once upon a time in shaolin - buy the book now!

View Poll Results: So who is the best Wu-Tang rapper?

Voters
395. You may not vote on this poll
  • Raekwon

    19 4.81%
  • Ghostface

    81 20.51%
  • GZA

    82 20.76%
  • U-God

    16 4.05%
  • Method Man

    63 15.95%
  • Masta Killa

    16 4.05%
  • Inspectah Deck

    32 8.10%
  • RZA

    63 15.95%
  • Ol' Dirty Bastard

    23 5.82%
Page 12 of 24 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast
Results 166 to 180 of 359

Thread: Who do you think is the best Wu-Tang Rapper???

  1. #166
    marXmen - DJ Elite Dwyck's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Columbus, Ga.
    Age
    38
    Posts
    380
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by JerseyIronman View Post
    fuckin true

    people dont respect Rae on this board

    tied with U-God? bwahhahaha

    I had to vote for Ghost though, I think hes a significantly better than anyone else in the clan
    Yeah It Was Close Between Ghost & Rza To Me... Ghost Has One Of The Best Deliveries Ever... Mad Mic Comfort... And The Lingo Is Crazy... I Love Having To Play A Track Over & Over Sometimes Just To Understand What He's Saying...

    Tracks Like:
    *Cobra Clutch
    *One <--- (3rd Verse Is Classic)
    *Mighty Healthy
    Last edited by Dwyck; 03-30-2008 at 08:41 AM.

  2. #167

    Default

    Rza has many different Styles and is more like an Hip Hop Scientist:
    We know that he can flow ---> Rzarectah
    He can spit knowledge
    He is one of the Best if not the Best Producer on Earth (OBFCL, LS, 36 , Ghost Dog blabla)
    He is the Musical Director of Clan Albums
    Has Different Styles : Diggaz, Digi , Rza


    Method Man:
    Definition of a thru MC:
    Best Flow
    Dope Lyrics
    Very Good Live Performance



    so as an artist Rza wins

  3. #168
    marXmen - DJ Elite Dwyck's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Columbus, Ga.
    Age
    38
    Posts
    380
    Rep Power
    0

    Default

    ^ Agreed... When Wu-Tang First Dropped... Meth Was Untouchable... But Rza's Approach To Music Grew On Me As Time Went On... And Now With Everything That's Happened Lately Clan Wise... I'm Only Really Looking Forward To His Last 2 Solos...

    It May Have Been Due To The Let Down Of Meth's Last Few Albums... I Didn't Think He Was Ever Capable Of Making Such Disappointing Projects... But Some Of His Tracks Were Awful... Kinda Sad When I Skip Most Of His Tracks... And 4:21 Wasn't As Bad As The 2 Before It... But It Wasn't Great Either...

  4. #169
    God Beside Me Guarded By Martyrs's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Front Row Tickets |Watching The Apocalypse|
    Age
    32
    Posts
    9,950
    Rep Power
    53

    Default

    Quote Originally Posted by Dwyck View Post
    And Birth Of A Prince Is The Most Underrated Album On This Forum...
    I Agree 100%

    Half Bobby Digital

    Half Prince Rakeem

  5. #170
    ISRAELITE THE W's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    in Christ
    Posts
    15,482
    Rep Power
    50

    Default

    Quote Originally Posted by Dwyck View Post
    Sorry You Feel That Way... But I Don't Feel Any Of His Verses Are "Lackluster" And The Offbeat Flow Is Intentional And Ill IMO...

    fair enough, but dont let me catch you complaining about anyone elses flow if you dont mind Rza's. so many people here hate on 9th prince for his flow and they turn around and suck Rza off.

    You Need To Go Listen To His Solos Again Dude...

    i own all of them and actually enjoy 2 out of 3 of them, but a lot more for the beats than the lyrics. BOAP had those same crappy lyrics but the beats sucked. thats the one bobby album i dont care for.
    ....
    The wrath of God is being revealed from heaven against all the godlessness and wickedness of men who suppress the truth by their wickedness, since what may be known about God is plain to them, because God has made it plain to them. For since the creation of the world God’s invisible qualities—his eternal power and divine nature—have been clearly seen, being understood from what has been made, so that men are without excuse. (Romans 1:18-20)

  6. #171
    marXmen - DJ Elite Dwyck's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Columbus, Ga.
    Age
    38
    Posts
    380
    Rep Power
    0

    Default

    ^ Well Out Of Curiosity... What Is It About His Lyrics That You Find Disappointing..?

    And I Haven't Heard The 9th Prince Album Completely... But I'll Give It A Listen... I Enjoyed All The Killarmy Albums So Maybe It's Pretty Good... Only Flow Technique I Don't Really Dig Fully Off The Top Of My Head Is U-God... I Mean He Has His Moments... But Usually He Just Speaks In Some Broken Power Trip Type Grammer... Rarely Has A Meaning... Just A Bunch Of Cool Cliche Type... I Dunno... And Some Of The Newer Guys I'm Not Feeling Either...

  7. #172

    Default

    im a fan of the whole clan but honestly and truthfully speaking... i would have to say Ghostface and Method Man are my favorite mainly because they are consistent with dropping albums.

    I love ghostface because of his imagery and his wordplay he displays and his rhymes.

    Method man is just lol ridiculous when it comes to his lyrics....he has this cocky sorta braggadacio way of rhyming i like about him.

    Btw, i vote for Ghostface Killah

  8. #173
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,770
    Rep Power
    108

    Default

    lmfao@ cats mad that rza is taking this,you best believe it motherfuckers!!sit back and let the ruler dominate!!
    42E4GQ9rC90">42E4GQ9rC90" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

    https://soundcloud.com/graveyardshif...prod-by-king-h

    ^^^^^BREAKING IN 2017

  9. #174
    ISRAELITE THE W's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    in Christ
    Posts
    15,482
    Rep Power
    50

    Default

    Quote Originally Posted by Dwyck View Post
    ^ Well Out Of Curiosity... What Is It About His Lyrics That You Find Disappointing..?
    lyrically he isnt any better than your average drug, sex, and materialism rapper. i understand that such subjects fit the bobby character but he's not even good at it. raekwon and ghostface rhyme about the same stuff but they're 100x better.

    then he goes to his specialty which is the "knowledge" rap and its the same old cliches. "the black man is god, the white man is evil, allah is great"....WOW, dopest verse ever. it works for him because fans are suckers for 5% rhetoric. gotta do more then rap some lines from the 120 to impress me.

    i will say his verse on "you cant stop me now" was one of his better verses in a while.
    The wrath of God is being revealed from heaven against all the godlessness and wickedness of men who suppress the truth by their wickedness, since what may be known about God is plain to them, because God has made it plain to them. For since the creation of the world God’s invisible qualities—his eternal power and divine nature—have been clearly seen, being understood from what has been made, so that men are without excuse. (Romans 1:18-20)

  10. #175
    DEVIL BASTARD!!! PuNcH_iN_PuNcH_OuT's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    fuck fuck fuck
    Age
    34
    Posts
    5,166
    Rep Power
    24

    Default

    Quote Originally Posted by JackOfHearts View Post
    he's a whiney fat twat
    hater

  11. #176
    ☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀ KERZO's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Posts
    8,471
    Rep Power
    50

    Default

    Quote Originally Posted by SMH View Post
    Rza has many different Styles and is more like an Hip Hop Scientist:
    We know that he can flow ---> Rzarectah
    He can spit knowledge
    He is one of the Best if not the Best Producer on Earth (OBFCL, LS, 36 , Ghost Dog blabla)
    He is the Musical Director of Clan Albums
    Has Different Styles : Diggaz, Digi , Rza


    Method Man:
    Definition of a thru MC:
    Best Flow
    Dope Lyrics
    Very Good Live Performance



    so as an artist Rza wins
    What you smokin SMH? you said all that shit, and then completely missed the target by saying RZA wins the best artist..the question is 'WHOS THE BEST RAPPER' so by what you said...you think method man is the best rapper..damn crack heads

    Quote Originally Posted by graveyard_shifter View Post
    lmfao@ cats mad that rza is taking this,you best believe it motherfuckers!!sit back and let the ruler dominate!!
    yeah yeah graveyardie, we all know RZA dominates the scene but alot of wu members spit better and more lyrically diverse rhymes..if ya were to ask RZA who he thinks is the best rapper then my bets on him saying GZA. I guess we all look for different things in MC's.


    so meth's on 39 and RZA's on 40...looks like robert diggs is losing his gap over the rest of em...






  12. #177
    aka Dun Jones BGS's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Age
    30
    Posts
    2,343
    Rep Power
    17

    Default

    lol what about raekwon with 8 votes at this moment??

    and come on deck and dirty deserve more votes y'all!!

  13. #178
    ☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀ KERZO's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Posts
    8,471
    Rep Power
    50

    Default

    Quote Originally Posted by BGS View Post
    lol what about raekwon with 8 votes at this moment??

    and come on deck and dirty deserve more votes y'all!!
    agreed fam..Rae gets shitted upon on this forum..Most people cant see by his ego to appreciate his rhyming skill..but they seem to do it with GFK.

    Rae was leading this poll but only on the first day cos thats when it was only my vote that counted,lmao






  14. #179
    Peace to the god(zilla) LuckyTheWonderDog's Avatar
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Monster Island
    Posts
    6,949
    Rep Power
    32

    Default

    I can't believe RZA is topping this poll.

    Click HERE for free mp3 compilations (inc. rare tracks) from:

    J Dilla, MF Grimm, Mr. Lif, Poetic aka Grym Reaper, Kool G Rap, RA the Rugged Man, Shabazz, Hell Razah, Timbo King, Jus Allah, Warcloud, Breeze Brewin, Kid Capri, Count Bass D, Insight and more...

  15. #180
    ☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀ KERZO's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Posts
    8,471
    Rep Power
    50

    Default

    bump-ba-te-bump






Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •