Page 2 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 16 to 30 of 79

Thread: twisted elements

  1. #16
    Banned brahma's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    50
    Posts
    462
    Rep Power
    0

    Default Re: twisted elements

    yeah. me too. but i donīt give him speed or e pills. i got that natural slice

  2. #17
    Mr Wuniverse
    Join Date
    May 2004
    Location
    Glasgow, Scotland
    Age
    34
    Posts
    2,658
    Rep Power
    18

    Default Re: twisted elements

    Quote Originally Posted by brahma
    yeah. me too. but i donīt give him speed or e pills. i got that natural slice
    Lol, likewise. Loving the sig man. That shits Wu-Tang.
    Peace!



  3. #18
    Yacub grafted me froth's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Orange Beach, AL
    Age
    42
    Posts
    1,175
    Rep Power
    17

    Default Re: twisted elements

    makes perfect sense

  4. #19
    Banned brahma's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    50
    Posts
    462
    Rep Power
    0

    Default Re: twisted elements

    does it ? ^

  5. #20
    Yacub grafted me froth's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Orange Beach, AL
    Age
    42
    Posts
    1,175
    Rep Power
    17

    Default Re: twisted elements

    Rae said so on "Pitbull Fights"

  6. #21
    Banned brahma's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    50
    Posts
    462
    Rep Power
    0

    Default Re: twisted elements

    haha.. i just peeped that riddler drop and gully drop.. haha.. what he sayin at the end of the riddler drop ?! funny shit. i just heard this first time a min ago..
    "and we need the latest nikes . holla at me. one"

    oh.. and rae and sugewhite.. i tell you som! "BE EASY YOURSELF!" how you talking with all the hate and agressive styles? you not even on my level right now.i see you down in hell..all the money you got? itīs non. itīs not even yours, cause itīs godīs!belive that! yo ... i kissed your head once in a dream but i donīt do that again. yo gotta surrender to god and kiss his feet - you ainīt poppa bear ma man. you just a blessed person like i am and belive me... i got non to do with all the bs happened! thatīs godīs work ... and as long you shoutin at him like that, all the "i kill you and cut your toes off " and all that.. man. i donīt even wanna talk to you. iīm headin straight ways to cuba with that goldy sheep and you know what - i donīt come back in mysterious ways. haha lol surrender now. time is runnin out ma man, but not for me.. for you and yours boys. peace. 1 (six)

  7. #22
    Banned brahma's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    50
    Posts
    462
    Rep Power
    0

    Default Re: twisted elements


    īsurrender NOW ;-)

  8. #23
    Mr Wuniverse
    Join Date
    May 2004
    Location
    Glasgow, Scotland
    Age
    34
    Posts
    2,658
    Rep Power
    18

    Default Re: twisted elements

    Quote Originally Posted by brahma
    haha.. i just peeped that riddler drop and gully drop.. haha.. what he sayin at the end of the riddler drop ?! funny shit. i just heard this first time a min ago..
    "and we need the latest nikes . holla at me. one"

    oh.. and rae and sugewhite.. i tell you som! "BE EASY YOURSELF!" how you talking with all the hate and agressive styles? you not even on my level right now.i see you down in hell..all the money you got? itīs non. itīs not even yours, cause itīs godīs!belive that! yo ... i kissed your head once in a dream but i donīt do that again. yo gotta surrender to god and kiss his feet - you ainīt poppa bear ma man. you just a blessed person like i am and belive me... i got non to do with all the bs happened! thatīs godīs work ... and as long you shoutin at him like that, all the "i kill you and cut your toes off " and all that.. man. i donīt even wanna talk to you. iīm headin straight ways to cuba with that goldy sheep and you know what - i donīt come back in mysterious ways. haha lol surrender now. time is runnin out ma man, but not for me.. for you and yours boys. peace. 1 (six)
    Who u talkin to brahma man?
    Peace!



  9. #24
    Banned brahma's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    50
    Posts
    462
    Rep Power
    0

    Default Re: twisted elements

    iīm talking to... dj riddler and chef,,, cause listening to these three drops from rae ... he obviously got an eye on the forums recently...

  10. #25
    Prince Rai
    Guest

    Default Re: twisted elements

    is this know the ledge???

  11. #26
    Banned brahma's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    50
    Posts
    462
    Rep Power
    0

    Default Re: twisted elements

    it was.. but noone saying something to the elements shit and i said all it needed.. so.. hm.. whatever

  12. #27
    Mr Wuniverse
    Join Date
    May 2004
    Location
    Glasgow, Scotland
    Age
    34
    Posts
    2,658
    Rep Power
    18

    Default Re: twisted elements

    Quote Originally Posted by brahma
    iīm talking to... dj riddler and chef,,, cause listening to these three drops from rae ... he obviously got an eye on the forums recently...
    Elaborate on that part coz I mighta caught some of it too.
    Peace!



  13. #28
    Banned brahma's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    50
    Posts
    462
    Rep Power
    0

    Default Re: twisted elements

    hm.... i said enough accordin to this theme already. god tellin me to not post the future again cause demons is watching. the world need this. but can get it only on that way. 1o1

  14. #29
    Mr Wuniverse
    Join Date
    May 2004
    Location
    Glasgow, Scotland
    Age
    34
    Posts
    2,658
    Rep Power
    18

    Default Re: twisted elements

    Haha.
    Peace!



  15. #30
    Banned brahma's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Age
    50
    Posts
    462
    Rep Power
    0

    Default Re: twisted elements


Similar Threads

  1. porcupines are lethal
    By BoogieDownBeams in forum General Chat
    Replies: 1
    Last Post: 08-30-2005, 11:22 PM
  2. nas diss to 50cent
    By billo in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 7
    Last Post: 07-25-2005, 06:55 PM
  3. Some Info For Wu Heads
    By voodoodrew in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 0
    Last Post: 07-03-2005, 01:21 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •