Page 2 of 15 FirstFirst 1234512 ... LastLast
Results 16 to 30 of 215

Thread: Weed Drought in the MidWest?

  1. #16

    Default

    Quote Originally Posted by ThaShaolinAssassin View Post
    nigga you live in conneticut
    "weed is like pussy, you dont know how good it is til you hit it"

    get high nigga

  2. #17
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,537
    Rep Power
    144

    Default

    weed smells and costs money

    skampoe lives in conneticut, idk why he typed en y cee everything

  3. #18
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,634
    Rep Power
    227

    Default

    Quote Originally Posted by ThaShaolinAssassin View Post
    nigga you live in conneticut
    nigga the city is like 30 minutes away depending on traffic. u mad cuz u will never see nyc in ur life time!

    THE REAL PCP

  4. #19
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,634
    Rep Power
    227

    Default

    Quote Originally Posted by ThaShaolinAssassin View Post
    weed smells and costs money

    skampoe lives in conneticut, idk why he typed en y cee everything
    hates the fact ct is the 6th borrogh of nyc!



    hater!

    THE REAL PCP

  5. #20

    Default

    what do u expect from a dude that never been drunk, never been high and never have had sex?

    forget about this fool

  6. #21
    I AM HIPHOP
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Rotterdam, NL
    Posts
    4,481
    Rep Power
    28

    Default

    Quote Originally Posted by SKAMPOE View Post
    nigga the city is like 30 minutes away depending on traffic. u mad cuz u will never see nyc in ur life time!
    ahahahahahhahahahahahahahah


    it's like 30 minutes away depending on traffic !@ ahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahah ahahahahhahahah



    anyway.... I'm sorry for you guys lol
    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=55138
    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=54919
    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm not going post more pictures of my dick, Style. You guys can forget about it!
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Some of ya'll that are having sex without condoms need to be careful because that shit ain't cool having sex with no condoms.

  7. #22
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,537
    Rep Power
    144

    Default

    LOL Skampoe's so pathetic i swear.

    he's in a blackman worshipping religion and is here professing love for a city he doesn't live in nor has he ever like it has anything to do with his life.

    CT isn't the 6th borough, it's Conneticut. A safe clean community popular for it's low crime rates and scenic pastures nigga.


    30 minutes away? so, Rhode Island is even closer. fag. lol

  8. #23
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,537
    Rep Power
    144

    Default

    and LOL on depending on traffic AHAHAHAhaHAHAH!H

  9. #24
    दीर्घबौद्धॐबौद्शिवा NIKLZ's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    1,218
    Rep Power
    17

    Default

    lol! wow...

  10. #25
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,634
    Rep Power
    227

    Default

    uh yea, im gonna ignore any one who speaks thru their nostrils!


    Quote Originally Posted by Supreme Mathematics View Post
    what do u expect from a dude that never been drunk, never been high and never have had sex?

    forget about this fool
    truest shit written here^




    THE REAL PCP

  11. #26
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,537
    Rep Power
    144

    Default

    Skampoe is a toothless weeble wobble with Color Me Badd eyebrows LOL
    you're not from NY and got mad cause i told you your from conneticut

    fact: the eastcoast is the safest region in america

    IT HURTS DOESN'T IT!

  12. #27
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,187
    Rep Power
    116

    Default

    ^so what if its safe?

    and Connecticut is not NYC.
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  13. #28
    Veteran Member BTTR KNG KOOL's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Hong Kong
    Posts
    1,032
    Rep Power
    11

    Default

    well u be glad u dont live here...

    all u would see is that fucking rock hard hash.

    it gets so bad here, i remember some dudes were selling pieces of rubber to people..

  14. #29
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,187
    Rep Power
    116

    Default

    i wish i would find some hash.

    whats yor quarrel with hash man. u better melt that shit down and smoke that shit.
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  15. #30
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,634
    Rep Power
    227

    Default

    any one thats actually lived in the east coast and further more been in nyc other than to the airport knows for a fact in nyc all u see is ''new york and ct'' plates on niggaz whips!


    tsa u stupid gimp, u know nuffin bout nuffin sept faggy lil scarfs and nasal spary!

    THE REAL PCP

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •