once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28

Thread: Ps3

  1. #1
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default Ps3

    Ok, I'm getting the 40GB Ps3 on Friday. I wanted to know what else I have to buy with it? Does it come with a game? Do I have to buy any attachments with it?

  2. #2
    begginer wu-fan mcca555's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    bay area, california
    Age
    30
    Posts
    82
    Rep Power
    0

    Default

    if you got hdtv get an HDMI cable

    check buy.com or monoprice.com for cheap ones

    No game came with mine but i got 5 free blu ray movies


    & my people say:
    "we want the faaaaaaaaaaaaaame"

  3. #3
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    LOL I got a regular TV. So what should I get?

  4. #4
    // Never Defeated // born invincible's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    on the 2 dots
    Posts
    2,938
    Rep Power
    22

    Default

    buy metal gear solid 4. you cant go wrong with that.... also, make sure, if it doesnt come with the rumble controller, go pick one up.
    __________________




  5. #5
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    So how much money am i looking at? I don't have A HD tv , i have to buy a game, and a new controller, and i gotta buy the system... anything else i need?

  6. #6
    begginer wu-fan mcca555's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    bay area, california
    Age
    30
    Posts
    82
    Rep Power
    0

    Default

    i say you get your self a headset if you gonna play online

    COD4 is still that shit


    & my people say:
    "we want the faaaaaaaaaaaaaame"

  7. #7
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    Yeah, I wanted to ask should I get call of duty 4 or wait till 5??

  8. #8
    Are U Watching Closely? 11th Chamber's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    In Hell..
    Posts
    11,139
    Rep Power
    39

    Default

    Quote Originally Posted by Hollow Dartz View Post
    Yeah, I wanted to ask should I get call of duty 4 or wait till 5??
    COD 5 is gonna be made by the company that did the 3rd one....so get COD4

    you really need to get urself an HDTV, so you can fully experiece the next-gen consoles. They were made to be played on High Def

    Even a nice "27 would do the trick

  9. #9
    Wu Vatican Rame's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    NL
    Posts
    9,413
    Rep Power
    46

    Default

    GTA4 will keep you busy for a while. Though COD4 is still my favorite.

    HD TV would indeed be a great aprovement.

  10. #10
    God Beside Me Guarded By Martyrs's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Front Row Tickets |Watching The Apocalypse|
    Age
    32
    Posts
    9,949
    Rep Power
    53

    Default

    LittleBigPlanet

  11. #11
    JRoll
    Guest

    Default

    Resistance Fall of Man. Also, do you have older Playstation systems? Because you can buy a memory card adaptor that puts all your saves from PS2/PS1 games onto your Playstation 3. It's like 15 bucks. I do reccomend Ninja Gaiden Sigma if your into the ninja shit. I beat it only once though. It's mad fucking hard. Let's see...stay away from Def Jam Icon or NBA Ballers. Straight bullsht.

  12. #12
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    Damn. I'm not getting a HDTV till I go off to college next month, so that can wait. The games I was thinking of getting were COD4 & Resistance. games costs 60$ now? WTF?

  13. #13
    JRoll
    Guest

    Default

    Yes 60 bucks. And I'd get my games at like Best Buy or Target. Gamestop is fucked up.

  14. #14
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    Yeah fuck gamestop, So I will estimate me spending about 500$ This week.. Bullshit

  15. #15
    JRoll
    Guest

    Default

    Yes but just a tip Before you buy games make sure they are good enough for you and that there not...well I don't know something that your gonna pay 60 bucks and your gonna play it in a week and then throw it in the dust pile.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •