once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 5 of 5 FirstFirst ... 2345
Results 61 to 67 of 67

Thread: U-Gods new "Bump" Video Discussion Thread

  1. #61

    Default Re: U-Gods new "Bump" Video Discussion Thread

    Kawse nigga u need to shut up nigga always either A. talkin some bullshit or B. Startin shit what u wanna be hood homie? U wanna brag bout how poor or gutter u is? I know what gutter is nigga an trust me its somethin u done brag bout, um proud of where um from it made me a man but theres one thing to rep ya area an there another to act like a bitch.
    Walk In My Shoes, Hurt Ya Feet, Then Yall Gone Know Why I Do Dirt In The Street.

    "Shorty gimme more a u, ill take on 4 of u, plus 44 of the 48 laws for u"

    "The Future is a mystery, the past is history, today is a
    gift thats why its called the present"

    Um on 7 Mile Ridin fuckin Dirty

    Cass Corridor as well punk


    www.forgottenmichigan.com

  2. #62

    Join Date
    Sep 2005
    Location
    STATEN ISLAND,..mutha fucka
    Age
    38
    Posts
    61
    Rep Power
    0

    Default Re: U-Gods new "Bump" Video Discussion Thread

    my nigga,
    broke aint fun,...
    broke aint somethin you play wit,.....
    hungry,.....not that's somethin else.
    that's havin "CAKE" and wanting more.
    you tellin me to shut up,.
    son you know i'll crash ya shit in,but it aint even about that.
    yal some hatin, dickridin fagits.
    but yal allready know that.
    i got love for my hood,....but i rep me bitch....i dont worry about shit but me and mine.
    AGAIN,
    FUCK YAL FAGIT NIGGAS

  3. #63
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default Re: U-Gods new "Bump" Video Discussion Thread

    lol

  4. #64
    Da Main Gatdamit!!! Bloo's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    The Slums of the Souf
    Age
    35
    Posts
    3,401
    Rep Power
    21

    Default Re: U-Gods new "Bump" Video Discussion Thread

    Eeeeneeway

    The track is alright, I can get into it after a few drinks.

    But the nipples...
    Still Ain't Nuttin Ta Fuk Wit

  5. #65
    Da Main Gatdamit!!! Bloo's Avatar
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    The Slums of the Souf
    Age
    35
    Posts
    3,401
    Rep Power
    21

    Default Re: U-Gods new "Bump" Video Discussion Thread

    (Thinks of B2K)

    U-God Turn around
    And let us see you pinch your nips
    Singin' Bump, Bump, Bump!!
    Still Ain't Nuttin Ta Fuk Wit

  6. #66
    Rum Ham ShaDynasty's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    MAFIA LAND
    Posts
    13,078
    Rep Power
    80

    Default



    rofl, why have i never seen this before. every second is hilarity!

  7. #67
    PRODIGAL SUN soob's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Końskie, Poland
    Age
    23
    Posts
    1,302
    Rep Power
    0

    Default

    I ain't seen it bofore too and I think it was better when I didn't know it

    Why the fuck is he doin at 2:12 ? Shit's priceless

    "I know your deeds, that you are neither cold nor hot. I wish you were either one or the other! So, because you are lukewarm—neither hot nor cold—I am about to spit you out of my mouth" (Rev. 3:15-16)

Similar Threads

  1. NORE & Nas
    By PolitiC in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 15
    Last Post: 02-04-2010, 09:35 PM
  2. What is Da Best Wu-Tang Clan Album?
    By Hidden Chamber in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 14
    Last Post: 07-16-2005, 05:17 PM
  3. Dpg
    By triggahappy187 in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 5
    Last Post: 07-01-2005, 09:09 AM
  4. any 1 got the song problem by rza
    By billo in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 4
    Last Post: 06-23-2005, 07:20 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •