once upon a time in shaolin - buy the book now!
Results 1 to 14 of 14

Thread: the 'Remember This?' thread

  1. #1

    Default the 'Remember This?' thread

    haha this was the shit when I was 8: culture beat - mr vain - 1993


    snap! - rhythm is a dancer - 1992


    snap! - the power - 1990
    Last edited by Kong; 05-16-2008 at 06:51 PM.

  2. #2

    Default

    Reel 2 Real - I Like To Move It - 1994


    The Outhere Brothers - Boom Boom Boom - 1994


    The Outhere Brothers - Wiggle Wiggle 1994
    Last edited by Kong; 05-16-2008 at 06:52 PM.

  3. #3
    Bobobo-bo Bo-bobo King Tron 1's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Age
    91
    Posts
    4,496
    Rep Power
    0

    Default

    I'm liking the idea of this thread.



  4. #4
    दीर्घबौद्धॐबौद्शिवा NIKLZ's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    1,218
    Rep Power
    17

    Default

    lmao!!!! omg "Mr Vain"

    great thread

  5. #5

  6. #6
    You are not your job Tyler Durden's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Paper Street Soap Company.
    Age
    33
    Posts
    1,445
    Rep Power
    0

    Default

    Old school dance tunes up in here.

    Mr. Vain was a great track
    I remember thinking the 'rap' from that track was amazing.
    How little I knew

    Real McCoyAnother Night


    "I talk talk, I talk to you"

    Gotta love the "AAA HA" in the background.



  7. #7
    armynavyairforcemarines Sgt Holly Wood's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    queens
    Age
    28
    Posts
    2,058
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Kong View Post
    snap! - rhythm is a dancer - 1992
    yo i played this fucking song like 20x last nite

    thats my shit right there!

  8. #8
    armynavyairforcemarines Sgt Holly Wood's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    queens
    Age
    28
    Posts
    2,058
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Tyler Durden View Post
    Old school dance tunes up in here.

    Mr. Vain was a great track
    I remember thinking the 'rap' from that track was amazing.
    How little I knew

    Real McCoy Another Night


    "I talk talk, I talk to you"

    Gotta love the "AAA HA" in the background.
    thats a dope one also

  9. #9

    Default

    Technotronic - Pump Up The Jam - 1989
    Last edited by Kong; 05-16-2008 at 07:38 PM.

  10. #10
    Legendary Saiyan Samurai Killa's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Planet Vegeta
    Posts
    102
    Rep Power
    0

    Default







    This is for you, Frieza!

  11. #11
    Veteran Member Emperor Les's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    San Francisco, USA.
    Posts
    4,733
    Rep Power
    29

    Default

    If you had not posted "Mr. Vain" i would have forever forgotten about that song. Daaamn!

    Of course, you can't forget:

    Skee-Lo - "I Wish"



    The Bucketheads - "The Bomb"



    Blur - "Girls and Boys"

    ^I never understood this fricken song.


    OMC - "How Bizarre"

  12. #12

    Default

    ^ Taking me back there with some classics. How bizarre LOL that bloke in the video was a slick cunt.

  13. #13

    Default

    I haven't heard Mr. Vain since I was in grade school, good call, I'm gonna have to listen to that now.

  14. #14
    You are not your job Tyler Durden's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Paper Street Soap Company.
    Age
    33
    Posts
    1,445
    Rep Power
    0

    Default

    Holy Shit.
    'How Bizarre'
    Me and our lass just rocked out to that one.

    "Everytime I look around"



Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •