once upon a time in shaolin - buy the book now!
Results 1 to 5 of 5

Thread: Whats it gonna be

  1. #1
    You are not your job Tyler Durden's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Paper Street Soap Company.
    Age
    33
    Posts
    1,445
    Rep Power
    0

    Default Whats it gonna be



    I really can't take any more of this



  2. #2
    Non Ignorant Jeru's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Urban's, Gigy's, Queen's, Roze's wildest dreams
    Age
    32
    Posts
    7,493
    Rep Power
    33

    Default

    What the hell is it lol

    Winner of The Masta Killa Award 2007
    New and Improved Cool List : Everybody
    The Cool List name and product is protected under the laws of I used it first.All rights reserved

  3. #3
    criminologyrap 4-Bar Killer's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Copenhagen, Denmark
    Age
    27
    Posts
    2,433
    Rep Power
    17

    Default



    It has just started to hit in Denmark.. Heard that its a huuuuuuuge hit in England.. The girls like it yeah, but pff its annoying in the long run haha.. really corny video as well

  4. #4
    You are not your job Tyler Durden's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Paper Street Soap Company.
    Age
    33
    Posts
    1,445
    Rep Power
    0

    Default

    I'm listening to my iPod at work because I know that shit will come on the radio.



  5. #5
    Veteran Member Emperor Les's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    San Francisco, USA.
    Posts
    4,733
    Rep Power
    29

    Default

    YIKES, this HAS TO be for laughs.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •