View Poll Results: The Choice Iz Yourz

Voters
22. You may not vote on this poll
  • Bats [Dont smoke much, when i do these is convenient]

    2 9.09%
  • Bowls [nothing better for dolo hits, compact and mobile]

    5 22.73%
  • Bongs [Im white]

    5 22.73%
  • Bambu/Rolling Papers [Marley Spliffs FTW]

    4 18.18%
  • Blunts [fuck a phill, dutches & gacias baby..]

    6 27.27%
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 41

Thread: Bats vs Bowls vs Bongs vs Boos vs Blunts

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    SupaSelekta tekunique's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    TransFixedST8
    Posts
    6,538
    Rep Power
    53

    Default Bats vs Bowls vs Bongs vs Boos vs Blunts



    VS




    VS



    VS



    VS



    what u fuck with ? some of yall thinkin blunts are THE absolute way are teh n00bs.

    why you holdin da blunt so long politekin'

    happy belated earf day.

    keep it green yo.

  2. #2
    But The Stove Was Off... 6 Chambaz's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    On Top Of Your Girl
    Posts
    2,684
    Rep Power
    0

    Default

    Blunts And/Or Bongs

  3. #3
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    13
    Posts
    15,663
    Rep Power
    77

    Default

    where im from its all about BONGS ... coke bottles, glass/ceramics, OJ bottles, cans, paper and pens ... no matter what u go its bongs all the way for me
    Bushido is realised in the presence of death.
    This means choosing death whenever there is a choice between life and death.
    There is no other reasoning.

  4. #4
    I AM HIPHOP
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Rotterdam, NL
    Posts
    4,480
    Rep Power
    28

    Default

    always rolling papers
    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=55138
    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=54919
    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm not going post more pictures of my dick, Style. You guys can forget about it!
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Some of ya'll that are having sex without condoms need to be careful because that shit ain't cool having sex with no condoms.

  5. #5
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    13
    Posts
    15,663
    Rep Power
    77

    Default

    gosh darn what a co-inky-dink ... i said bong and that out of no where the suggests bongs are for the devil ... by golly you couldn't script that sort of coincidental combustion ...

    peace gawd
    Bushido is realised in the presence of death.
    This means choosing death whenever there is a choice between life and death.
    There is no other reasoning.

  6. #6

    Default

    probably what you guys call Grav Bongs...


    im not a huge fan of classic bongs, id prefer a joint.

    and pipes are convenient and economical.

    um, so yeah, im not sure what im saying here.




  7. #7
    SupaSelekta tekunique's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    TransFixedST8
    Posts
    6,538
    Rep Power
    53

    Default

    ^ haha

    all got its perks

  8. #8
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    13
    Posts
    15,663
    Rep Power
    77

    Default

    Bushido is realised in the presence of death.
    This means choosing death whenever there is a choice between life and death.
    There is no other reasoning.

  9. #9

    Default

    haha, the classic aussie backyard bong wif da hose piece.

    dig it.



  10. #10
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    13
    Posts
    15,663
    Rep Power
    77

    Default

    i bought that small bottle of OJ on my way home ESPECIALLY for the bong hahaha ... bought a pipe off an tobacconist in cronulla and the guy basically turned a customer away to show me and my friend his private collection of illegal drug assorted goodies ... god bless tobacconists ... the pipe pulls apart and can stash the weed in nit and shit ... got another one that looks like a pen ... where they get this shit from lol
    Bushido is realised in the presence of death.
    This means choosing death whenever there is a choice between life and death.
    There is no other reasoning.

  11. #11

    Default

    haha, yeah there is a tiny 24 place near where i used to work that sold meth pipes at the front counter.

    those injuns keep it straight g'd.



  12. #12
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,145
    Rep Power
    45

    Default

    Quote Originally Posted by Pat Bateman View Post
    haha, yeah there is a tiny 24 place near where i used to work that sold meth pipes at the front counter.

    those injuns keep it straight g'd.
    hahahahaha^
    I was in yakima washington and every store... i mean EVERY store had the stems, spoons, bakingsoda, ammonia, and brillo, glass jars, measuring tins under the counter right up front. oh yeah lighters too. Along with their meth stems but naw in that town its all about crack......... the town is like 85% mexican so la coca be numero uno narcotico en el ciudad la yakima


    But anyways im white so i voted for bongz, i approve this thread great way to start it out tek. peace
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

  13. #13
    Are U Watching Closely? 11th Chamber's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    In Hell..
    Posts
    11,139
    Rep Power
    38

    Default

    Blunts, all day everyday

  14. #14
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    BONG BONG!!!!!!

    I'm only half white though. Blunt are nice and all but I think they are killing my throat. I been smokin on blunts since I was 14. I'm 28. I dont know how many yrs that is but damn.

  15. #15
    JOKER FAM Sicka than aidZ's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Westside connected (westcoast)
    Age
    37
    Posts
    15,145
    Rep Power
    45

    Default

    "hold da remedy for chemical dependacy relentlessy with tendencies developed independantly, fuck everyone of yall and that shit u be tellin me, catch me every night livin right riskin felonies"
    "BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •