Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 36

Thread: The Warriors

  1. #16
    WC LEGEND Ronin's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    BIRMINGHAM
    Age
    31
    Posts
    1,013
    Rep Power
    17

    Default Re: The Warriors

    what? mef cant act for shit

    fucking leave the classics alone

    wack ass rappers thinking they can become actors, mwf even seemed wooden in soul plane

  2. #17

    Default Re: The Warriors

    Yeah that would be funny, Mef is a bad actor. RZA might do a good job.
    Be peaceful, be courteous, obey the law, respect everyone; but if someone puts his hand on you, send him to the cemetery.-Malcolm X

    Since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved.
    Niccolo Machiavelli, The Prince

    www.myspace.com/mefman

    www.liquidswords.tk

  3. #18
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,629
    Rep Power
    57

    Default Re: The Warriors

    only rapper turnd actor i like is ice cube.....................boys in the hood.....classic

  4. #19
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,356
    Rep Power
    10

    Default Re: The Warriors

    Quote Originally Posted by 100pr00f
    only rapper turnd actor i like is ice cube.....................are we there yet........classic

  5. #20
    Kung Fu Alter Ego num2son's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    U.S.A. New Jersey
    Age
    35
    Posts
    10,971
    Rep Power
    36

    Default Re: The Warriors

    Quote Originally Posted by check two
    Yeah, when is the remake going to be coming out? I thought Method Man was supposed to be in it?
    Remake no way.

  6. #21
    WC LEGEND Ronin's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    BIRMINGHAM
    Age
    31
    Posts
    1,013
    Rep Power
    17

    Default Re: The Warriors

    ice cubes wack as fuck too

    all he does is put a mean face on

  7. #22
    The shogun's dicapetator ShogunAssassin's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    54th Chamber
    Age
    32
    Posts
    151
    Rep Power
    0

    Default Re: The Warriors

    Warriors is one of the greatest films made fo real

  8. #23
    The Sigung(Sifu's Master) ThePharaohNosferatu's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Miami, Fl
    Age
    30
    Posts
    372
    Rep Power
    12

    Default Re: The Warriors

    Let me comment on most of ya replies.


    Aight as for the Game its a Rockstar Games production so ya know its gonna be tight.

    as for a remake of the classic, HELL FUCK YEAH, i wanna see one, but with now washed up rappers. The warriors would have to look a bit how do i put it, UP TO DATE. but still have some of the old rival gangs.

    The film is a classic, i gots to b honest, i did give it a low rating, and thats because i just saw it a couple of months ago, and it was kinda corny, but then my friend convinced me that HEy this movie is a 0's movie, what should i expect when its a movie from the 70's, so yeah, its a great film. a most own DVD.


    "Yo MC's wonder what's hip-hop thunder
    Tell you the truth it's just one nation under" - RZA


    .:1 Nation Under:. l .:Hip-Hop Release Dates Thread:. l .:Upcoming Movies Thread:. l .:1 Nation Under Battle Tournament:.(MCs Needed to Join)

  9. #24
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,356
    Rep Power
    10

    Default Re: The Warriors

    So cause a movie is from the 70's, you expect it to be pretty bad? lol There are more crappy movies that come out nowadays then in the history of movies.

  10. #25
    The Sigung(Sifu's Master) ThePharaohNosferatu's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Miami, Fl
    Age
    30
    Posts
    372
    Rep Power
    12

    Default Re: The Warriors

    That was my perspective at the beggining, then i thought to my self, its an old movie, and nothin like that came out back at that time.


    "Yo MC's wonder what's hip-hop thunder
    Tell you the truth it's just one nation under" - RZA


    .:1 Nation Under:. l .:Hip-Hop Release Dates Thread:. l .:Upcoming Movies Thread:. l .:1 Nation Under Battle Tournament:.(MCs Needed to Join)

  11. #26
    WC LEGEND Ronin's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    BIRMINGHAM
    Age
    31
    Posts
    1,013
    Rep Power
    17

    Default Re: The Warriors

    yeah, for around 10 years hollywood has been mostly wack

    older movies are better, they have worse equipment and the actors are paid less so they actually give a shit about how well they work

  12. #27

    Default Re: The Warriors

    the 70s and 80s and early 90s was the best time for movies ever man. Godfather was made in the 70s Rocky in the 70s, Warriors, Star Wars. Thats all I can think of but back in the 70s they didnt have special effects and all that crap so it depended on the script and actors and shit. It was better back then man.
    Be peaceful, be courteous, obey the law, respect everyone; but if someone puts his hand on you, send him to the cemetery.-Malcolm X

    Since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved.
    Niccolo Machiavelli, The Prince

    www.myspace.com/mefman

    www.liquidswords.tk

  13. #28
    The Sigung(Sifu's Master) ThePharaohNosferatu's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Miami, Fl
    Age
    30
    Posts
    372
    Rep Power
    12

    Default Re: The Warriors

    I still would like to see a remake!!!!!!


    "Yo MC's wonder what's hip-hop thunder
    Tell you the truth it's just one nation under" - RZA


    .:1 Nation Under:. l .:Hip-Hop Release Dates Thread:. l .:Upcoming Movies Thread:. l .:1 Nation Under Battle Tournament:.(MCs Needed to Join)

  14. #29
    The shogun's dicapetator ShogunAssassin's Avatar
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    54th Chamber
    Age
    32
    Posts
    151
    Rep Power
    0

    Default Re: The Warriors

    remake sounds good

  15. #30
    WC LEGEND Ronin's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    BIRMINGHAM
    Age
    31
    Posts
    1,013
    Rep Power
    17

    Default Re: The Warriors

    assault on precinct 13 was a remake of a cult classic

    us that not deterrant enough?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •