Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 20

Thread: Pitzipoance

  1. #1
    I AM HIPHOP
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Rotterdam, NL
    Posts
    4,480
    Rep Power
    28

    Default Pitzipoance

    pitzipoanca = I can't really find a translation from romanian, it sort of expresses "stupid ass ho" but in one term

    Pitzipoance are very common in romania, maybe the most common form of dickless humanoids in high schools, colleges and teen/young circles overall

    this thread shall be an appendix to the cocalari thread but it will only focus on the dickless

    again, as you can see, all the pictures were posted online by themselves

    most of them are really good looking and pathetic at the same time, enjoy:
















































































    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=55138
    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=54919
    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm not going post more pictures of my dick, Style. You guys can forget about it!
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Some of ya'll that are having sex without condoms need to be careful because that shit ain't cool having sex with no condoms.

  2. #2
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    The term you are looking for is Chickenhead.
    If I didn't enjoy having a penis so much i would go there and fuck these prostitues till it fell off.

  3. #3
    GENERAL WISE
    Guest

    Default

    HAHAHAHAHAH! Begongo tried to sneak his own pic in there hoping to get an accidental fap.


  4. #4
    . JerseyIronman's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New Jeruz
    Age
    31
    Posts
    2,743
    Rep Power
    16

    Default

    Hahah wow those are some HOES



    this one put her make up on with a paint roller i think
    Last edited by JerseyIronman; 01-02-2009 at 04:55 PM.




  5. #5
    Hello, everybody! DR. NICK RIVIERA's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    yes, I has it
    Age
    28
    Posts
    13,723
    Rep Power
    59

    Default

    Quote Originally Posted by begongo View Post




    This one is cute tho.

    Ahahhahha, yeah right.
    bring back begongo!!

  6. #6
    Hello, everybody! DR. NICK RIVIERA's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    yes, I has it
    Age
    28
    Posts
    13,723
    Rep Power
    59

    Default

    Quote Originally Posted by begongo View Post


    This one reminds me a little of my girlfriend, mmm, I would straight fuck this bitch til death

    altho, my girl isn't so skinny :/
    bring back begongo!!

  7. #7
    Hello, everybody! DR. NICK RIVIERA's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    yes, I has it
    Age
    28
    Posts
    13,723
    Rep Power
    59

    Default

    lol we have a site for this dumb bitchez

    http://www.glasujzame.com/index.php?...file&id=411197

    funny how none of them have slovenian nationality, they do live here tho. Slovenian girls are far more smarter and cuter, ask SlimT
    bring back begongo!!

  8. #8
    Hello, everybody! DR. NICK RIVIERA's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    yes, I has it
    Age
    28
    Posts
    13,723
    Rep Power
    59

    Default

    as you can see, they have a rating system and shit like that

    pathetic
    bring back begongo!!

  9. #9
    I AM HIPHOP
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Rotterdam, NL
    Posts
    4,480
    Rep Power
    28

    Default































    ^LOL, you guys thinkin what I'm thinkin?













































    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=55138
    http://www.wutang-corp.com/forum/showthread.php?t=54919
    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm not going post more pictures of my dick, Style. You guys can forget about it!
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    Some of ya'll that are having sex without condoms need to be careful because that shit ain't cool having sex with no condoms.

  10. #10

    Default

    lmao the girl with the eyebrows da fuk is up with that. she a pitzipoance and a cocalari.

  11. #11

    Default

    some of these girls are kind of hawt. but i just wanna point out that this one here



    ^^^ That's Ashanti

  12. #12
    DrunkenMasta303
    Guest

    Default naww THIS IS Ashanti



  13. #13
    Banned Dokuro's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    in your Head
    Posts
    8,586
    Rep Power
    0

    Default

    all im getting is X's tread faild

  14. #14
    L~>1<~NKS
    Guest

    Default

    yea that that lyric gotta nice ring to it

    pitzipoance

    bet u cant say it 5 times fast without stumblin



    in Cuba we call them "JINATERAS" which means prostitutes and free-lance girlfriends ... although theoretically and ironically speakin' cuban whores are among the "cleanist in the world"..... or so i've heard





    "They are strung out like pearls along the Malecón, dazzling in crotch-high miniskirts and form-fitting spandex. When night falls in Havana hundreds of young girls, black, white and mestizo take up positions along the waterfront"
























































    Putting some water between freedom and repression.
    VIVA CUBA and VENEZUELA LIBRE...
    Last edited by L~>1<~NKS; 01-02-2009 at 05:24 PM.

  15. #15
    rockin old ponys pep's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    41
    Posts
    2,763
    Rep Power
    18

    Default

    fresh out the caves of europe..

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •