Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 56

Thread: The Saga Continues..... PSA pt 4

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    STYLE
    Guest

    Default The Saga Continues..... PSA pt 4

    no gmmicks no pics no games nothin but raw spit.
    i dare this nigga to attempt to reply with a REAL verse.
    This is why I'm clled STYLEMASTER my flows are IMFAMATE = Infinitely Infamous or Infamously Infinite
    I expect more excerpts from the Nebraska Episode of "hee haw" but whatever. we can take it back to that chamber too. but at this moment in this caged deathmatch, a microphone was thrown into the ring.....



    i can tell by yo actions that you desperate for friends
    called him faggot then sent yo phone number to ben
    u pullin on yo peter thinkin bout his gold hoops
    till you were seein rainbows benny rockin fruit loops
    call me bismol i brought the best outta you
    have you writing she-motions brought the breast outta you
    then you asked the style swami should you hit that power?
    when yo ass was stright stankin? man go take you a shower
    1st me then sicka, now whos dick is u sucking?
    if it ain't comin from a bucket then derrick is like fuck it.
    igbo bath no soap no rag just a spash of body oil in the crack of his ass
    thinkin yo good to go well the answer is no
    then you wonder why couldn't get that internet hoe
    even yo emails is smelllin like some onions sauteed
    like you was playin basketball on a hot summer day
    you walkin up to say hey but they walkin away.
    Terrible Smellin Arms AKA TSA
    so u imagined a white friend so he could carry the load
    you am him kickin rocks down B&O railroad
    your diss is like yo rep you only got two bars.
    tried to kill yoself twice i see you got two scars
    take another slice 3rd time is the charm
    wucorps is shocked and awed cause this rhyme is the bomb

    somebody tell me, yo what is up with this guy? Do I i gotta make this fag cry?
    this nigga forced my hand like he wanted to die so i'm bout to make this fag cry
    got him prayin to the lizard and he askin him why? did i have to make this fag cry
    and I'll l never be forgotten when i'm up in the sky, cause i'm the one who made this fag cry


    you must be crazy if you think ya verse is sicker than mine
    you think you still taste my shit but its just dick in ya mind
    got you fightin fo ya life but you wastin yo time
    gen chat is mine best catch up with ya kind
    take the 1st thing smokin to them african mine
    cause i murdered yo lines got you peepin out yo window thru them vertical blinds
    my rep is on the rise in a vertical line you tried yo best to get some rep
    but you got murked with a 9" thats inches for you bitches
    if i'm lyin i'm dyin stylemaster spits faster and my lyrics is flyn
    raps is like some bitch slaps now this hooker is cryn
    calls my girl a bat this nigga is blind
    he fuckin dogs when he hoppin in the bed its a crime.
    all you hear is canines and some bump and some grind
    spends the rest of his time postin online

    he from a line of bitches yo thats without a doubt
    hidin in the jungle his uncle prolly snitched us out
    try to save his hide an be on masters side
    things never change still wanna be master's side---kick
    kicked him to the curb now he bastardized
    look in this bastards eyes you see a frail lady
    black as coal but his soul is like slim shady
    but without the skills, nigga please shiny beads aint gonna pay the bills
    kids a fuckin slob, telemarketing, annoying is his fuckin job
    nebraska oreo, can't stand an uncle tom
    ima burn in it ya brain like a cd rom
    snatch your heart out yo chest like i'm mola rom
    but i'm indy jones spittin bullwhips and i'll work ya till ya skin an bones
    till this nigga knows not to even come an speak to me in certain tones
    i know you hurtin homes proly callin home but you still frontin
    he spit a poem mom but i ain't even did nothin
    nigga always lyin, where my fuckn noods ?
    the shit you sent me would even blush a fuckin prude.
    shaolin is old news, he like a telegraph
    i'm spittin broadband makin all these niggas laugh
    but at yo expense, the holy lizards here, too late to repent
    you ain't 50 cent, how i'm ja rule? i know my anime yo face look like a car-toon,
    you ain't gettin dates cause you ain't got a car dude.
    u call me pokemon, but you know what the cards do
    prolly play the game, cause u know all the names
    even my son thinks that bullshit is fuckin lame,
    this is a fuckin shame, cuz you ain't comin back, derrick is comin wack
    a steel toe to his nutz got him cummin black
    means yo seeds is dead like yo fan base after they read these threads.
    Last edited by STYLE; 02-23-2008 at 11:56 AM.

  2. #2
    I see you dawg SID's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Planning some trill shit
    Posts
    7,074
    Rep Power
    28

    Default

    Own3d!
    Bank heist in Kathmandu, it was a slaughter
    The day Buddha was born it rained tea instead of water

  3. #3
    Hello, everybody! DR. NICK RIVIERA's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    yes, I has it
    Age
    28
    Posts
    13,723
    Rep Power
    59

    Default

    again Stylemasterr winning it, altho I really liked his first one more

  4. #4
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,497
    Rep Power
    10

    Default

    HAHAHAH!! DAMN!!!..I gotta listen again because I just read the lyrics while listening and any pics in the youtube vid I missed. 5 STAR SONNAGE

  5. #5
    Suga Duga
    Guest

    Default

    " you ain't 50 cent, how i'm ja rule? i know my anime yo face look like a car-toon,
    you ain't gettin dates cause you ain't got a car dude.
    u call me pokemon, but you know what the cards do
    prolly play the game, cause u know all the names
    even my son thinks that bullshit is fuckin lame,
    this is a fuckin shame, cuz you ain't comin back, derrick is comin wack
    a steel toe to his nutz got him cummin black
    means yo seeds is dead like yo fan base after they read these threads."
    __________________________________
    OMG

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by The GFX View Post
    " you ain't 50 cent, how i'm ja rule? i know my anime yo face look like a car-toon,

    you ain't gettin dates cause you ain't got a car dude.
    u call me pokemon, but you know what the cards do
    prolly play the game, cause u know all the names
    even my son thinks that bullshit is fuckin lame,
    this is a fuckin shame, cuz you ain't comin back, derrick is comin wack
    a steel toe to his nutz got him cummin black
    means yo seeds is dead like yo fan base after they read these threads."
    __________________________________
    OMG

    this was sick right here... especially the steel toe makin the cum black line

  7. #7
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,145
    Rep Power
    45

    Default

    burnin em down dog
    snatch your heart like i was mola rom!!!!!!,


    yeah i knew what u meant before the indy line man..... kali maaaaaaaaaaa first thing popped in my head

    sicknesssss, i knew you could step to that triumph thread......i dont know id say your tied and u both need to top this shit off with one more battle, whoever wins wins this war
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

  8. #8
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    SM IV
    TSA III

  9. #9
    1% Robert's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    The Invisible College
    Posts
    7,371
    Rep Power
    56

    Default

    "you think you still taste my shit but its just dick in ya mind"

    This mofo said his dick tasted like shit












  10. #10
    STYLE
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Robert View Post
    "you think you still taste my shit but its just dick in ya mind"

    This mofo said his dick tasted like shit
    ATM-Ass to Mouth baby! And he got the Dirty Sanchez. Lyrically that is........

    Quote Originally Posted by "SiCkARoCkS" View Post
    ..i dont know id say your tied and u both need to top this shit off with one more battle, whoever wins wins this war
    I don't think he can take anymore.

    he can't take anymore of these....this kid will have to delete his account and start over.
    Last edited by STYLE; 02-23-2008 at 01:28 PM.

  11. #11
    1% Robert's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    The Invisible College
    Posts
    7,371
    Rep Power
    56

    Default

    Quote Originally Posted by STYLEMASTERR View Post
    ATM-Ass to Mouth baby! And he got the Dirty Sanchez. Lyrically that is........
    Hahahaha........I think TSA should go back to the playground (thecorpse) and quit messing around with older gods.












  12. #12
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Robert View Post
    Hahahaha........I think TSA should go back to the playground (thecorpse) and quit messing around with older gods.
    smh, TSA doesn't post in thecorpse.com, S.M posted like 8 times, he couldn't handle the insanity.

  13. #13
    rockin old ponys pep's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    41
    Posts
    2,763
    Rep Power
    18

    Default

    what the fuck did i miss??

  14. #14
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,654
    Rep Power
    228

    Thumbs up

    holy Fuckin Shit!




    THE REAL PCP

  15. #15
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,497
    Rep Power
    10

    Default


    Marvelous!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •