once upon a time in shaolin - buy the book now!
Results 1 to 7 of 7

Thread: the group Pinback ? anybody ?????

  1. #1
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,394
    Rep Power
    119

    Default the group Pinback ? anybody ?????

    put me on...

    i was listening to Pandora Internet Radio the other day and they were playing this alternative group Pinback. im feeling their shit like a muthafucker

    anybody listen to this group

    can anybody put me on game ??
    We do it for the people.





  2. #2

    Default

    the song "Boo" is pretty dreamlike. great song. a buddy of mine back in Va was on their shit big time, burned me some shit. it's not too bad. their singer has a doomish side band called Goblin Cock that's kind of gimmicky, but decent.

  3. #3
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    24,477
    Rep Power
    70

    Default

    a terrorist who likes alternative music.

    I'll ask my yuppie cousin if she knows them and get you sum info. Cuz im here to help educate the youth.
    Look eye, always look eye.

  4. #4
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,394
    Rep Power
    119

    Default

    ^ lol get the fuck off my thread Corp Cracka

    your old ass shoudl get a wife
    We do it for the people.





  5. #5
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    24,477
    Rep Power
    70

    Default

    your a whiteboy til a picture proves otherwise. especially after admitting you listen to pinback.
    Look eye, always look eye.

  6. #6
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,394
    Rep Power
    119

    Default

    Quote Originally Posted by NickyTooch View Post
    a terrorist who likes alternative music.
    lmFAO

    allday babyyy
    We do it for the people.





  7. #7
    Balls Deep food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,394
    Rep Power
    119

    Default

    Quote Originally Posted by NickyTooch View Post
    your a whiteboy til a picture proves otherwise. especially after admitting you listen to pinback.

    lol. how hurtful ! u hurtin my feelings man, DONT DO IT
    hahaha

    i listen to The Beatles too fuck boy. real white.
    We do it for the people.





Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •