once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 3 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 31 to 45 of 99

Thread: Soul Caliber IV

  1. #31
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    Quote Originally Posted by Mr. X View Post
    You remind me of what I was doing like a few weeks. I would try to pause 3rd Strike to see Chun Li's butt. Or Mai when I play CvS2.
    lmao this is different, the graphics are insane.

  2. #32
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    Just picked up my premium edition. Comes with a shirt, a poster, and a comic book.

  3. #33
    Strider Hiryu RagnaroK's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Island Of death
    Posts
    2,849
    Rep Power
    19

    Default

    well how is it? is it much better then SC3? does it still have character creation? are the move the same?

    is it worth buying?
    Human Instrumentality Project

    Sacrificing older life to create a new lifeform blessed with the fruit of life

  4. #34
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    LOL if you been keeping up with my threads in here, I don't have my ps3, I'm waiting for sony to fix it and send it back.

  5. #35
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    ....u cood have been asking me, yes its better than 3, yes it has character creation, but u have to pick a style from a character, the moves are pretty much the same with some new ones, and the critical finish added....and yes i think its worth buying.

  6. #36
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    I'm mad as shit, I got the game in front of me with no system.....

  7. #37
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    haha, that sucks...im about to go online, ive bee waiting for mad long to do so..lmao.

  8. #38
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default

    lol fuck you nigga

  9. #39
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    online is maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad slow, w/e

  10. #40
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    and Mr. X, ur sig and avy is much better now dude, dope fuckin avy...lmao Deadpool is the man.

  11. #41

    Default

    Thanks Dusk. I don't see you much in the Graphics Corner now though, what's up with that?

  12. #42
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    idk, havent been really inspired to make sigs as much recently, plus Style took the piss out of it with his fancy schmancy sigs...

  13. #43

    Default

    lol true but hey, all the more reason to get better at it right?

  14. #44
    COME AT ME BRO KZA's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    LA
    Posts
    2,915
    Rep Power
    20

    Default

    still deciding if i should pick it up or not. the last one i really didn't like the game.

    thank god i still have this bad boy



    all i need is one of those usb plugs that can connect ps2 controllers..


  15. #45
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    Quote Originally Posted by Mr. X View Post
    lol true but hey, all the more reason to get better at it right?
    not necessarily, so i can become "as good" as him? no thanks, ill stay true to form...and make sigs because i want to.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •