Page 6 of 6 FirstFirst ... 3456
Results 76 to 89 of 89

Thread: Most Consistant Mc

  1. #76
    emceeeees kick tha bucket
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    1,564
    Rep Power
    15

    Default

    Sean P is the first that comes to mind.
    Boston - NYC

  2. #77
    SiferBorn BornPower's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Souf CHIolin
    Age
    35
    Posts
    1,247
    Rep Power
    19

    Default

    Ten mentions of Black Thought and Two for Big Boi from Outkast by the previous posters.

    I will cosign these two only.

    There is not a person on this planet that can name a song that Black Thought did not rip and while all y'all stuck on Andre 3000's dick y'all forget that Big Boi kept up with Andre across all five of their studio albums AND he still killed it with BOTH of his solo efforts.
    weep for lost babylon,
    the bleeding god, the forgotten sheep slaughtered in a forest of evil fog
    bordered by a sea of faults,
    fleeing mobs turn to see the holocaust and become kings and queens of salt
    screaming shots, police and chalk,
    wingless fallen demons walking among us as people...

    -.5Kut

  3. #78

    Default

    Quote Originally Posted by .5KutSkeleton View Post
    Ten mentions of Black Thought and Two for Big Boi from Outkast by the previous posters.

    I will cosign these two only.

    There is not a person on this planet that can name a song that Black Thought did not rip and while all y'all stuck on Andre 3000's dick y'all forget that Big Boi kept up with Andre across all five of their studio albums AND he still killed it with BOTH of his solo efforts.
    thought is mad underrated was listening to phrenology about a week ago and i think thought out did himself on that cd

  4. #79

    Default

    Quote Originally Posted by MAGMA View Post
    Too Short
    there truth in this statement too short on his what 16, 17 album?

  5. #80
    FRESH FISH Heavy Ammunition's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Los Angeles
    Posts
    168
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by fatal guillotine View Post
    there truth in this statement too short on his what 16, 17 album?
    19

  6. #81
    Banned
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Entanetville
    Posts
    569
    Rep Power
    0

    Default

    Vast Aire

  7. #82
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,497
    Rep Power
    10

    Default

    This thread needs a BUMP

  8. #83

    Default

    Quote Originally Posted by Heavy Ammunition View Post
    19
    damn

  9. #84
    Are U aware I ban @ will? MASTER PAI MEI's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    The Depths of Shaolin
    Posts
    77,780,497
    Rep Power
    10

    Default

    Should I add a poll with Artists mentioned?

  10. #85
    Rum Ham ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    MAFIA LAND
    Posts
    13,044
    Rep Power
    80

    Default

    Quote Originally Posted by .5KutSkeleton View Post
    Ten mentions of Black Thought and Two for Big Boi from Outkast by the previous posters.

    I will cosign these two only.

    There is not a person on this planet that can name a song that Black Thought did not rip and while all y'all stuck on Andre 3000's dick y'all forget that Big Boi kept up with Andre across all five of their studio albums AND he still killed it with BOTH of his solo efforts.
    as an outkast fan i have to agree. every rapper says they love 3000 now, and it always seems like they're dissing big boi somehow by not acknowledging him. go back and listen to any outkast track, big boi had deep shit as deep or more than 3000, his flow and voice is ill. well they're better together anyway, it will suck if they don't get their shit together and make another album.

  11. #86

    Default

    theres a few rappers that have been consistently good over there careers and some that have gotten better
    some that cometo mind are
    kool g rap
    brotha lynch hung
    masta ace
    rakim
    raekwon
    ghostface
    Kane, even tho hes pretty much retired
    pharoahe monche
    NAS
    mf doom
    tupac
    scarface


    only reason i left out the other dead greats is that most of there careers were way too short but if u throw that out the window then u gotta mention big l, biggie, big pun, poetic, etc.
    Last edited by spiggity_ace; 02-28-2012 at 05:55 PM.

  12. #87

    Default

    Quote Originally Posted by Sosa View Post
    as an outkast fan i have to agree. every rapper says they love 3000 now, and it always seems like they're dissing big boi somehow by not acknowledging him. go back and listen to any outkast track, big boi had deep shit as deep or more than 3000, his flow and voice is ill. well they're better together anyway, it will suck if they don't get their shit together and make another album.
    i dunno i think the reason people shit on big boi is because hes not as out there with his appearance as 3 stacks, i think that has an effect on it, people go ohhh 3000 is so artistic with his dress, but big boi dresses regularly for a rapper most of the time so they just say yea he's good but he aint that deep, i personally prefer Big boi to 3000 myself

  13. #88

  14. #89
    SupaSelekta tekunique's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    TransFixedST8
    Posts
    6,538
    Rep Power
    53

    Default



    [my 12" sleeve]

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •