Page 3 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 31 to 45 of 119

Thread: you asked for more chicks who post here?here ya go

  1. #31
    The Smell of The Future LORD NOSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Double Barreled Snot Gun
    Age
    4
    Posts
    15,094
    Rep Power
    75

    Default

    Quote Originally Posted by Pat Bateman View Post

    get it over with and just fuck me SUNNY.

    all this tension is killing me/us.

    peace lord.


    if you wasn't born with a vagina and you are not 100% female
    i ain't fucking you

  2. #32

    Default

    I'm Ganna ganna ganna go to Ghanaaaa



    Grave would ditch me for all the rest of the colombian girls ... sell out

  3. #33
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,431
    Rep Power
    104

    Default

    Quote Originally Posted by Blackula View Post
    I'm Ganna ganna ganna go to Ghanaaaa



    Grave would ditch me for all the rest of the colombian girls ... sell out
    no i wouldnt,i would make u the envy of everyone there,candlelight dinners,picnics in the beautiful outdoors,poetry..u name it,id make u think of me forever haha

  4. #34
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,431
    Rep Power
    104

    Default

    you should see the drawing im making of you blackula...it describes my undying passion for you babygirl!! haha

  5. #35

    Default

    Quote Originally Posted by graveyard_shifter View Post
    you should see the drawing im making of you blackula...it describes my undying passion for you babygirl!! haha
    lmao wtf you're drawing a picture of me? Gettouttaheerrre!

  6. #36
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,431
    Rep Power
    104

    Default

    actually i was about to

    marry me blackula

  7. #37

    Default

    What about colombian mami? you gonna break her heart

  8. #38
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    13
    Posts
    15,662
    Rep Power
    77

    Default

    wu corp is definately the place down and out bitches come to raise their self esteem. these 10 new chicks will have fun
    Bushido is realised in the presence of death.
    This means choosing death whenever there is a choice between life and death.
    There is no other reasoning.

  9. #39
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,431
    Rep Power
    104

    Default

    ill marry u both blackula!!

  10. #40

    Default

    i'm not down and out .. I'm into women .. which is why i wished there were more wu-corp females in here .. but i just enjoy all the perverted pics of halfnaked/naked women that styles/shaolin etc. post on here ..

  11. #41

    Default

    Quote Originally Posted by graveyard_shifter View Post
    ill marry u both blackula!!
    hahahaha shes too young.. i'm too young to get married .. sorry grave.

  12. #42
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,431
    Rep Power
    104

    Default

    Quote Originally Posted by Blackula View Post
    hahahaha shes too young.. i'm too young to get married .. sorry grave.
    WE DONT HAVE TO TIE THE KNOT IN FREAKING AMERICA,lets go to mexico lol

    "goes to write a love poem for Blackula"

    what do u want me to title the rap song i making for you candy face?

  13. #43

    Default

    Quote Originally Posted by graveyard_shifter View Post
    WE DONT HAVE TO TIE THE KNOT IN FREAKING AMERICA,lets go to mexico lol

    "goes to write a love poem for Blackula"

    what do u want me to title the rap song i making for you candy face?
    hahahah tu eres loco, i tell ya.

  14. #44
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    I remember when many of those chicks posted here before, everyone just dogged them and they continued posting because they loved the attention. Blackula is gonna be saddened after she realizes that theses chicks will divide the attention she is getting right now.

  15. #45

    Default

    Yes but you'll still be making threads about me Genny .. and i know you love my attention cause you always be trying to say shit about me .. Genny's got a crussshhh .. and you knwo how little boys deal with crushes.. they tease .. M I RITE?!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •