad it was.

    has nothing to do with the first. TRUST ME!
    Lady Snowblood

    S-CORP VETERAN

  5. #95
    LSB LadySnowBlood's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Montreal
    Age
    38
    Posts
    3,054
    Rep Power
    18

    Default Re: kung fu flicks

    Quote Originally Posted by 09
    Lmao Hahahahaha......

    Wanna laugh even more..
    for a sec, I thought you had written
    LMAO (lick my ass-o) lol!!!

    man, I really have to pay more attention...
    Lady Snowblood

    S-CORP VETERAN

  6. #96
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default Re: kung fu flicks

    Quote Originally Posted by LadySnowBlood
    I rented it and it was SHIT (iron monkey2)
    didnt even finish it.. that's how bad it was.

    has nothing to do with the first. TRUST ME!
    yea i saw bad reviews for it

  7. #97

    Default Re: kung fu flicks

    Quote Originally Posted by LadySnowBlood
    I rented it and it was SHIT (iron monkey2)
    didnt even finish it.. that's how bad it was.
    has nothing to do with the first. TRUST ME!
    Word, that shit was rough... I'll admit, I couldn't finish it either.

  8. #98

    Default Re: kung fu flicks

    Quote Originally Posted by 100pr00f
    That one from 77' is a good flick!

  9. #99
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default Re: kung fu flicks

    update: just seen brave archer......one of the venom movies produced by shaw brothers...

    ok movie some fights..the story was ok....its a love story.....and its a lil weird..but i give the movie a 3 ..since i like the venom group hince the name under my aveater

    peace

  10. #100

    Default Re: kung fu flicks

    rent :A Time For Shivlery

    also any 80's jet li movie

    and

    samo hung late 70's early mid 80's

  11. #101
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default Re: kung fu flicks

    what up found some nice stuff on the net....if ur a true kung fu collector u shold know the shaw brothers...and the venom group...the guys in 5 deadly venoms..all staring in around 25 or movie together

    i own 14 of them but now i need to repick all of them up another time couse they are bieng remaster.... i am blown away on how they look ...here look for ur self

    the pic quilty is just insain compaird to the og.....


    i dont own this movie so it wont be a wast when i get the remasterd

    the movie is legend of the fox




    And oh yes - KID W/ THE GOLDEN ARM appears ready for release in 2006. Hopefully other Venoms films will follow.


    now tell me that dont look good....i mean damn...i need to find out were i can get these dvds in all regions or region 1

  12. #102
    Prince Rai
    Guest

    Default Re: kung fu flicks

    yo peace vet, dammm dats a collection, i mean i knew u like dem fliks but dammm, im cmin maryland soon man

  13. #103

  14. #104

    Default Re: kung fu flicks

    Quote Originally Posted by 100pr00f
    u got the new iron monkey ........couse iron monky is a remake.

    from iron monkey made in the 70's ...they made 2 so the 2nd one prolly wont fit with the new one mad in 93 u need to get both old ones...haha....

    i learnd that from a kungfu dvd site.... look it up .....it would be cool if they would remake the 2nd one too
    Yeah I got the new one.Can't find the original one, I do got "Monkey Kung-Fu" tho
    "The only way to a woman's heart is along the path
    of torment. I know none other as sure..."

  15. #105
    FRESH FISH
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    New Jersey
    Posts
    130
    Rep Power
    0

    Default Re: kung fu flicks

    I got a copy of Legend of a Fox a few years back, the quality was horrible. I got a lot of those movies you have, but I favor the older Era (70's to early 80's), so I don't have too many of the newer age stuff.

    A couple movies I didn't see you mention that you may want to check out.......

    Shanghai 13 - one of the newer ones. Has a nice cast in it, a few venoms, Chen Kwan Tai, Ti Lung, D. Chiang, and a few other Shaw Stars.

    House of Traps - venoms

    Sword Stained with Royal Blood - venoms (kinda rare, hard to get a good copy)

    Brave Archer Series, Parts 1-3 - venoms, Fu Sheng, others

    18 Legendary Weapons of Kung Fu - Gordon Liu

    Martial Club aka Instructors of Death - Gordon Liu

    Life Combat - Venoms (kinda rare, hard to get a good copy)

    Kung Fu Instructor - Ti Lung

    3 Evil Masters - Chen Kwan Tai

    Death Chambers - nice cast in this one, I think a venom or 2 maybe, fu sheng, gordon liu, others

    Aight, thats just what I can think of real quick from what I have that I didn't see you list. I'm sure you may have heard of or even have some of these. If you want a description of the movie or something just ask.

Similar Threads

  1. re introduction
    By Stampede in forum Audio Booth
    Replies: 1
    Last Post: 06-09-2005, 11:29 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •