once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 16 to 30 of 77

Thread: The Doc iz in.

  1. #16
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default Re: The Doc iz in.

    Quote Originally Posted by Fragmented
    how many times did tony blair deepthrout a orange before he collapsed
    Haha. Blair is a fag. I take it that maybe you from the UK? The only good thing about this bitch that I can speak on about is that he ain't down with capital punishment. As for the orange, I can't really say cuz it seem like dude might not ever get enough. Ya know? One.

  2. #17
    Veteran Member Cm0ney's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Upstate New York
    Age
    27
    Posts
    1,203
    Rep Power
    15

    Default Re: The Doc iz in.

    why are you so gay?

  3. #18
    Mayoya Mark's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    The Netherlands.
    Age
    33
    Posts
    1,644
    Rep Power
    18

    Default Re: The Doc iz in.

    Do you have a sister?
    If so; can you post photos of your sister?
    Wu-Tang Corp Admin Mark Mayoya


  4. #19
    Mr Wuniverse
    Join Date
    May 2004
    Location
    Glasgow, Scotland
    Age
    34
    Posts
    2,658
    Rep Power
    18

    Default Re: The Doc iz in.

    Quote Originally Posted by Mark Mayoya
    Do you have a sister?
    If so; can you post photos of your sister?
    The predator...
    Peace!



  5. #20
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: The Doc iz in.

    Quote Originally Posted by Mark Mayoya
    Do you have a sister?
    If so; can you post photos of your sister?
    damn, didnt u learn from Froth?


    BIG L Rest In Peace

  6. #21
    Who's The Dado? Fr@z's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Glasgow,Scotland
    Age
    29
    Posts
    1,903
    Rep Power
    17

    Default Re: The Doc iz in.

    I can take many forms. Does this one suit you? or how about this one?

  7. #22
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default Re: The Doc iz in.

    Ya'll ain't gonna play me on no "fish" shit. That shit is wack as hell. That was wack back in high school and it's wack on message boards. I'm grown, so I don't need to worry bout building a rep for nobody. Fuck a rep. I ain't comin in here tryin to take nobody's glory. I just chill in the cut an I got my lil Q an A thing poppin off. This ain't the muthafuckin corner or tha fuckin dopehouse so I don't need fools comin through talkin bout me playin my corner. Fuck ya'll haters. < and that's all tha negative response ya'll gonna get. One

  8. #23
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: The Doc iz in.




    Fish?


    BIG L Rest In Peace

  9. #24
    -Goddess-
    Guest

    Default Re: The Doc iz in.


  10. #25
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default Re: The Doc iz in.

    Quote Originally Posted by 36chambers



    Fish?
    I'm talkin about me being new and all that shit. In high school they be callin freshmen-fish. In the pen,niggas be callin tha new ppl fish. Got it now?

  11. #26
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: The Doc iz in.




    A Pen?


    BIG L Rest In Peace

  12. #27
    Mr Wuniverse
    Join Date
    May 2004
    Location
    Glasgow, Scotland
    Age
    34
    Posts
    2,658
    Rep Power
    18

    Default Re: The Doc iz in.

    New question. What u prefer, pens or fish?
    Peace!



  13. #28
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: The Doc iz in.

    Great question BBM!

    I would personally go 4 the fish,


    BIG L Rest In Peace

  14. #29
    Who's The Dado? Fr@z's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    Glasgow,Scotland
    Age
    29
    Posts
    1,903
    Rep Power
    17

    Default Re: The Doc iz in.

    Cohibas or red t-shirts?

  15. #30
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default Re: The Doc iz in.

    Funny. Ya'll aight I guess. That shit was pretty funny.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •