Page 3 of 13 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 31 to 45 of 193

Thread: TSA removes the kinkana cap on New Years and takes a sip of da lickkah.

  1. #31
    Veteran Member 12weLvE's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    BronX,NY
    Age
    30
    Posts
    7,580
    Rep Power
    49

    Default

    I saw it at the shop earlier... Buying this baby tommorow.


  2. #32
    . JerseyIronman's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New Jeruz
    Age
    31
    Posts
    2,743
    Rep Power
    16

    Default

    TSA I would suggest some sort of light beer like Amstel Light (which is the best light beer) if its ur first time drinking. Or if you wanna keep it American you can drink Miller Lite or the piss water AKA Coors light (Bud light got bought by a Belgian company).

    If your not a beer guy i would suggest drinking rum and coke or something.

    Quote Originally Posted by Slang Gargoyle View Post




    im actually drinking one of my X-mas gifts right now
    haha thats so weird i drank this last week. $9 for a 4-pack, kind of expensive. I still have one in the fridge actually.




  3. #33
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,625
    Rep Power
    66

    Default

    Quote Originally Posted by InspectahChek View Post
    I saw it at the shop earlier... Buying this baby tommorow.

    looks good
    Look eye, always look eye.

  4. #34
    i think i'm high
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    on da wave~
    Posts
    6,227
    Rep Power
    25

    Default

    vodka and gatorade? doesn't sound good....weird....

    since you don't drink and don't "like that taste"...vodka and orange juice or vodka and cranberry are classic...easy to mix and taste weak..everybody drinks vodka so you cant go wrong...whoever said don't get greygoose is a fool...you'll be the cool kid at your little party with a big bottle of greygoose or belvidere. but vodka is vodka 2 be honest lol....

    if you don't like the taste of liquer why don't you just have a couple of beers...why drink if you don't like it?...

    Realness

  5. #35
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,535
    Rep Power
    144

    Default

    its more of a 'might as well' feeling. i dont smoke or drink, but see no reason in not drinking occassionally now, smoking to me is still retarded and not something im interested in but i can see it being dope for others.

    if i like it i'll continue if i don't then i dont, i turn 21 pretty soon and don't wanna be the suspicious african guy that pops up on bitches and buys them drinks without drinking anything

  6. #36
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,467
    Rep Power
    10

    Default

    Hes growing up so fast

  7. #37
    i think i'm high
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    on da wave~
    Posts
    6,227
    Rep Power
    25

    Default

    ^^don't buy bitches drinks period.....and if you plan on going out 2 bars and clubs and you wanna drink you really shouldn't be such a pussy...a woman will think youre a bitch if you can't drink...

    you don't smoke what ciggeretes?...

    Realness

  8. #38
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    You can't buy drinks with food stamps.

    I might be able to pull some strings for you. Send me your brown bills and i'll cut you a deal, 50 on the dollar.

  9. #39
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,625
    Rep Power
    66

    Default

    goose and tonic ...go with that...you dont wanna walk around with a faggy drink. Women dont respect that.

    dont cut that shit with gatorade.

    Shit, you need to just go out and drink shot after shot...that will actually teach you a lesson for later. Thats how you learn to respect hard liquor.
    Look eye, always look eye.

  10. #40
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,535
    Rep Power
    144

    Default

    man, has anyone noticed wise's burning hatred?
    just move on bruh, who cares. it's the internet, its not like it's costing you money

  11. #41
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,625
    Rep Power
    66

    Default

    it comes to a point where you just ignore it...like i do with you when you start obsessing.

    anyway, back on topic....

    tell the bartender to cut the goose and tonic with a splash of 7up if you dot wanna taste nuthin.
    Look eye, always look eye.

  12. #42
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,535
    Rep Power
    144

    Default

    to 'cut' the goose that tonic.

    hmmm, the drinking slang.

    Slang.Out.Loud

  13. #43
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,625
    Rep Power
    66

    Default

    lol...jesus your green. its ok, that means you still have a strong liver and don't kno your limits.
    It would be a good idea to have an experienced drinker with you tho cuz your over 18 and cops aint fucking around with you.
    Look eye, always look eye.

  14. #44
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,535
    Rep Power
    144

    Default

    i'll be with my friends that stay doe doe'd, blow'd hoe'd and dro'd of the reguallah.

    the worst part is atleast 75% of them are 21 and will be downtown, so i expect a reletively wack new years party. Tho i guess the bars close early around here cause the police have nothing to do, so i expect a gay start that transitions into a decent finish

  15. #45
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,625
    Rep Power
    66

    Default

    well...good luck. Rmember, puking can be your friend. Don't be afraid to puke. Just dont puke on yourself or at the bar. You'd be surprised at the amount of douchebags that do this.
    Look eye, always look eye.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •