Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 23

Thread: Favorite Wu collabo with underground artist

  1. #1

    Default Favorite Wu collabo with underground artist

    As most of you know, the Wu's been collaborating with some underground artists recently:

    Ghost with El-P
    GZA with Jedi Mind Tricks - This track has a remix too
    GZA with Jus Allah

    I gotta say that they are all dope, if I had to choose a favorite, I'll go with the GZA track with Jedi, but the remix, it has such a dope beat

  2. #2

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    thats all i can think of right now...

    Jus Allah and GZA - Pool of Blood

  3. #3

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    can't decide until i heard the tracks

  4. #4
    Furst Breed !! Create's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    The Desert (Queens)
    Age
    30
    Posts
    2,528
    Rep Power
    16

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    inspecta deck with ESOTERIC


    SPEAKING REAL WORDS



    THE BEST FUCKING SONG HANDS FUCKING DOWN

    Pussy Ass Quotes
    Quote Originally Posted by gi0vanni
    create man you're always bitching at people. you need to take a chill pill. you jump on people every chance you get.

  5. #5

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    P3T3R, the GZA tracks with Jedi are on Jedi's latest album, Legacy of Blood. Its crazy dope, you should pick it up.

    Killah Priest is also on it.

  6. #6

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist


  7. #7

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    yeah i have to cop that album but i was a bit broke in the last months and i don't wanna d/l shit i wanna support, nahmean?

    so this jmt/gza collab is a dopeass song indeed.
    thanks for the info

  8. #8

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    yeah no prob

    JMTs production is dope, you'll enjoy it cuz its similar to wu

  9. #9

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    yeah i know jmt i got the psycho, logical...- album

    don't exactly remember the name it is quite long.
    stoupe's beats are just great.
    and vinnie paz is an animal on the mic


  10. #10

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    oh you have the first album

    do you have Violent by Design? and Legacy of Blood?

    Vinnie Paz changed it up on those albums, he is must more raw

  11. #11

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    no i don't have the other albums.
    shit is hard to get here in europe. you can import shit and spend 25 bucks on a cd.



    i am out


  12. #12

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    this is a good thread.. .

    anybody got a list of all collabos with UG's

    egg out,
    I CRY BECAUSE DADDY DRINKS

  13. #13

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    deck and gangstarrr-above the clouds

    nothings fuicking with that

  14. #14

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    The Prof. feat. Masta Killa-'The Day After'
    The Prof. feat. Timboking & RA The Rugged Man-'Black And White'



  15. #15
    Furst Breed !! Create's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    The Desert (Queens)
    Age
    30
    Posts
    2,528
    Rep Power
    16

    Default Re: Favorite Wu collabo with underground artist

    Hell No

    Pussy Ass Quotes
    Quote Originally Posted by gi0vanni
    create man you're always bitching at people. you need to take a chill pill. you jump on people every chance you get.

Similar Threads

  1. Sticky Fingaz....any fans left????
    By PolitiC in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 59
    Last Post: 02-04-2011, 06:31 PM
  2. fuck this clown
    By Shadow Pirate in forum The House of Flying Daggers
    Replies: 10
    Last Post: 07-26-2005, 06:59 AM
  3. new Killah Priest interview
    By snapple in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 7
    Last Post: 07-13-2005, 07:19 PM
  4. Beefs With Wu-Tang
    By Wallabee_God in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 50
    Last Post: 06-19-2005, 02:29 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •