once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 58

Thread: How many of you here sell drugs?

  1. #1
    Veteran Member God'sSon2517's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Cleveland, OH
    Age
    28
    Posts
    541
    Rep Power
    13

    Default How many of you here sell drugs?

    Just a question I've been wondering since I know alot of people on this board do blaze. Do any of you sell? I don't sell drugs really, just marijuana. Anybody here get real big with what they do? Any funny stories? Any of you get high off your own supply? Ever get caught? Share some experiences. I've been very successful so far and haven't really run into any troubles yet.
    Paramedics fighting for you, who's gonna win?
    The hands of time or the hands of medicine?
    Don't cry, this is your fate, witness your wake
    Walk by your casket, spit in your face.

  2. #2
    +- mashqauck's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    seattle
    Age
    26
    Posts
    6,107
    Rep Power
    25

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    my cousin sells, smokes, transports, etc. and he gives me some of his shit to sell, smoke, and transport. but when he thinks im transporting i am really hittin that shit and he owes hella people money, its quite silly

  3. #3
    Dr. Rosenpenis JASPER's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    white culture
    Age
    33
    Posts
    12,679
    Rep Power
    64

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    I sell flour.
    "I hate them and I wish death among them!" - Mahatma Gandhi

  4. #4
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,496
    Rep Power
    10

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    I've sold it all back in the day but what i do know I wont say I do Blaze

  5. #5
    +- mashqauck's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    seattle
    Age
    26
    Posts
    6,107
    Rep Power
    25

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    ben doesnt just blaze, this motherfucker catches fire and shit like that

  6. #6
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,496
    Rep Power
    10

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    He's right^^

  7. #7
    +- mashqauck's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    seattle
    Age
    26
    Posts
    6,107
    Rep Power
    25

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    yeah, FLAME ON! haha, damn i feel gay. you shouldnt have told me

  8. #8
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,496
    Rep Power
    10

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    Hey I wanna makes sure you know the history behind what you're saying

  9. #9
    +- mashqauck's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    seattle
    Age
    26
    Posts
    6,107
    Rep Power
    25

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    trueeeeeeeee, is it called flamers cause they have inflamed asses and they give inflamation of the ass?

  10. #10
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Buffalo,NY
    Posts
    593
    Rep Power
    14

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    10-11 years ago yeah but nothin more then weed and only when i seen i could flood college, i was never out on the block. i used to be up in my mans weed spot pumpin all day but the first time it got raided and i had to run is the day i quit sellin for someone else.

  11. #11
    paid killer in the street hazidus hitman's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Christchurch, New Zealand
    Age
    32
    Posts
    219
    Rep Power
    0

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    i only sell to mates! if i dont know you you wouldnt get shit from me. 50+ pounds a year theres usually enuff to hock sum off.
    dont sell A class but manufacture small quantities every now and then for partys and stuff

  12. #12
    Veteran Member God'sSon2517's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Cleveland, OH
    Age
    28
    Posts
    541
    Rep Power
    13

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    So you sold for your friend? Did he keep selling after his spot got raided?
    Paramedics fighting for you, who's gonna win?
    The hands of time or the hands of medicine?
    Don't cry, this is your fate, witness your wake
    Walk by your casket, spit in your face.

  13. #13
    paid killer in the street hazidus hitman's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Christchurch, New Zealand
    Age
    32
    Posts
    219
    Rep Power
    0

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    i sell ONLY TO friends...not for them

  14. #14
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Buffalo,NY
    Posts
    593
    Rep Power
    14

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    Quote Originally Posted by God'sSon2517
    So you sold for your friend? Did he keep selling after his spot got raided?
    hell yeah, hes a self admitted career hustler. all he did was move it down the street, but hes more of the on the block type thats why he always had other people in his spots. he had me rollin one day, we both started college the same day, i went to community he went to the state college and i seen after school out front of the store and asked him what his major was...he said "come on u already know, business"

  15. #15
    Dr. Saunders AcidPhosphate69's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Granite State
    Age
    30
    Posts
    2,257
    Rep Power
    20

    Default Re: How many of you here sell drugs?

    i used to sell mad rolls but i fucked up and got addicted so i try not to have any unless i know i'm eating them and not selling them. i've sold trees too but that ain't shit. now, i'm the kid that doesn't sell but i know where everything is so everybody calls me.

Similar Threads

  1. Reyes vs Burton
    By Sicka than aidZ in forum The Sports Zone
    Replies: 0
    Last Post: 07-23-2005, 09:47 PM
  2. Rza as guest editor...
    By FrenchShin in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 16
    Last Post: 07-09-2005, 05:30 PM
  3. Titantic -Very overrated movie?
    By check two in forum Box Office Hideout
    Replies: 19
    Last Post: 06-25-2005, 09:11 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •